Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Categories:Branding, Social Marketing

Link :iuvo-group.com/en-us/

Direct response and lead generation кампания за IUVO GROUP OŰ Estonia

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство - представяне на нова за България възможност за инвестиции - peer-to-peer. Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители, и създаване на очаквания за следващата фаза.

Заданието

Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство - представяне на нова за България възможност за инвестиции - peer-to-peer. Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители, и създаване на очаквания за следващата фаза.

 

Предизвикателството

Подобни платформи се ползват и се развиват все по-бързо на развитите финансови пазари и все повече индивидуални потребители ги ползват. В България това е непозната услуга

 

Подход и избор на канали

Направихме няколко buyer personas, за да можем да имаме оптимално задълбочен insight (прозрение) за таргет потребители като интереси, поведение, triggers (поводи за отключване на поведение по фунията за продажба на услугата). На тази база съдадохме детайлна стратегия за достигане и ангажиране на таргет потребителите, като различните потребители виждат аспекти на стойностното предложение на Iuvo. Изпозлваните криейтиви - визуални и текстови - отговаряха както на buyer persona на съответния потребител, така и на фазата от пътеката му при запознаване с услугата.

Използвахме най-подходящите канали за стартиране на потребителските пътеки - социални мрежи и google екосистема, както и статии в премиум сайтове. След това продължихме фунията на потребителите чрез ремаркетинг на надграждащо съдържание, а в момента, в който имахме достатъчно конвертиращи таргет потребители - започнахме да таргетираме и акцентираме на потребители, сходни на най-конвертиращите. Коригирахме таргетирането, както и засилвахме най-работещите послания към съоветните аудитории на база на реалната дигитална интеракция на потребителите

Резултати

Банер визиите се показаха над 150 000 пъти в GDN и постигнаха резултати от 1% CTR (click-through-rate). Благодарение на доброто оптимизиране на кампаниите и качественото таргетиране успяхме да постигнем CPC (cst-per-click) под 0,09 лв. В дигиталния маркетинг микс беше включен и формат Gmail Sponsored Promotions, който позволи да таргетираме по ключови думи, които се намират в потребителски пощи на таргет аудиториите. Доброто таргетиране в този дигитален канал, както и добре конфигурираното послание дадоха резултати от над 20% CTR.

За период от 14 дни бяха вкарани в landing страницата над 3 000 уникални потребители (24% от които Returning visitors), от които постигнахме над 10% Conversion Rate. Над 40% от трафика беше от мобилни устройства.

Кампанията беше толкова успешна за клиента, че по молба на клиента спряхме вкарването на допълнителна аудитория към вече създадените маркетинг фунии. Целите бяха преизпълнени, събрани бяха над 320 уникални имейла на заинтересовани таргет потребители, поради което бюджетите бяха пренасочени за стартирането на peer-to-peer платформата. Работейки много тясно е екипа на Iuvo и management Financial Group, и като използвахме таргетиране, детайлни heat maps, различни послания и ремаркетиране - потвърдихме маркетинг предположенията, изчистихме потребителските потоци и peer-to-peer платформата вече можеше да мине към следващата фаза на развитието и комуникацията си.

Ако това case study, в което споделихме много конкретни резултати, Ви е заинтересовало - вероятно искате да разберете още за подхода ни. Предлагаме Ви да се срещнем, за да обсъдим дали и как Вашият бизнес може да се повлияе от добре изградена дигитална маркетинг стратегия и отлично реализирана комуникация, отчитащи Вашите бизнес и маркетинг цели. Когато вече работим заедно - ще създадем концепция, съобразена с текущите и бъдещите Ви дигитални активи, и не на последно място - ще поемем ангажимент за конкретни резултати. И ще се ангажираме с реализацията на дигиталните активи и реклама и ще получавате детайлни отчети за поведението на потребителите и за разходите по рекламна конуникация. Ако този подход Ви допада - моля пишете на human@xplora.bg и нека се срещнем за разговор. Този имейл се получава от съдружниците в агенцията и ще Ви отговорим бързо, за да насрочим среща.