Блог
Първи стъпки в изграждането на Employee Value Proposition комуникация
Искаш да инвестираш в изграждането на ефективна Employee Value Proposition комуникация? Първата стъпка е в дефинирането на стойностното предложение. Начините и подходите са различни, но в основата си добрата Employee Value Proposition комуникация трябва да отговаря на въпроса: “Защо хората искат да работят за нас?”.
12 приложими съвета как да изградиш успешно EVP стратегия [част 2]
В първата част на статията разгледахме по-голямата част от стъпките, свързани с планиране на твоята EVP стратегия. Ако не си я видял, те съветваме да я прочетеш, за да видиш кои са началните стъпки, които е хубаво всеки бизнес да планира, за да изгради успешно своята стратегия.
12 приложими съвета как да изградиш успешно EVP стратегия [част 1]
Всеки, който се занимава с привличане на таланти, е запознат с това колко важно е изграждането на правилната за бизнеса стратегия за работодателска марка (Employer Branding Strategy). Създаването на ефективен подход обаче не е толкова лесна задача, тъй като трябва да бъдат взети предвид множество фактори и тънкости спрямо типа бизнес.
4 типа events в GA4 – какви са и как да ги използваме?
В Google Analytics можем да измерим всяко едно действие от страна на потребителите, което ни интересува и има стойност за бизнеса - клик на бутон, гледане на видео, посещение на определена страница, достигане до определена стъпка по пътя към покупка и т.н. Възможностите са практически неограничени.
5 ДИЗАЙН ТЕНДЕНЦИИ ЗА 2023
Нова година, нов късмет и нова доза дизайн тенденции за предстоящите 12 месеца. Всяка година си задаваме въпроса какво от миналата ще остане и какво е новото, което ще ни вдъхновява.
Въпросите, които трябва да си зададем преди инфлуенсър кампания
Предстои ти да подготвиш първата инфлуенсър кампания за твоя бранд? Ние сме тук, за да ти помогнем с най-важните въпроси, които трябва да си зададеш преди да започнеш с цялостната организация.
Какво да очакваш от TikTok през 2023?
Времето лети и TikTok не изостава! През изминалата година TikTok ни доказа не просто, че може да бъде изключително адаптивна платформа, но и че умее да наваксва с новите трендове по-добре от всяка друга социална мрежа. А още повече го бива да създава свои.
3 вида съдържание за успешен YouTube канал
Едва ли ще изненадаме някого, като кажем, че YouTube е една от най-популярните мрежи, в която потребителите гледат видеа и слушат музика ежедневно. Многото и разнообразно съдържание, което предлага, както и всичките ѝ функции, са само част от факторите, които я превръщат в любима за потребителите по цял свят.
Performance max наръчник 2023: Всичко, което трябва да знаеш за новата автоматизирана кампания на Google
Свидетели сме колко бързо се променя поведението на потребителите, начинът, по който вземат решение за покупка и множеството устройства, канали и платформи, които използват в процеса.
DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – КАТИ
Казвам се Катерина или накратко - Кат, Кате, Катюша. Завършила съм Португалска филология в Софийския университет. Обичам да бъда на път и да откривам нови неща за себе си и света около мен. Вярвам в истинското приятелство и се старая да бъда честен човек.
Топ 10 практики за това как да привлечеш желаните служители чрез EVP
През последната година се забелязва значителен ръст на компании, които искат да обновят и разширят своите стойностни предложения за служители (EVP). В тази статия споделяме с теб каква е причината това да се случи и ще те запознаем с тенденциите в EVP сферата през 2022 г.
[2022] Основни GA4 настройки, които да не пропускаш – част 2
Ако все още не си преминал към Google Analytics 4, силно ти препоръчваме да го направиш в най-скоро време, за да започнеш да събираш данни в новата платформа. В противен случай, не би могъл да запазиш хронологията на важните си исторически данни за бъдещи справки.