ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Categories:Social Marketing

Link :http://events.puls.bg/

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor. 

 

Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, като тази година успя да събере близо 2000 гости през двата му дни.

 

ПРОБЛЕМЪТ

 

Инвестор се обърнаха към нас като професионалисти, които да им помогнат със задачата за таргетирано промотиране на тазгодишния “Форум бременност и детско здраве” в  Google и Facebook към релевантни аудитории от бъдещи и настоящи майки. Другите канали, които те използваха, бяха радио, банери в сайтовете на групата, както и медийни партньорства. Нашата роля беше да сме доверен партньор, който освен да ги консултира, имаше за задача да изготви и изпълни стратегията за постигане на перформънс целите в Google и Facebook.

 

РЕШЕНИЕ И СТРАТЕГИЯ

 

    За целите на кампанията беше За да изпълним зададената цел, използвахме:

 
  • Промотиране в Google Display Network с релевантно визуално и текстово съдържание, водещо към страницата на събитието;
  • Facebook банери, водещи към сайта;
  • Ремаркетинг на всички, които са били на сайта, но не са се записали;
  • Мейлинг до предишни участници в събитието, който постигна добри резултати.

Стратегията ни включваше сериозно сегментиране на аудиториите и разделянето им на различни релевантни подтаргети като:

  • Майки на деца до 4 години;

  • Бременни жени и такива, които имат интереси, подсказващи бременност;

  • Таргетиране на жени по релевантни интереси;

  • Similar и lookalike аудитории (аудитории подобни на тези, които са посетили сайта - със сходна демография и интереси), които сработиха повече от добре.

Сегментираното таргетиране ни помогна за по-лесно следене на фуниийте и за това да видим кой таргет и канал конвертира по-добре в сайта на събитието. За пример, сегментирането ни помогна да разберем, че въпреки че имахме най-много кликове от таргета на бременните жени, то записванията от тях бяха едни от най-ниските.

Сегментирането на аудиторията ни помогна и в това в последствие да изключим дадени аудитории и да оставим само най-добре конвертиращите с цел да осигурим максимално много участници.

 

В последните дни на събитието подменихме банер съдържанието и посланията им с такива като:

  • “Ограничени места”

  • “Остават само 5 дни до…”

Тяхната цел беше да се създаде усещане за неотложност на регистрацията. 
създадена и специална Facebook страница, която да събира и да дава информация за събитието, лекторите, спонсорите и да действа като място, в което хората да могат да задават своите въпроси и да получават бърз и адекватен отговор.

 

РЕЗУЛТАТИ

 

В края на двумесечната рекламна кампания “Форум бременност и детско здраве” събра близо 2000 участници, като от тях:


 

Това поставя рекорд за посещения с много над предходните години. За сравнение, на първото събитие от 2013 година са присъствали 200 гости.

Бързата обратна връзка, която дават рекламата и постоянният мониторинг на записванията, подсказа, че залата ще е препълнена. Това помогна Инвестор да намерят максимално много брандове, които да са спонсори и да присъстват със свой щанд на събитието. Общият им брой беше 28, което е значително повече в сравнение с предходни години, а сред тях се отличаваха имена като Lidl, Philips Avent, Mutsy, NUK и Henkel.

За да се покаже колко ценна е аудиторията, освен детски кът и кетъринг, за удобство на присъстващите бяха изградени:
Зона за кърмене – изградена от Philips Avent – зоната се намираше в залата, така че дамите да не пропускат лекциите. Бяха осигурени и всички нужни условия за пълното удобство и спокойствие на кърмачките.

Зона за повиване – изградена от Лидл – те промотираха собствения си бранд пелени и мокри кърпички „Toujours”, като предоставиха безплатно своите продукти, за да могат майките да ги изпробват.

Тази година бе една и от най-силните откъм лектори и партньорства с едни от най-големите столични болници – Александровска и Майчин дом.
За самите спонсори беше подготвена силна изложбена част, за да се позиционират по най-добрия начин в зависимост от това кой къде е най-силен. Те самите имаха възможност да извършват търговска дейност и да се позиционират имиджово чрез две големи томболи. Поради големия обхват на медийната група, партньорите получиха и силно отразяване.

От перформънс гледна точка резултатите се движеха много добре със средна цена на клик от €0.04, а това да достигнем до 1000 човека ни струваше €0.94. Сегментирането на аудиторията и мониторинга на кампанията ни позволиха да имаме пълен поглед над използваните канали и това кое как конвертира. Това ни даде възможност за тестове на различни аудитории и да видим кой канал как е перформвал, оптимизирайки максимално всички цени. Можем да се похвалим и с това, че успяхме да покажем, че Google и Facebook са чудесни платформи, които могат да са максимално ефективни за перформънс с правилната стратегия и изпълнение.

Ако това case study, в което споделихме много конкретни резултати, Ви е заинтересовало - вероятно искате да разберете още за подхода ни. Предлагаме Ви да се срещнем, за да обсъдим дали и как Вашият бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи Вашите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно - ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите Ви дигитални активи, и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. И ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получавате детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламна конуникация. Ако този подход Ви допада - моля пишете на human@xplora.bg и нека се срещнем за разговор. Този имейл се получава от съдружниците в агенцията и ще Ви отговорим бързо, за да насрочим среща.