Blog

Как да създадем Lead Generation кампания във Facebook и как да я управляваме?

3 идеи, 2 примера и 1 нещо, за което да помислите

Lead Generation кампаниите са много бърз и лесен начин за събирането на данни за потребителите. Само с няколко стъпки може да стигнете до полезната за вас информация. В тази “бърза” статия ще откриете полезни съвети, идеи и примери за успешни Lead generation кампании. А накрая сме ви подготвили и задача.

3 съвета от Xplora

  1. Използвайте Lead Generation кампании, за да развиете customer list-a си и e-mail базата. 
  • Не забравяйте, че когато потребителят дава нещо, е добре да получава нещо в замяна! Обещайте конкретна тема с ясна стойност, нещо полезно, което да грабне вниманието на потребителя и да спечели доверието му. 
  • Не прекалявайте с въпросите, но и не изпускайте шанса да извлечете нещо важно за вашата аудитория - било то от къде знае за вас, кой от вашите продукти предпочита или от къде най-често черпи информация. Подобни инсайти могат да са много добра основа за по-нататъшна ваша кампания.
  • Не може да създадете лийд форма без privacy policy link (не може да е линк към pdf, защото условията на Facebook не го позволяват). Спрямо GDPR е важно да сложите customer disclaimer и да отбележите кой от изборите е задължителен, за да продължи потребителят напред. 

Как да настроите GDPR опциите си за Facebook lead gen

Как изглеждат настроени GDPR полета за Facebook Lead Gen кампания

 

  1. Лийд формата е добър начин за промотиране на уебинар, събитие, консултация и др. подобни.  
  • Лийд формата ви позволява да “разкажете” малко повече за уебинара и темите, които ще засегне. 
  • Може да попитате потребителите за коя тема от посочените биха искали да получат повече информация (Въпрос с отговори тип падащо меню - тук не може да изберат повече от един отговор! )
  1. Ако направите супер успешна Lead Generation кампания (в което не се съмняваме), ви предлагаме тестван tool, с който да спестите време за тегленето и препращането на лийдовете до клиента ви. Leadsync се свързва директно с Фейсбук страницата и е изключително лесен за използване. Месечната такса е около 19 долара в зависимост от плана. 

2 Примера за успешни лийд форми

NB! Не забравяйте да изключвате от аудиторията потребителите, които вече са попълнили лийд формата :) 

Xplora BG Lead Gen кампания (hi)Story

Viessmann (BG) Lead Gen кампания

1  Нещо, за което да помислите

Ако трябва да използвате лийд форма с предложение за % отстъпка, в коя фаза от потребителската пътека бихте я включили? 
За подсказка ви припомняме статията
“Петте фази на потребителската пътека”  :) 

3..2..1.. СТАРТ

Ако този тип съдържание ви е полезен, пишете ни на лично съобщение с предложение за други кампании, които бихте искали да представим.