Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Categories:Branding

Released :08 ное 2016

Link :http://acera-bg.com/

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

900% възвръщаемост на инвестицията в реклама, 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google

Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите - навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре - знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент, и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема, за да може тя да се вписва и надгражда интегрирания маркетинг на компанията за постигане на все по-значими бизнес цели.

Това позволява и голяма част от бизнеса ни да е чрез препоръки от клиенти. Такъв е случаят с ACERA, като съвместната ни работа започна в началото на май 2016 г. Резултатите, които постигнахме заедно, решихме да споделим с Вас, защото знаем, че всички сме в бизнес средата - управители, мениджъри, служители, агенции, за да постигаме резултати. 

КАКВО БЕШЕ ОТПРАВЕНОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО?

Екипът на ACERA ни потърси с цел изграждане на стратегия за дигитално присъствие и онлайн продажби. Компанията работи в сектора на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки. Компанията се развива отлично, но с огромен акцент на големи корпоративни клиенти, и предимно офлайн комуникация. Което за нас означава - пропуснат потенциал за още продажби и развитие на бизнеса им.

Задачата ни изискваше детайлен пазарен анализ и създаване на потребителски пътеки. И оптимално управление на ограничения рекламен бюджет.

КАК ПОСТИГНАХМЕ ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ?

Реализирахме две кампании в Google AdWords - “Бетон” и “Клинкер”. Подкрепихме ги с ремаркетинг кампания чрез Google Display Network и ремаркетинг в Google Search, като по този начин направихме потребителската пътека с ефективна и ефикасна комуникация.

Внимателно подбрахме ключовите думи, като ги съобразихме с активностите на конкурентите. Само за два месеца успяхме да привлечем няколко нови “големи” клиентa. Първия месец оптимизирахме дигиталните пътеки, правихме микротестове, насочвахме таргетиран трафик. Това ни позволи да оптимизираме както резултатите, така и изразходването на бюджета. Благодарение на тази оптимизация, успяхме да намалим цената на клик (CPC) като повишихме Quality Score на страниците и използвахме всички позволени похвати за създаване на атрактивни и забележими текстови реклами в Google Search.
Чрез правилното таргетиране по ключови думи и чрез постоянното следене на аналитичните инструменти, които бяхме инсталирали и настроили, успяхме да достигнем до ключови in-market аудитории, които успешно да поведем по изградените потребителски пътеки.

Благодарение на това, че установявахме навреме бариерите, които изникваха при потребителските пътеки, успяхме да направим оптимизация навреме и да направим така, че тези бариери да не бъдат пречка за това, потребителите да могат да намерят точно това, което търсят и да направят запитване без проблеми.

Постигнатите резултати са впечатляващи:
 - 900% ROI (възвръщаемост на инвестицията в реклама) или бюджет за година и половина напред.
 - 85% от новите клиенти са разбрали за ACERA чрез Google.

Работата ни с клиента продължава и от септември стартирахме кампанията “Естествен камък”, която също показа отлични резултати. Причина за това са индивидуалният ни подход към всеки клиент и доброто познаване на неговите потребители. Научете защо е добре да разбираме нуждите на аудиторията тук: http://bit.ly/2eilWrb

За ACERA:

АСЕРА е млада и бързоразвиваща се компания, специализирана в областта на строителния екстериор, направата на вертикални планировки и паважни настилки, реконструкция и монтажни дейности. Фирмата предлага цялостни решения - от консултация за най-подходящата настилка, доставка и монтаж и въвеждане на дадения обект в екплоатация. Коректност, качество и индивидуален подход са в основата на високата ефективност на всеки един проект. Компанията получава безвъзмездно финансиране в размер на 153 807.60 лв. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ за проекта „Заетост за безработни и неактивни лица в АСЕРА ЕООД”, който стартира през месец август 2016 г. (http://acera-bg.com/bg)

За Xplora BG:

Експлора е маркетинг и дигитална агенция, фокусирана в осигуряването за своите клиенти на впечатляваща възвращаемост на инвестицията (ROI) от дигиталния маркетинг. Уменията и опитът на екипа ни са причината за постигане високи резултати по отношение на стратегия, управление, маркетинг, дигитален маркетинг, управление на проекти. Вярваме в дълбокото “потребителско прозрение” (кой, какво, кога, къде и защо прави нещо), което е основата за изграждане на цялостна дигитална система за 35 клиента и над 45 проекта за последната година. (http://www.xplora.bg).

Ако това case study, в което споделихме много конкретни резултати, Ви е заинтересовало - вероятно искате да разберете още за подхода ни. Предлагаме Ви да се срещнем, за да обсъдим дали и как Вашият бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи Вашите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно - ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите Ви дигитални активи, и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. И ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получавате детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламна конуникация. Ако този подход Ви допада - моля пишете на human@xplora.bg и нека се срещнем за разговор. Този имейл се получава от съдружниците в агенцията и ще Ви отговорим бързо, за да насрочим среща.