Блог
Как да започнем да използваме in-market for search ads?
Автор: Даниел Марков Време за четене: 4 минути Едно от по-новите oръжия в арсенала на “PPC машините” е вече с нас от няколко месеца. Името му е in-market for search ads. In-market таргетирането е добре познато на всички, които се занимават с реклама в Google...
Славея е следващият superHUMAN в Social екипа
Славея е новото попълнение в Social екипа на Xplora. Опитва се винаги да гледа от добрата страна на нещата, да оценява малките моменти и вярва, че цял живот ще си остане едно малко дете по душа. Занимава се с фотография (по хоби), журналистика (по образование) и...
Черен ли е петъкът за цените на рекламата във Facebook?
Черният петък или направо да си го кажем уикенд вече се превърна в ежегодно събитие, което се отразява на цялостното поведение на потребителите. На провелата се в петък, 16.11.2018, Facebook конференция, на която Жоро и Ленко бяха едни от лекторите, много...
8 съвета как да подготвите кампаниите си за Черен Петък в последния момент
С напредването на месец ноември, някъде в периода между все по-популярния и у нас Хелоуин и вълнението за наближаващите Коледни и Новогодишни празници, все по-често започва да се говори за “Черния петък”. Любим на потребителите, посрещан с високи очаквания за...
Human Digital и измерване на реални резултати
Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София Знаете, че слоганът ни е human digital. Днес (от 14.11.2018 г.) на първата за Facebook конференция в България получихме и потвърждението, че сме в правилната посока. Още в един от първите слайдове...
12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами – Част първа
Хората си представят Facebook рекламата, като един голям търг, в който логично има както победители, така и губещи. Победители бихме могли да наречем успешните рекламни кампании или съдържание, което определено е направило впечатление на потребителите и видимо се...
В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите
Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и...
15-те най-забавни търсения в Google. Част I
Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на...
Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш
Трудно е да я снимаш, тя винаги се смее от сърце, не се спира и е по-добра в правенето на физиономии по снимките, отколкото в мирното заставане пред камера. Такава е и в живота - динамична. Не го налага, но има мнение за нещата, които познава добре, и с...
3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search
Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение. В повечето случаи бизнесите имат груба идея при какви търсения искат да се показва...
Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си
Неди е трудна за описване в няколко думи. Тя е от онези многопластови човеци, които крият най-чудните си тайни някъде между думите, някъде между дъвките, които постоянно сменя, някъде между усмивките, някъде там в сърцето си. Даваме ви малко жокери какво значи...
[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics – Cross Device отчитане
Време за четене: 12 минути Автор: Георги Семков 2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора? Всичко. С увеличаването на броя на smart продуктите около нас се увеличават и начините, по които консумираме информация...