Блог

Xplora May Article03 1200x628
Content Marketing

Типове съдържание – как те променят връзката между бранд и аудитория?

Време е отново да поговорим за съдържание в социалните мрежи - любима тема на content специалистите и може би не толкова любима за онези, които тепърва се срещат с въпроса ‘’Как да позиционирам бизнеса си на сцената?’’. Днешната статията разкрива кои са типовете...

Прочети още

Xplora Apr Article04 1200x628
Strategy development

Маркетинг стратегия за стартъпи – как подхождаме в Xplora? (част 1)

Много често към нас като водеща маркетинг дигитална агенция се обръщат стартъпи с молба да изготвим стратегия за маркетинга им - за вътрешни цели, за финансиране или и за двете. В тази статия ще ви споделим основните предизвикателства при изготвяне на приложима маркетинг стратегия за стартиращи компании и конкретните стъпки, през които преминаваме. И разбира се - така харесваните Pro Tips, които добавяме в статиите в блога ни на база на опита ни.

Прочети още

Xplora Apr Article01 1200x628
Trends

Тенденциите в E-commerce сектора. Какво ни очаква и как да сме в крак с новостите?

Всяка година наблюдаваме тенденции, които са нови за маркетинг средите и като маркетолози трябва добре да проучим пазара и как да имплементираме новостите, които настъпват. В тази статия сме събрали най-интересните тенденции, касаещи E-commerce средите, потребителското поведение и други съвети за добри практики, които ще са от полза за твоя бизнес през следващите месеци от годината.

Прочети още

Xplora March 01 1200x628
Google Ads & Analytics

6 предимства на обучението по Google Ads за екипите по маркетинг и продажби

Искате да повишите продажбите си и да достигнете до повече потенциални клиенти онлайн - такива, които активно търсят вашия продукт или услуга? Онлайн рекламата се превърна в основен елемент в маркетинговия микс на съвременния бизнес, която може да ви помогне да се справите с това предизвикателство.

Прочети още

Xplora March Galya 1200x628
Digital и лично

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – ГАЛЯ

Привет, казвам се Галя. Завършила съм “Индустриален дизайн” в Технически университет - Варна. Имам таралеж (Божидар) и куче (Диего), с което обичаме да ходим на разходки в гората… таралежът не им е голям фен.

Прочети още

Dimana 1200x628
Superhumans

ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С ДИМИ – МОМИЧЕТО ОТ СЛЪНЦЕ И СМЯХ ☀️

Димана е новото слънчево попълнение към Content & Creative екипа ни. Още на интервюто успя да ни накара да се смеем в захлас и ни спечели с това, че е лъчезарен, амбициозен, комуникативен и широкоскроен млад човек в търсене на правилното място за развитие.

Прочети още

Galya 1200x628
Superhumans

ОТ ГАЛЯ – С ЛЮБОВ КЪМ ЖИВОТА, ПЪТУВАНЕТО И РИСУВАНЕТО

Описва себе си като човек, който обича живота, а според нея това означава да се наслаждава на всеки ден и да се възползва от възможностите, които той ѝ предлага. Тя споделя, че обожава да пътува и да опознава нови места, обича музиката и ходенето на концерти. Галя цени своите приятели и времето, прекарано с тях, в което заедно се забавляват и създават нови спомени.

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628 1
Google Ads & Analytics

12 нови e-commerce metrics и dimensions в Google Analytics 4

Google непрекъснато работи върху начини за подобряване на своята платформа за анализ и последната ѝ актуализация не е изключение. Наскоро Google обяви, че ще добави нови e-commerce metrics и dimensions към GA4. Това е страхотна новина за онлайн търговците, тъй като те вече разполагат с още повече данни, които да им помогнат да подобрят своите реализации и продажби.

Прочети още

Xplora Feb GA4 04
Google Ads & Analytics

Какво трябва да знаеш за секцията Exploration в Google Analytics 4?

Google Analytics 4 дава много повече възможности за анализ на данните в сравнение с предшественика си Universal Analytics. Освен да разглеждаме резултатите си в готовия стандартен тип репорти (standard reports), които дават базовата необходима информация в реално време или за за даден период, имаме възможността да надрагим тези репорти, или да създадем нови от нулата с важните за нашия бизнес метрики, които да следим и оптимизираме.

Прочети още

Xplora Feb 1200ь628 03
Employer branding

Employer Branding за привличане на поколението ‘Z’

Поколението ‘Z’ превзема работните среди с всички сили и според изследвания от ManpowerGroup до 2030 г. 30% от работещите в световен мащаб ще са от това поколение. Бизнесите по света също започват да се ориентират към привличането на кадри от новата генерация, която е изпълнена с нови и свежи идеи.

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628 1
Google Ads & Analytics

Поверителност в Google Analytics 4 – Consent Mode

През последните няколко години станахме свидетели на засилване на мерките по отношение на събирането на информация за потребителите онлайн и бяха наложени различни регулации, с които бизнесите трябваше да се съобразят.

Прочети още

Xplora feb 1200x628 2 1
Employer branding

Първи стъпки в изграждането на Employee Value Proposition комуникация

Искаш да инвестираш в изграждането на ефективна Employee Value Proposition комуникация? Първата стъпка е в дефинирането на стойностното предложение. Начините и подходите са различни, но в основата си добрата Employee Value Proposition комуникация трябва да отговаря на въпроса: “Защо хората искат да работят за нас?”.

Прочети още