Блог

ПРАЗНО НЯМА И ЧАШАТА Е ВИНАГИ ПЪЛНА А ОФИСЪТ – ОЩЕ ПОВЕЧЕ
Superhumans

Когато празно няма и чашата е винаги пълна, а офисът – още повече

Или, за да бъдем по-ясни, когато XploraBG си има ТРИМА нови стажанта 😉 Разбулваме тайната на нашите скорошни попълнения с по нещо от всеки за всеки. Дани (вляво) се присъединява към семейството на XploraBG, за да стане новата PPC Машина а.к.а superHUMAN. Той идва...

Прочети още

ЕДНА ОТ ТРИТЕ НАЙ ГОЛЕМИ ПРОМЕНИ. И ВИНАГИ ТРЯБВА ДА Е ВЗАИМНО
Superhumans

Една от трите най-големи промени. И винаги трябва да е взаимно

Три от най-големите промени в живота са смяната на работа, на място за живеене и на любимия човек до нас. Срещнахме Теди, защото тя се беше решила на първото и търсеше “своите хора”, с които да тръгне по този път. След завършен бакалавър по Икономика на туризма, тя...

Прочети още

ВЕЧЕ Е ЧАСТ ОТ ЕКИПА НИ. И ЩЕ ВПЕЧАТЛЯВА С НЕЙНИЯ ПОЗИТИВЕН И CAN DO ПОДХОД
Superhumans

Михаела вече е част от екипа ни. И ще впечатлява с нейния позитивен и can-do подход

Спомнете си най-предизвикателното за вас интервю. Попитаха ли ви - “А къде се виждате след 5 години?”, или ви казаха, че overtime (извънредната работа в извънработно време) е задължнително условие? Или ви попитаха веднага  и директно кое е най-ниското...

Прочети още

HUMAN DIGITAL TRAININGS
Employer branding

HUMAN DIGITAL TRAININGS

Why a workshop in digital marketing? Because it’s one of the proven boosters to your marketing capabilities We have long preached that no agency can be successful without the team of the client wanting, understanding and being successful using the service of the...

Прочети още

КОЛКО СА ЦЕННИ СХОДНИТЕ АУДИТОРИИ
Strategy development

ДО КОЛКО СА ЦЕННИ СХОДНИТЕ АУДИТОРИИ?

От известно време Facebook и Google разрешават създаването на аудитории близки до тези, до които вече сте достигнали и ангажирали. Използвайте “човешки” не толкова дигитален език и щом вече имате списък от хора, които посещават вашия сайт, можете да създавате нови...

Прочети още

ДА РАЗБИРАТЕ ПО ДОБРЕ НУЖДИТЕ НА АУДИТОРИЯТА СИ
Content Marketing

Как да разбирате по-добре нуждите на аудиторията си?

Голям брой от брандове в днешно време продължават да се концентрират върху създаването на фен база и достигането до целевите аудитории, но не толкова много всъщност полагат усилия да разберат какво е скрито за цифрите при анализ и как да се възползват от...

Прочети още

SORRY VEGGIES WE HAVE FRESH MEAT
Superhumans

SORRY VEGGIES, WE HAVE FRESH MEAT

Миа (вляво) Миа скоро приключи последната си година като студент специалност “ Реклама”. Тя има предишен опит в медиа планирането и анализирането като част от маркетинг екипа на музикална телевизия “Box TV”. Миа много обича студеното време и всяка година пътува до...

Прочети още

НОВИ ПОПЪЛНЕНИЯ
Superhumans

Нашите нови попълнения!

Дара (вляво) Дара е страстен уеб дизайнер с повече от три години опит. От многото на брой брандове, с които е работила, можете да намерите имена като Avon, Chupa Chups, TBI Bank, Фантастико. Тя обича да пие чай, да скача на въже и твърди,че не знае какво всъщност е...

Прочети още

и Бети
Superhumans

Hello…It’s us you are looking for 😉

It's Sneji. From a small deals with art, before studying at Natsioalnata School of Applied Arts "St. Luka ". Especially today in the few remaining free time. Numerous paintings fill the free space at home. Her art has no limits today she transferred in advertising...

Прочети още

Superhumans

SAY HELLO TO RALI

Rali has been in the digital marketing field for about 3 years. She has been managing campaigns across Google & Facebook platforms for clients like Nestle, AIKO, Allianz, Sofia Ring Mall and others. She has a bachelor’s degree in Journalism and is soon...

Прочети още