Блог

Xplora Jan blopost 03
TrendsVisual Content Development

5 + 5 дизайн тенденции за 2022, които ще те вдъхновят

Новата година започна и ние влизаме в нея с пълна сила, като сме ти подготвили 5 тенденции в графичния дизайн, които ще те вдъхновят. Но тъй като обичаме дизайнът да е не само красив, но и функционален, сме предвили да ти представим още 5 тренда, засягащи UX...

КЪМ ПОСТА

Xplora Jan blopost 02 01
TrendsContent MarketingSocial Media Marketing

Основни тенденции в социалните мрежи през 2022 [Част 1]

Последните няколко години усилено промениха потребителските ни навици и поведение както в офлайн, така и в онлайн средите. Социалните мрежи отчетоха тези тенденции и се сдобиха с много нови фенове. Сигурни сме, че си забелязал как повече от всякога клиентите ти...

КЪМ ПОСТА

Xplora Sept 1200x628 NO Logo
Digital и лично

Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Маги

Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Маргарита, но всички ме наричат Маги. Наскоро навърших 24 години и съм от София. Завършила съм бакалавър “Международни икономически отношения”, както и магистратура по дигитален маркетинг. В свободното си време обичам да...

КЪМ ПОСТА

Xplora Jan blopost 01
TrendsContent MarketingEmail marketingGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

22 дигитални инструмента, които да използваш през 2022 година [ЧАСТ 1]

Зад всеки успешен дигитален маркетолог стоят инструменти, които го подкрепят :). В тази статия ще ти представим 22 дигитални инструмента, които помагат на маркетолозите да управляват, анализират и подобряват резултати от своите дигитални кампании.  Ще откриеш...

КЪМ ПОСТА

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания
Google Ads & Analytics

Добри практики за създаване на успешна Performance Max кампания

През май миналата 2021 година Google представи най-новия си рекламен формат – Performance Max campaign. Това е автоматизирана кампания, която ви дава възможност да рекламирате и да оптимизирате представянето си във всички мрежи на Google платформата като Display,...

КЪМ ПОСТА

Ivo 1080x1080 NoLogo
Superhumans

Да приветстваме новото ни попълнение в екипа на google performance – Иво

Днес ви запознаваме с Иво – нашето ново попълнение към Google Performance екипа. Той е на 21 години и в момента е трета година студент, изучаващ специалност “Маркетинг и продажби”. Обича футбола, новите предизвикателства, да се учи от готини хора и да се забавлява....

КЪМ ПОСТА

Xplora Sept 1200x628 NO LOGO 01
Digital и лично

Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Ивана

Разкажи ни малко за себе си? Аз съм Ивана и често ще ме видите засмяна . Идвам от малък град, но съм с големи мечти и амбиции за живота. Изучавам специалност “Реклама” в Нов български университет и тази година ми предстои дипломиране. Вълнувам се изключително много...

КЪМ ПОСТА

Xplora Dec 1200x628 No LOGO
Digital и лично

Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Пламена

Разкажи ни малко за себе си?  Казвам се Пламена и в момента съм студентка 4-и курс специалност “Маркетинг”, като имам и втора допълнителна специалност - “Връзки с обществеността”. Най-близките ми приятели и семейство ме наричат Пами и няма да се разсърдя и на...

КЪМ ПОСТА

Margarita 1080x1080 NoLogo
Superhumans

Да приветстваме новото ни попълнение в екипа на Google Performance – Маргарита.

Маргарита носи не само име на цвете, но и ухание на доброта и позитивизъм. Усмихната и лъчезарна, тя винаги e готова да помогне. Сподели ни, че е завършила бакалавър „Международни икономически отношенията“, но още по време на  втората година е знаела, че ще се...

КЪМ ПОСТА

Xplora Dec blopost 02
Strategy developmentGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

6 фактора, които да вземем предвид при планиране на коледна кампания

Остава по-малко от месец до коледните празници и вече можем да видим много брандове, които са стартирали кампаниите си с намаления непосредствено след Черния петък. Ако сте се позабавили с планирането тази година или пък искате да подобрите планирането си за...

КЪМ ПОСТА

Xplora Nov blogpost 03
Email marketing

Какво представлява защитата на поверителността на пощата

Защитата на поверителността на пощата (Mail Privacy Protection) е допълнителна екстра, която от Apple представиха с iOS 15. Потребителите на iOS 15 могат да изберат дали да включат защитата за поверителност на пощата, или да я изключат. Включването на тази опция...

КЪМ ПОСТА

Xplora Nov blogpost 01
Email marketing

6 ключови разлики между В2В и В2С имейл маркетинг

Имейл маркетингът е изключително ценен канал за комуникация с аудиторията. Той позволява на маркетолозите да скъсят дистанцията между бранда и потребителя. Именно затова маркетолозите отчитат, че този  канал поддържа високи стойностите на ROI година след...

КЪМ ПОСТА