@ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

Categories:Social Marketing

Released :27 май 2020

Link :https://www.instagram.com/ariana.radler/?hl=en

@ariana.radler - 0.0% алкохол и 100% свежест

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок. 

НАЧАЛОТО 

Ариана е доайен в предлагането на радлер напитки на българския пазар - както с нисък процент алкохол от 1.8%, така и напълно безалкохолните - 0.0%. През юни миналата година брандът добавя два нови вкуса към 0.0% поредицата си и така вкусовете Ариана Радлер 0.0% алкохол стават четири - лимон, малина, портокал и грейпфрут, тъмен лимон. 

superHUMAN-ите са супер свежи, обожават плодовете и още нещо - born explorers са… за нови авантюри. Ето защо поехме и вкусовите предизвикателства на безалкохолния Ариана Радлер!


ЗАДАНИЕТО

Трябваше да превърнем Instagram профила на Ариана в основна платформа за комуникация на Ариана Радлер 0.0%, както и да фокусираме вниманието на аудиторията върху натуралните съставки, новите вкусове, свежестта и отличната комбинация между безалкохолна бира и плодов сок


ПОДХОД

Отделихме време за проучване на Instagram трендове и тестване на най-подходящте формати. Разглеждахме кампании на световни брандове, любопитствахме из feed-a на инфлуенсърите у нас и в чужбина, надничахме в композициите на най-артистичните ни follower-и. През цялото време колаборирахме и с идеи на клиента, като накрая просто накарахме радлерите да оживеят и да разкрият своята хармонична плодова душа. 

Макар и преливащи от креативни решения, работата ни по бранда винаги е водена от няколко съображения: визиите да носят смисъл и по отделно, и заедно, а основно правило е креативните идеи да не пречат на реализирането на реклама. Ето защо, за да бъдем максимално ефективни, трябваше да структурираме процеса на изпълнение на крайния продукт. 

Всеки месец започваме с брейнсторминг за нови плодови превъплъщения. След това създаваме цветови грид, който да ни води по време на фотосесията и постпродукцията. Предварително набелязваме визиите за монтаж и снимаме необходимите плодове, чаши или кенове, в подходящата перспектива и осветление. По този начин монтираме обектите в тяхната естествена среда, с правилните сенки и светлина. 

При преглед на preview-то на бъдещия фийд решаваме къде можем да използваме друга дизайн тенденция - смел текст във визиите. За тях пък избираме словосъчетания от креативната шапка на бранда, като “Време  е за тъмен лимон”, или двусмислици като “Падам си по ягода с мента” и други.

Ариана Радлер: съставяне на цветови грид за Instagram профила

Ариана Радлер: съставяне на Instagram feed спрямо предварително определен цветови грид
ФАЗИ 

Стартирахме Instagram профила на Ариана Радлер със ситуационни визии, изобразяващи свежите моменти - седяхме на ръба, играхме на тенис и носехме кенчета и на приятелите си. А в един момент решихме, че трябва да преместим всички подходящи за радлер occassion-и в copywriting-a. 

Истината е, че през цялото време всички тайно искахме да използваме възможностите, които грида на Instagram ни предлага. На всички ни падна малинка от сърцето, когато си признахме и тогава вече нямаше какво да ни спре. С всеки изминал постинг план профилът на Ариана Радлер минаваше през различни фази. 

Залагахме на минимималистични цветни визии, разположени в шахмат, с усещане за повече свобода.  

Ариана радлер: шахматен грид

От пъстрия простор, изпълнен само с капки свежест или резенчета вкусотии плавно преминавахме към все по-пълните сетове. 

Ариана Радлер: Orange grid

Ариана Радлер: Тъмен лимон - grid

Докато не стигнахме до цели композиции, подходящи за хоризонтални гридове от три снимки или изображения с повтарящи се ритмично елементи

Ариана Радлер: хоризонтален грид - малина и лимон

Ариана Радлер: хоризонтален грид - портокал

Ариана Радлер: хоризонтален грид - грейпфрут
Във вкусовото съзвездие на Ариана Радлер 0.0% изгря нова звезда - тази на Ягода и мента. Именно с нея надградихме още веднъж стандартното публикуване на съдържание в Instagram. След като достатъчно експериментирахме със светлини, форми и различни усещания, беше време да разчупим тройния хоризонтален грид и да започнем да създаваме вертикални композиции, top view-та от 4 квадрата и смислови преплитания от сет в сет. 

Ариана Радлер: вертикална композиция - ягода

Ариана Радлер: вертикална композиция - ягодова прохлада
Независимо от разкадровката на feed-а, през цялото време залагахме на различни формати видеа - като stop-motions, timelaps и eye-pleasing моменти. 90% от съдържанието ни е реализирано на база фотосесии, а останалите 10% допълваме със супер актуалните дизайнерски 3D елементи, както и текстове към визиите. 

Ариана Радлер: видео грид - лимон и грейпфрут

Ариана Радлер: видео грид

Ариана Радлер: видео грид - Бълбукащо усещане

Когато са нанесени и последните щрихи по визуалното оформление, започва работата по copywiting-a. В случая на Ариана Радлер 0.0% и имайки предвид спецификата на Instagram като силна визуална платформа, ние използваме текста като съпътстващ елемент към криейтивите. Говорим предимно за натуралните съставки на напитката и нейния освежаващ вкус. 
Пр.: Приготвен с безалкохолна тъмна бира и изкусителен сок от лимон, Ариана Радлер 0.0% Тъмен лимон е глътката свежест, за която често си мечтаем.

Това, че комуникираме безалкохолния радлер на Ариана ни дава възможност да разписваме много ситуации, в които аудиторията може да му се наслади.
Пр.: Леки газирани срещи за сладки приказки и вкусни десерти!

Често copy-то довършва текста във визията - например, след “Падаме си по ягода с мента”, бихме добавили: “И сме уверени, че и на теб ще ти допадне ягодовата свежест и ментовия послевкус, още от първата глътка.”

А понякога copy-тата са също толкова абстрактни, колкото визиите. 
Пр.: Изскачат от цитрусовите си орбити и се приземяват право в кен Ариана Радлер 0.0% Микс портокал и грейпфрут.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Спецификата на продукта ни позволява да развихряме въображението си непрестанно. Понякога отваряме кен Малина и бохо същността ни започва да позира, друг път наситеният аромат на портокал и грейпфрут просто ни напомня за уютна предколедна вечер, а натюрмортът е готов, преди да сме настроили осветлението. С безалкохолния Ариана Радлер сме готови за сладки chit-chat следобеди, изтънчени соарета или фюжън десерти. 

Свежестта на безалкохолната напитка прелива извън feed-а и скоро плодовете ще се настанят и сред сторитата ви. Бъдете нащрек. 

Можете да видите case study-то и във видеото, което направихме по случая:

 

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни :)