Case Study - Medix Alvina Deluxe Perfume

Categories:Design, Social Marketing

Released :12 авг 2019

Link :http://mexon.bg/en/productgroup/alvina-deluxe-perfume/

Case Study - Medix Alvina Deluxe Perfume

Кампания: “ПОТОПИ СЕ В ЕКСКЛУЗИВНО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗА СЕТИВАТА”

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:

  • Домакини, които обожават да мият съдове
  • Деца, които постоянно се цапат
  • Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност

Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях. 
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим,  как го реализирахме и до какво доведе той. 

Поставихме си за ЦЕЛ 

Да повишим разпознаваемостта на серията омекотители за тъкани Medix Alvina Deluxe Perfume.

Нашето РЕШЕНИЕ 

Създаване на landing страница, с която по елегантен и ангажиращ начин да запознаем потребителите с предимствата на продукта пред неговите конкуренти. Разказахме за скъпоценните масла в парфюмите, които правят омекотителите дълготрайни и атрактивни, фокусирайки вниманието на аудиторията над 5-те аромата, които кореспондират с цветовия код на всяка опаковка.

Заложихме на следния МЕХАНИЗЪМ 

Представянето на отделните елементи от всеки аромат чрез пирамида на ароматите, включваща интересна информация за него - от детайли за произхода на аромата до това какво е неговото влияние. 
Освен заради увлекателните описания, потребителите са допълнително мотивирани да “отключват” ароматите и с игра, включваща тематични награди. 

Водейки се от няколко АКЦЕНТА

Ароматните пирамиди, красота и естетика, силата на влиянието на ароматите, скъпоценните ароматни масла в парфюмите.

КАНАЛИТЕ, на които заложихме

Facebook, Instagram, Google (GDN + REM) 

Включихме разнообразни ФОРМАТИ

Статитичен банер, карусел, постове, stories, Google Ads - HTML5 банери

АУДИТОРИИ

Facebook и Instagram: 

  • Фенове на Facebook страницата
  • Интереси - свързани с домакинството и парфюми
  • Аудитории - подобни на вече ангажиралите се с Instagram и Facebook страницата, подобни на феновете във Facebook и подобни на вече конвертиралите
  • Ремаркетинг аудитории

Google: 

  • Placements - таргетиране на рекламни позиции в конкретни сайтове, които смятаме, че представляват интерес за нашата таргет аудитория  - пр. Gotvach.bg, bg-mamma.com, ezine.bg, 1001recepti.com, dama.bg, bonapeti.bg  и други 
  • Интереси - свързани с дома и интериора
  • Аудитории, подобни на вече конвертитралите, и такива, за които Google Ads системата ни дава индикация, че са по-склонни да конвертират 
  • Ремаркетинг аудитории 

Ключови изводи

Най-много отключвания отчитаме за продукта Exclusive (най-новото попълнение в колекцията), следван от Magnetic.
Oт Ароматите най-много уникални отключвания имат бергамот, мандарина и зелена ябълка. 
Отчитаме над 15 000 отключени продукта. 
Висока ангажираност с играта - участниците отключват средно по 3.93 продукта от общо 5 *можем да го закръглим на 4
Генериран голям интерес към кампанията и значителен % неплатен трафик към сайта - над 15% от  сесиите са резултат от директен трафик и над 10% - от  referral трафик от Facebook. 
Прави впечатление, че предимно на очакванията жените да са по-ангажирани с играта, не се наблюдава съществена разлика в Conversion Rate-a на база пол на потребителите.
С много добро представяне се отличи рекламният формат Instagram story, който отчете една от най-високите стойности на Conversion rate за цялата кампания от 40.10% за направена успешна регистрация.

Резултати в цифри

- 3 551 успешни регистрации
- 1 526 влизания с Facebook профил 
- 15 097 отключени продукта