Блог
5 + 5 дизайн тенденции за 2022, които ще те вдъхновят
Новата година започна и ние влизаме в нея с пълна сила, като сме ти подготвили 5 тенденции в графичния дизайн, които ще те вдъхновят. Но тъй като обичаме дизайнът да е не само красив, но и функционален, сме предвили да ти представим още 5 тренда, засягащи UX...
Основни тенденции в социалните мрежи през 2022 [Част 1]
Последните няколко години усилено промениха потребителските ни навици и поведение както в офлайн, така и в онлайн средите. Социалните мрежи отчетоха тези тенденции и се сдобиха с много нови фенове. Сигурни сме, че си забелязал как повече от всякога клиентите ти...
Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Маги
Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Маргарита, но всички ме наричат Маги. Наскоро навърших 24 години и съм от София. Завършила съм бакалавър “Международни икономически отношения”, както и магистратура по дигитален маркетинг. В свободното си време обичам да...
22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 1]
Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :). В тази статия ще ти представим 22 дигитални инструмента, които помагат на маркетолозите да управляват, анализират и подобряват резултати от своите дигитални кампании. Ще откриеш...
Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания
През май миналата 2021 година Google представи най-новия си рекламен формат – Performance Max campaign. Това е автоматизирана кампания, която ви дава възможност да рекламирате и да оптимизирате представянето си във всички мрежи на Google платформата като Display,...
Да приветстваме новото ни попълнение в екипа на google performance – Иво
Днес ви запознаваме с Иво – нашето ново попълнение към Google Performance екипа. Той е на 21 години и в момента е трета година студент, изучаващ специалност “Маркетинг и продажби”. Обича футбола, новите предизвикателства, да се учи от готини хора и да се забавлява....
Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Ивана
Разкажи ни малко за себе си? Аз съм Ивана и често ще ме видите засмяна . Идвам от малък град, но съм с големи мечти и амбиции за живота. Изучавам специалност “Реклама” в Нов български университет и тази година ми предстои дипломиране. Вълнувам се изключително много...
Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Пламена
Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Пламена и в момента съм студентка 4-и курс специалност “Маркетинг”, като имам и втора допълнителна специалност - “Връзки с обществеността”. Най-близките ми приятели и семейство ме наричат Пами и няма да се разсърдя и на...
Да приветстваме новото ни попълнение в екипа на Google Performance – Маргарита.
Маргарита носи не само име на цвете, но и ухание на доброта и позитивизъм. Усмихната и лъчезарна, тя винаги e готова да помогне. Сподели ни, че е завършила бакалавър „Международни икономически отношенията“, но още по време на втората година е знаела, че ще се...
6 фактора, които да вземем предвид при планиране на коледна кампания
Остава по-малко от месец до коледните празници и вече можем да видим много брандове, които са стартирали кампаниите си с намаления непосредствено след Черния петък. Ако сте се позабавили с планирането тази година или пък искате да подобрите планирането си за...
Какво представлява защитата на поверителността на пощата
Защитата на поверителността на пощата (Mail Privacy Protection) е допълнителна екстра, която от Apple представиха с iOS 15. Потребителите на iOS 15 могат да изберат дали да включат защитата за поверителност на пощата, или да я изключат. Включването на тази опция...
6 ключови разлики между В2В и В2С имейл маркетинг
Имейл маркетингът е изключително ценен канал за комуникация с аудиторията. Той позволява на маркетолозите да скъсят дистанцията между бранда и потребителя. Именно затова маркетолозите отчитат, че този канал поддържа високи стойностите на ROI година след...