Blog

Human Digital и измерване на реални резултати

Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София

Read More

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами - Част първа

Част първа

Read More

В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите

Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и визуализиране на рекламите.

Read More

15-те най-забавни търсения в Google. Част I

Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на PPC-тата, която всъщност е креативна, аналитична, доста често и мно-о-о-го забавна.

Read More

Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш

Днес ще ви запознаем с Катерина, новият член на Social Media Perfomance екипа!

Read More

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение.

Read More

Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си

Неди е трудна за описване в няколко думи.

Read More

[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics - Cross Device отчитане

2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора?

Read More

Xplora Monster Factory отваря врати

Xplora Monster Factory е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи, които движат дигиталната революция.

Read More

Как използването на експерименти в Google Ads ще направи кампаниите ви по-успешни?

Множеството възможности, които Google Ads предлага на рекламодателите към днешна дата, често правят избора на подход и стратегия при използване на платформата трудна задача.

Read More

Първи стъпки във Facebook рекламата

Създаването на реклама във Facebook се разделя на 3 основни стъпки.

Read More

На стоп из цяла Европа, за да стигне до нас

Това е Симона. Тя е усмивки, трапчинки и огън, заразяващи с оптимизъм... когато се е наспала.

Read More

33 причини да се кефим, че работим в Xplora

На 20 юли започна 33-тият месец от създаването на агенцията ни, затова се опитахме да ви споделим 33 причини да се кефим на това къде работим.

Read More

Кой сега е номер 1 или три важни критерия за класиране на постовете в Instagram

Повечето от вас вероятно си спомнят големия ъпдейт на Instagram през март 2016 г.

Read More

10 Chrome Extension-а, които правят работата ни по-лесна

А кои са chrome extension-ите, които вие ползвате най-често?

Read More

Имаме си нов Social Media Monster. ЙЕЙ!

А това е Ели!

Read More

Запознайте се с Боби - дизайнер по професия, квантов физик по душа

Боби е на 27 г. и не обича да пише за себе си. Но се опитва. Ето сега ни е обещал и ще го направи.

Read More

5 + 1 причини да преминете в “синия” АdWords интерфейс за постоянно

Да, новата визия на Google AdWords e с нас вече повече от година. Затова ще го наричамe “синия” интерфейс. Драстичната промяна във визията и различната подредба на елементите продължават да са основните причини някои от нас все още да използват добрата стара версия.

Read More

Усмивката, от която се нуждаем

Коя е Моника?

Read More

Защо и как Google Analytics събира лични данни по смисъла на GDPR?

В последните няколко седмици след проведени десетки разговори с клиенти установихме, че много от брандовете, които имат уебсайт, не са наясно какви cookies (бисквитки) имат инсталирани на сайта, как те работят, каква информция събират и как това, че събират тези cookies, се отразява на тяхната политика и подготовка спрямо GDPR.

Read More

Да ни дойдат повече като Ачо!

Запознайте се с Ачо - най-новото попълнение в Social екипа ни.

Read More

Promotion Extensions в Google Adwords - перфектното допълнение към вашите e-commerce кампании

С постепенното навлизане на изцяло променения Google Adwords интерфейс навлязоха и много функционалности, които имат за цел да повишат ефективността на рекламите ни.

Read More

Тайната на щастливия суперчовек

Новата загадъчна дизайнерска персона в нашия офис е Нани и дори без да предполага от 14-годишна иска да стане графичен дизайнер.

Read More

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Read More

Празнуваме 24 месеца с 24-ти superHUMAN в екипа си!

Това е Деян. Роден e на 24-ти март и започна стаж при нас през юли, пак на 24-ти! Много 24-ки!

Read More

Топ 5 най-често допускани грешки при брифиране на агенция

Каква е началната точка на всеки проект, по който работи агенцията? Ще ви подскажем - това е основата, върху която ще се постави началото на изграждането му. А сега и отговорът - правилно формулираното задание или т. нар. в наши среди - бриф, или брийф (и двете се ползват). Наименованието е красноречиво - от английското brief, т.е. давам кратка и структурирана информация, след което следва детайлно обсъждане и работа.

Read More

17 рекламни формата на Facebook, които няма да можете да ползвате от 15 септември

С цел постигане на по-добри резултати с Facebook реклама, компанията излезе със становище, обявявайки премахване на възможността за спонсориране на 17 типа съдържание. Според тях те се използват рядко и не са пряко обвързани с постигането на целите на бизнеса, a по-скоро с цел социална ангажираност. Промяната ще позволи подобряване и съответно увеличаване ефективността на използваните рекламни формати и ще помогне на рекламодателите да открият нови начини за постигане на маркетинг целите си.

Read More

Защо се наблюдават разминавания между резултатите от Facebook и Google Analytics

Сигурно на много от вас им се е случвало да наблюдават разминавания в отчитаните резултати от различните платформи.

Read More

Digitalk - два workshop-а, две супер приложими концепции

Подзаглавие: Google Workshop - добавете междинна стъпка с много силен intent

Read More

Мястото на щастието

Според древно поверие всеки път, когато вменяваш щастие, по един кичур от косата ти се накъдря и видимо се подмладяваш.

Read More

Къде се дяна Яна?

През пролетта на не така далечната 2016 година Яна дойде на интервю за стаж при нас, а ние си я харесахме.

Read More

Да даваме ли награди на стойност над 30 лева и как?

Или как НАП помага за подобряването на механиката на игровизациите в интернет ;)

Read More

Късметът на Social екипа от баницата - Деси ;)

Това е Десислава. Тя се гордее с прекрасното си семейство и е истински благодарна както за него, така и за страхотните си приятели и котка, на име Моника Кънева.

Read More

Дизайните на Лъчо говорят сами. Ето какво ние ще кажем за него

Tова е Лъчо, който идва да удари по няколко четки ежеминутно към Beautifying екипа на Дари, Вили и Снежи. Ето какво искаме да споделим за него с вас.

Read More

Приятно ни е!

Може и нищо да не сте си помислили, но запознанствата между хората имат начална точка. Това е нашата. На екипа #superHUMANS с вас. Приятно ни е!

Read More

Имаме си зайче - Рая, нашият Facebook Advertising Specialist

Рая е студентка четвърти курс, специалност Маркетинг в УНСС. Започна при нас като стажант. След това бързо ни показа, че ни харесва много. Беше взаимно и затова я поканихме да остане за постоянно. А и само за месец тя се превърна в superHuman в създаването на рекламни кампании във Facebook.

Read More

Когато празно няма и чашата е винаги пълна, а офисът - още повече

Или, за да бъдем по-ясни, когато XploraBG си има ТРИМА нови стажанта ;) Разбулваме тайната на нашите скорошни попълнения с по нещо от всеки за всеки.

Read More

Една от трите най-големи промени. И винаги трябва да е взаимно

Запознайте се с Теди ;)

Read More

Михаела вече е част от екипа ни. И ще впечатлява с нейния позитивен и can-do подход

Нашият нов ПМ на борда ;)

Read More

SORRY VEGGIES, WE HAVE FRESH MEAT

SORRY VEGGIES, WE HAVE FRESH MEAT

Read More

Нашите нови попълнения!

Нашите нови попълнения!

Read More

Как да разбирате по-добре нуждите на аудиторията си?

Как да разбирате по-добре нуждите на аудиторията си?

Read More

ДО КОЛКО СА ЦЕННИ СХОДНИТЕ АУДИТОРИИ?

До колко са ценни сходните аудитории?

Read More