Блог

8 СЪВЕТА КАК ДА ПОДГОТВИТЕ КАМПАНИИТЕ СИ ЗА ЧЕРЕН ПЕТЪК В ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ
Strategy development

8 съвета как да подготвите кампаниите си за Черен Петък в последния момент

С напредването на месец ноември, някъде в периода между все по-популярния и у нас Хелоуин и вълнението за наближаващите Коледни и Новогодишни празници, все по-често започва да се говори за “Черния петък”. Любим на потребителите, посрещан с високи очаквания за...

Прочети още

HUMAN DIGITAL И ИЗМЕРВАНЕ НА РЕАЛНИ РЕЗУЛТАТИ
Social Media MarketingNews

Human Digital и измерване на реални резултати

Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София Знаете, че слоганът ни е human digital. Днес (от 14.11.2018 г.) на първата за Facebook конференция в България получихме и потвърждението, че сме в правилната посока. Още в един от първите слайдове...

Прочети още

12 НАЧИНА ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛЕН МАРКЕТИНГ ПРИ FACEBOOK РЕКЛАМИ ЧАСТ ПЪРВА
Content Marketing

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами – Част първа

Хората си представят Facebook рекламата, като един голям търг, в който логично има както победители, така и губещи. Победители бихме могли да наречем успешните рекламни кампании или съдържание, което определено е направило впечатление на потребителите и видимо се...

Прочети още

КАКВО СЕ КРИЕ СИЛАТА НА RLSA И КАК ДА Я ОТКЛЮЧИТЕ
Google Ads & Analytics

В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите

Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и...

Прочети още

15 ТЕ НАЙ ЗАБАВНИ ТЪРСЕНИЯ В GOOGLE. ЧАСТ I
Trends

15-те най-забавни търсения в Google. Част I

Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на...

Прочети още

Superhumans

Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш

Трудно е да я снимаш, тя винаги се смее от сърце, не се спира и е по-добра в правенето на физиономии по снимките, отколкото в мирното заставане пред камера. Такава е и в живота - динамична. Не го налага, но има мнение за нещата, които познава добре, и с...

Прочети още

3 ПРИЧИНИ ДА ИМАТЕ РЕКЛАМА НА БРАНД КЛЮЧОВИ ДУМИ В GOOGLE SEARCH
Strategy developmentGoogle Ads & Analytics

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение. В повечето случаи бизнесите имат груба идея при какви търсения искат да се показва...

Прочети още

Superhumans

Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си

Неди е трудна за описване в няколко думи. Тя е от онези многопластови човеци, които крият най-чудните си тайни някъде между думите, някъде между дъвките, които постоянно сменя, някъде между усмивките, някъде там в сърцето си. Даваме ви малко жокери какво значи...

Прочети още

FIRST LOOK НОВ ОТЧЕТ В GOOGLE ANALYTICS CROSS DEVICE ОТЧИТАНЕ
NewsGoogle Ads & Analytics

[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics – Cross Device отчитане

Време за четене: 12 минути Автор: Георги Семков 2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора? Всичко. С увеличаването на броя на smart продуктите около нас се увеличават и начините, по които консумираме информация...

Прочети още

XPLORA MONSTER FACTORY ОТВАРЯ ВРАТИ
News

Xplora Monster Factory отваря врати

Xplora Monster Factory е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи. Xplora Monster Factory е нашият...

Прочети още

ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ЕКСПЕРИМЕНТИ В GOOGLE ADS ЩЕ НАПРАВИ КАМПАНИИТЕ ВИ ПО УСПЕШНИ
Google Ads & Analytics

Как използването на експерименти в Google Ads ще направи кампаниите ви по-успешни?

Множеството възможности, които Google Ads предлага на рекламодателите към днешна дата, често правят избора на подход и стратегия при използване на платформата трудна задача. Не съществува универсална формула за успех при настройването на рекламните кампании, а...

Прочети още

СТЪПКИ ВЪВ FACEBOOK РЕКЛАМАТА
Social Media Marketing

Първи стъпки във Facebook рекламата

Създаването на реклама във Facebook се разделя на 3 основни стъпки: *Една кампания може да съдържа няколко ад сета, a един ад сет може да съдържа няколко реклами. На Campaign ниво основното нещо, което трябва да направите, е да изберете цел/objective на...

Прочети още