Лятна кампания за потребители на Черноморието

Categories:Design, Branding, Social Marketing

Link :www.idelyn.bg/

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото - един от силните сезони за продукта. Стратегията ни обединяваше 2 важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.

След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията, решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието. Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент, в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми. Целите бяха преизпълнени значително, успяхме да достигнем до над 550 000 таргет потребители, а цената ни на клик варираше от 0.02 до 0.01€ в региона на Черноморието.

Заданието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото. Този сезон е един от силните сезони за продукта.

 

Предизвикателството

Следваше да създадем заедно с екипа на Валмарк стратегия, позволяваща да достигне и най-вече ангажираме таргет потребителите в момент, в който те не са в обичайната си среда и с обичайния микс на медии и устройства, които ползват. Стратегията и подхода, които следваше да създадем и реализираме трябваше да отчитат спецификата на закупуване на продукта от крайните потребители - от широка мрежа от независими точки на продажба, в които Валмарк е един от продаваните брандове.

 

Подход и избор на канали

Стратегията ни обединяваше 2 важни елемента – силна контент стратегия, включваща в себе си образователни статии, видеа и постове, с които да добавим допълнителна стойност, и сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент. След щателно проучване на проблема, който продукта решава, и спецификите на аудиторията решихме основният дигитален подход да е насочен към мобилно гео-таргетиране в региона на Черноморието, мястото, където най-силно се проявява проблемът на таргет потребителите . Това ни даваше голяма разпознаваемост в микромомент (поведение на потребителите, при което при наличие на конкретна нужда, те ползват по рефлекс дигитално устройство), в който знаем, че хората имат голям интерес и използват само телефоните си. За целите на кампанията използвахме Facebook и Google екосистеми.

 

Резултати

Реклaмните послания във Facebook достигнаха до над 550 000 уникални жени, имащи правилните демография и интереси, които реализираха 35 000 клика с максимална цена от 0.02 евро цена на клик. Гео-таргетирането на мобилни устройства по морето допълнително оптимизира цената на клик, като тази аудитория падна до 0.01 евро при CTR от 2%. Google кампаниите реализираха над 18 милиона импресии с над половин милион интеракции по-съдържанието под формата на гледания на видеа и кликове. Дисплей банерите се показаха над 16 000 000 със CTR (click-through-rate) близък до 1%. Видео рекламата пък събра над 220 000 гледания.

Ако това case study, в което споделихме много конкретни резултати, Ви е заинтересовало - вероятно искате да разберете още за подхода ни. Предлагаме Ви да се срещнем, за да обсъдим дали и как Вашият бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи Вашите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно - ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите Ви дигитални активи, и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. И ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получавате детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламна конуникация. Ако този подход Ви допада - моля пишете на human@xplora.bg и нека се срещнем за разговор. Този имейл се получава от съдружниците в агенцията и ще Ви отговорим бързо, за да насрочим среща.