Блог
В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите
Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и...
15-те най-забавни търсения в Google. Част I
Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на...
Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш
Трудно е да я снимаш, тя винаги се смее от сърце, не се спира и е по-добра в правенето на физиономии по снимките, отколкото в мирното заставане пред камера. Такава е и в живота - динамична. Не го налага, но има мнение за нещата, които познава добре, и с...
3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search
Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение. В повечето случаи бизнесите имат груба идея при какви търсения искат да се показва...
Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си
Неди е трудна за описване в няколко думи. Тя е от онези многопластови човеци, които крият най-чудните си тайни някъде между думите, някъде между дъвките, които постоянно сменя, някъде между усмивките, някъде там в сърцето си. Даваме ви малко жокери какво значи...
[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics – Cross Device отчитане
Време за четене: 12 минути Автор: Георги Семков 2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора? Всичко. С увеличаването на броя на smart продуктите около нас се увеличават и начините, по които консумираме информация...
Xplora Monster Factory отваря врати
Xplora Monster Factory е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи. Xplora Monster Factory е нашият...
Как използването на експерименти в Google Ads ще направи кампаниите ви по-успешни?
Множеството възможности, които Google Ads предлага на рекламодателите към днешна дата, често правят избора на подход и стратегия при използване на платформата трудна задача. Не съществува универсална формула за успех при настройването на рекламните кампании, а...
Първи стъпки във Facebook рекламата
Създаването на реклама във Facebook се разделя на 3 основни стъпки: *Една кампания може да съдържа няколко ад сета, a един ад сет може да съдържа няколко реклами. На Campaign ниво основното нещо, което трябва да направите, е да изберете цел/objective на...
На стоп из цяла Европа, за да стигне до нас
Това е Симона. Тя е усмивки, трапчинки и огън, заразяващи с оптимизъм... когато се е наспала. Обича организацията, планирането и подреждането и тайничко се възхищава на хората, приветстващи хаоса. Вероятно това идва от образованието и по архитектура, но кой знае. С...
YOUTUBE PLACEMENTS КАМПАНИИ В ADWORDS
Автор: Деян Петров Време за четене: 5 мин. Рекламата в YouTube може да има непосредствено и осезаемо въздействие върху вашия бизнес. Нека да започнем с това защо рекламирането в YouTube е тема, на която си струва да обърнем внимание. В момента YouTube е...
33 причини да се кефим, че работим в Xplora
На 20 юли започна 33-тият месец от създаването на агенцията ни, затова се опитахме да ви споделим 33 причини да се кефим на това къде работим. Нямаме претенции, че сме ги подредили по ред, важност или броя усмивки, които предизвикват. Твърдим обаче, че си е супер...