Блог

5 1 ПРИЧИНИ ДА ПРЕМИНЕТЕ В СИНИЯ АDWORDS ИНТЕРФЕЙС ЗА ПОСТОЯННО
Google Ads & Analytics

5 + 1 причини да преминете в “синия” АdWords интерфейс за постоянно

Време за четене: 5 минути Автор: Даниел Марков Да, новата визия на Google AdWords e с нас вече повече от година. Затова ще го наричамe “синия” интерфейс. Драстичната промяна във визията и различната подредба на елементите продължават да са основните причини...

Прочети още

ОТ КОЯТО СЕ НУЖДАЕМ
Superhumans

Усмивката, от която се нуждаем

Коя е Моника? Тя е 20-годишно момиче от столицата на айляка Пловдив, живеещо в София. В момента учи първа година Стопанско управление в Софийски университет. Вярва в съдбата и животът й доказва, че всичко се случва с причина. Тя обича различните и интересни...

Прочети още

И КАК GOOGLE ANALYTICS СЪБИРА ЛИЧНИ ДАННИ ПО СМИСЪЛА НА GDPR
Google Ads & Analytics

Защо и как Google Analytics събира лични данни по смисъла на GDPR?

Време за четене: 10 минути  Автор: Александър Марков В последните няколко седмици след проведени десетки разговори с клиенти установихме, че много от брандовете, които имат уебсайт, не са наясно какви cookies (бисквитки) имат инсталирани на сайта, как те...

Прочети още

Superhumans

Да ни дойдат повече като Ачо!

Запознайте се с Ачо - най-новото попълнение в Social екипа ни. Срещнахме го в един от магистърските курсове, които водим в УНСС. Той успя да ни впечатли с проекта, който подготви, и интереса си в сферата на дигиталния маркетинг. Интересното тук, което искаме да...

Прочети още

PROMOTION EXTENSIONS В GOOGLE ADWORDS ПЕРФЕКТНОТО ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ВАШИТЕ E COMMERCE КАМПАНИИ
Google Ads & Analytics

Promotion Extensions в Google Adwords – перфектното допълнение към вашите e-commerce кампании

С постепенното навлизане на изцяло променения Google Adwords интерфейс навлязоха и много функционалности, които имат за цел да повишат ефективността на рекламите ни. Една от тези функционалности са т.нар. promotion extensions, които са достъпни само през новия...

Прочети още

ТАЙНАТА НА ЩАСТЛИВИЯ СУПЕРЧОВЕК
Superhumans

Тайната на щастливия суперчовек

Новата загадъчна дизайнерска персона в нашия офис е Нани и дори без да предполага от 14-годишна иска да стане графичен дизайнер. Казваме „без да предполага”, защото въпреки че през всичките години в училище се занимава с рисуване, Photoshop и прави графично...

Прочети още

Е СЛЕДВАЩАТА GOOGLE ADWORDS МАШИНА В ЕКИПА
Superhumans

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Лили обича кафето, динамиката и реда, но най-много - работата с хора, от които и с които може да учи. С времето натрупва опит в различни сфери (маркетинг, IT, финанси, счетоводство), a преди няколко години открива и своята голяма страст - дигиталния маркетинг. От...

Прочети още

ПРАЗНУВАМЕ 24 МЕСЕЦА С 24 ТИ SUPERHUMAN В ЕКИПА СИ
Superhumans

Празнуваме 24 месеца с 24-ти superHUMAN в екипа си!

Това е Деян. Роден e на 24-ти март и започна стаж при нас през юли, пак на 24-ти! Много 24-ки! Питаме го: “СлучаЕност ли е това!???”, а той: “Не мисля! Но все пак гледам да не съм суеверен, защото „носело нещастие“ — продължава шеговито. Учил е „Комуникации и ПР“ в...

Прочети още

5 НАЙ ЧЕСТО ДОПУСКАНИ ГРЕШКИ ПРИ БРИФИРАНЕ НА АГЕНЦИЯ
Strategy development

Топ 5 най-често допускани грешки при брифиране на агенция

Каква е началната точка на всеки проект, по който работи агенцията? Ще ви подскажем - това е основата, върху която ще се постави началото на изграждането на този проект. А сега и отговорът - правилно формулираното задание или т. нар. в нашите среди бриф или брийф...

Прочети още

17 РЕКЛАМНИ ФОРМАТА НА FACEBOOK КОИТО НЯМА ДА МОЖЕТЕ ДА ПОЛЗВАТЕ ОТ 15 СЕПТЕМВРИ
Social Media Marketing

17 рекламни формата на Facebook, които няма да можете да ползвате от 15 септември

Време за четене: 2 минутиИнформативност: 100%Автор: Теодора Генова С цел постигане на по-добри резултати с Facebook реклама компанията излезе със становище, обявявайки премахване на възможността за спонсориране на 17 типа съдържание. Според тях те се...

Прочети още

СЕ НАБЛЮДАВАТ РАЗМИНАВАНИЯ МЕЖДУ РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ FACEBOOK И GOOGLE ANALYTICS
Social Media MarketingGoogle Ads & Analytics

Защо се наблюдават разминавания между резултатите от Facebook и Google Analytics

Време за четене: 6 минутиТеоритичност: 30%, приложимост: 70%Автор: Ленко Йорданов Сигурно на много от вас им се е случвало да наблюдават разминавания в отчитаните резултати от различните платформи. Много често сме попадали в подобни ситуации, в които...

Прочети още

DIGITALK ДВА WORKSHOP А ДВЕ СУПЕР ПРИЛОЖИМИ КОНЦЕПЦИИ
News

Digitalk – два workshop-а, две супер приложими концепции

Време за четене: 1+15 минутиПриложимост: 100%Автор: Георги Малчев Тази година ние от Xplora бяхме дигитален партньор на DigitalK - едно от най-добрите събития в региона по отношение на трендове и иновации. Събитието е двудневно, над 2 000 души го посещават, с над...

Прочети още