Блог

ВСИЧКО НОВО Е ДОБРЕ ЗАБРАВЕНО СТАРО
Visual Content Development

Криптомнезия – всичко ново е добре забравено старо

В книгата си “Човекът и неговите символи” Юнг разказва интересен пример за илюзия на паметта: В “Тъй рече Заратустра” Фридрих Ницше включва почти буквално разказ за инцидент, който е присъствал в книга, публикувана около 1835 година - половин век преди да го опише...

Прочети още

FACEBOOK ВЕЧЕ РАЗЧИТА И ТЕКСТА В ИЗОБРАЖЕНИЯТА
Social Media MarketingNews

Facebook вече разчита и текста в изображенията

Тъй като потребителите в социалните мрежи взаимодействат все повече чрез визуално съдържание (снимки, gif-ове, емотикони, мемета, стикери и т.н.), на социалните платформи се налага да разработят начини за разчитане и класифициране както на изображенията, така и на...

Прочети още

ДА ЗАПОЧНЕМ ДА ИЗПОЛЗВАМЕ IN MARKET FOR SEARCH ADS
Google Ads & Analytics

Как да започнем да използваме in-market for search ads?

Автор: Даниел Марков Време за четене: 4 минути Едно от по-новите oръжия в арсенала на “PPC машините” е вече с нас от няколко месеца. Името му е in-market for search ads. In-market таргетирането е добре познато на всички, които се занимават с реклама в Google...

Прочети още

Superhumans

Славея е следващият superHUMAN в Social екипа

Славея е новото попълнение в Social екипа на Xplora. Опитва се винаги да гледа от добрата страна на нещата, да оценява малките моменти и вярва, че цял живот ще си остане едно малко дете по душа. Занимава се с фотография (по хоби), журналистика (по образование) и...

Прочети още

ЛИ Е ПЕТЪКЪТ ЗА ЦЕНИТЕ НА РЕКЛАМАТА ВЪВ FACEBOOK
Social Media Marketing

Черен ли е петъкът за цените на рекламата във Facebook?

Черният петък или направо да си го кажем уикенд вече се превърна в ежегодно събитие, което се отразява на цялостното поведение на потребителите.  На провелата се в петък, 16.11.2018, Facebook конференция, на която Жоро и Ленко бяха едни от лекторите, много...

Прочети още

8 СЪВЕТА КАК ДА ПОДГОТВИТЕ КАМПАНИИТЕ СИ ЗА ЧЕРЕН ПЕТЪК В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ
Strategy development

8 съвета как да подготвите кампаниите си за Черен Петък в последния момент

С напредването на месец ноември, някъде в периода между все по-популярния и у нас Хелоуин и вълнението за наближаващите Коледни и Новогодишни празници, все по-често започва да се говори за “Черния петък”. Любим на потребителите, посрещан с високи очаквания за...

Прочети още

HUMAN DIGITAL И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕАЛНИ РЕЗУЛТАТИ
Social Media MarketingNews

Human Digital и измерване на реални резултати

Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София Знаете, че слоганът ни е human digital. Днес (от 14.11.2018 г.) на първата за Facebook конференция в България получихме и потвърждението, че сме в правилната посока. Още в един от първите слайдове...

Прочети още

12 НАЧИНА ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛЕН МАРКЕТИНГ ПРИ FACEBOOK РЕКЛАМИ ЧАСТ ПЪРВА
Content Marketing

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами – Част първа

Хората си представят Facebook рекламата, като един голям търг, в който логично има както победители, така и губещи. Победители бихме могли да наречем успешните рекламни кампании или съдържание, което определено е направило впечатление на потребителите и видимо се...

Прочети още

КАКВО СЕ КРИЕ СИЛАТА НА RLSA И КАК ДА Я ОТКЛЮЧИТЕ
Google Ads & Analytics

В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите

Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и...

Прочети още

15 ТЕ НАЙ ЗАБАВНИ ТЪРСЕНИЯ В GOOGLE. ЧАСТ I
Trends

15-те най-забавни търсения в Google. Част I

Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на...

Прочети още

Superhumans

Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш

Трудно е да я снимаш, тя винаги се смее от сърце, не се спира и е по-добра в правенето на физиономии по снимките, отколкото в мирното заставане пред камера. Такава е и в живота - динамична. Не го налага, но има мнение за нещата, които познава добре, и с...

Прочети още

3 ПРИЧИНИ ДА ИМАТЕ РЕКЛАМА НА БРАНД КЛЮЧОВИ ДУМИ В GOOGLE SEARCH
Strategy developmentGoogle Ads & Analytics

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение. В повечето случаи бизнесите имат груба идея при какви търсения искат да се показва...

Прочети още