Блог
DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – ЙОАНА
Привет! 🙂 Казвам се Йоана, на 20 години съм и уча “Реклама” в НБУ. Отделно от университета, често се включвам в различни програми и организации, както и ходя по събития и фестивали, защото вярвам, че са прекрасна възможност да обогатявам себе си и да разширявам възгледите си.
Настройване на Е-commerce събития за целите на GA4
В тази статия ще ти покажем как да настроиш e-commerce тракинг за целите на GA4. Конфигурацията на e-commerce тракинга зависи от това как Google Analytics е имплементиран на сайта ти. Ако използваш:
Какво е Conversion Modeling?
Тъй като залезът на бисквитките се очертава на технологичния хоризонт, рекламодателите търсят алтернативи за запълване на празнините от данни. Една такава възможност е внедряването на машинно обучение в аналитичното отчитане, каквото се наблюдава в моделираните...
9-те най-ефективни Off-page SEO стратегии
Въведение във външната оптимизация (Off-Page SEO) Външната оптимизация (Off-page SEO) се отнася до всички действия, извършвани извън вашия уебсайт, за подобряване на неговата видимост и авторитет в очите на търсачките. Докато вътрешната оптимизация (on-page SEO) се...
Каква е ролята на ключовата визия?
В маркетинг средите често използваме термина “ключова визия” (key visual - KV). В настоящата статия искаме да ти разкажем повече какво представлява тази визия и какво я прави толкова специална. Също така сме подготвили няколко примера, както от нашата практика, така и глобални такива. Е, да започваме.
Пламъкът на страстта, който никога не изгасва
Представяме ти Йоана - най-новият superhuman, присъединяващ се към Content Marketing & Creative екипа ни. Нейното нестихващо желание да учи и твори, да среща нови хора и да задава въпроси я отвежда при нас, където открива златната среда, в която да развие потенциала си.
Ками и вечното търсене
Представяме ти Камелия, която е най-новото попълнение в Content & Creative екипа на Xplora. Ками е позитивна и целенасочена личност, която стана част от екипа ни с огромно желание и в последния възможен момент - именно така се случват повечето хубави неща в живота ѝ.
Гери – вечно лято и щипка захарен памук
Запознай се с Гери - нашето ново попълнение в Content Marketing & Creative екипа. Нейните суперсили са усмивката и страстта ѝ да вдъхва живот на креативните идеи.
Какви бяха новостите, представени на Google I/O 2023?
Google I/O е ежегодна developer конференция на Google, в която компанията показва последните си технологии и продукти.Тази година събитието се проведе през май месец и беше изключително вълнуващо. Фокусът бе изцяло насочен към иновации, базирани на изкуствен интелект, които ще бъдат на разположение на програмисти и потребители и ще им дадат възможност да надникнат в бъдещето на технологиите.
B2B инфлуенсър маркетинг: Важните неща, които трябва да знаем
Много мениджъри може би все още си спомнят дните, когато търговските представители са се появявали без предупреждение в офиса с куфарче с мостри и са се опитвали да продават стоките си. Много от тези търговски представители са изнасяли добри речи. Те са познавали предимствата на продуктите си и без усилие са разказвали как с тяхна помощ ще увеличите продажбите и ще намалите разходите.
Моделът STEPPS в социалните мрежи – защо най-добрите използват именно него?
Как мога да подобря дигиталното присъствие на бранда или продукта, който предлагам? Как мога да създавам по-успешно съдържание и да грабна вниманието на своите потребители? Ако често си задаваш тези въпроси и все още не си открил отговори, тази статия идва тъкмо навреме.
Какво е visual storytelling и 5 съвета как да го правим по вълнуващ начин
Терминът visual storytelling е доста нашумял напоследък в маркетинг средите, но в същността си идеята е стара почти колкото света. В следващите редове сме събрали 5 съвета как да разкажете визуално историята си по вълнуващ начин и сме ви показали няколко примера от нашата практика.