Блог

МЯСТОТО НА ЩАСТИЕТО
Superhumans

Мястото на щастието

Според древно поверие, всеки път, когато вменяваш щастие, по един кичур от косата ти се накъдря и видимо се подмладяваш. Новото ни попълнение в екипа се казва Мария и всъщност е на 2948 години, но никой не й дава повече от 28. Животът й започва в гр. Плевен, където...

Прочети още

СЕ ДЯНА ЯНА
Superhumans

Къде се дяна Яна?

През пролетта на не така далечната 2016 година Яна дойде на интервю за стаж при нас, а ние си я харесахме. Дори толкова си я харесахме, че сега - почти година по-късно, сме горди да я представим като най-новия ни superHUMAN! А междувременно, къде се дяна Яна, ще...

Прочети още

ДАВАМЕ ЛИ НАГРАДИ НА СТОЙНОСТ НАД 30 ЛЕВА И КАК
Content Marketing

Да даваме ли награди на стойност над 30 лева и как?

Или как НАП помага за подобряването на механиката на игровизациите в интернет 😉 Сигурно вече сте се убедили в силата на игровизациите (геймификациите) като подход за ангажиране на потребителите. Вече виждате такива всеки ден - дали става дума за игра с...

Прочети още

НА SOCIAL ЕКИПА ОТ БАНИЦАТА ДЕСИ
Superhumans

Късметът на Social екипа от баницата – Деси 😉

Това е Десислава. Тя се гордее с прекрасното си семейство и е истински благодарна както за него, така и за страхотните си приятели и котка, на име Моника Кънева. Твърди, че е най-щастливият човек, който познава, обича да чете, да играе speedminton, да...

Прочети още

НА ЛЪЧО ГОВОРЯТ САМИ. ЕТО КАКВО НИЕ ЩЕ КАЖЕМ ЗА НЕГО
Superhumans

Дизайните на Лъчо говорят сами. Ето какво ние ще кажем за него

Този път изчакахме кратък период преди да ви представим следващия #superHuman стажант. Това е Лъчо, който идва да удари по няколко четки ежеминутно към Beautifying екипа на Дари, Вили и Снежи. Ето какво искаме да споделим за него с вас. Всъщност Лъчо има...

Прочети още

НИ Е
Employer brandingAgency life

Приятно ни е!

Може да сте ни виждали някъде - като жури, преподаватели или ментори по събития, случайно на улицата да танцуваме, как тренираме, ловим риба и най-вероятно - в социалните мрежи. Може би сте си помислили “Този е свежарка”, “Леле, каква готина усмивка има” или “Кога...

Прочети още

СИ ЗАЙЧЕ РАЯ НАШИЯТ FACEBOOK ADVERTISING SPECIALIST
Superhumans

Имаме си зайче – Рая, нашият Facebook Advertising Specialist

Рая е студентка четвърти курс, специалност Маркетинг в УНСС. Започна при нас като стажант. След това бързо ни показа, че ни харесва много. Беше взаимно и затова я поканихме да остане за постоянно. А и само за месец тя се превърна в superHuman в създаването на...

Прочети още

ПРАЗНО НЯМА И ЧАШАТА Е ВИНАГИ ПЪЛНА А ОФИСЪТ – ОЩЕ ПОВЕЧЕ
Superhumans

Когато празно няма и чашата е винаги пълна, а офисът – още повече

Или, за да бъдем по-ясни, когато XploraBG си има ТРИМА нови стажанта 😉 Разбулваме тайната на нашите скорошни попълнения с по нещо от всеки за всеки. Дани (вляво) се присъединява към семейството на XploraBG, за да стане новата PPC Машина а.к.а superHUMAN. Той идва...

Прочети още

ЕДНА ОТ ТРИТЕ НАЙ ГОЛЕМИ ПРОМЕНИ. И ВИНАГИ ТРЯБВА ДА Е ВЗАИМНО
Superhumans

Една от трите най-големи промени. И винаги трябва да е взаимно

Три от най-големите промени в живота са смяната на работа, на място за живеене и на любимия човек до нас. Срещнахме Теди, защото тя се беше решила на първото и търсеше “своите хора”, с които да тръгне по този път. След завършен бакалавър по Икономика на туризма, тя...

Прочети още

ВЕЧЕ Е ЧАСТ ОТ ЕКИПА НИ. И ЩЕ ВПЕЧАТЛЯВА С НЕЙНИЯ ПОЗИТИВЕН И CAN DO ПОДХОД
Superhumans

Михаела вече е част от екипа ни. И ще впечатлява с нейния позитивен и can-do подход

Спомнете си най-предизвикателното за вас интервю. Попитаха ли ви - “А къде се виждате след 5 години?”, или ви казаха, че overtime (извънредната работа в извънработно време) е задължнително условие? Или ви попитаха веднага  и директно кое е най-ниското...

Прочети още

HUMAN DIGITAL TRAININGS
Employer branding

HUMAN DIGITAL TRAININGS

Why a workshop in digital marketing? Because it’s one of the proven boosters to your marketing capabilities We have long preached that no agency can be successful without the team of the client wanting, understanding and being successful using the service of the...

Прочети още

КОЛКО СА ЦЕННИ СХОДНИТЕ АУДИТОРИИ
Strategy development

ДО КОЛКО СА ЦЕННИ СХОДНИТЕ АУДИТОРИИ?

От известно време Facebook и Google разрешават създаването на аудитории близки до тези, до които вече сте достигнали и ангажирали. Използвайте “човешки” не толкова дигитален език и щом вече имате списък от хора, които посещават вашия сайт, можете да създавате нови...

Прочети още