Блог
4 типа events в GA4 – какви са и как да ги използваме?
В Google Analytics можем да измерим всяко едно действие от страна на потребителите, което ни интересува и има стойност за бизнеса - клик на бутон, гледане на видео, посещение на определена страница, достигане до определена стъпка по пътя към покупка и т.н. Възможностите са практически неограничени.
5 ДИЗАЙН ТЕНДЕНЦИИ ЗА 2023
Нова година, нов късмет и нова доза дизайн тенденции за предстоящите 12 месеца. Всяка година си задаваме въпроса какво от миналата ще остане и какво е новото, което ще ни вдъхновява.
Въпросите, които трябва да си зададем преди инфлуенсър кампания
Предстои ти да подготвиш първата инфлуенсър кампания за твоя бранд? Ние сме тук, за да ти помогнем с най-важните въпроси, които трябва да си зададеш преди да започнеш с цялостната организация.
Какво да очакваш от TikTok през 2023?
Времето лети и TikTok не изостава! През изминалата година TikTok ни доказа не просто, че може да бъде изключително адаптивна платформа, но и че умее да наваксва с новите трендове по-добре от всяка друга социална мрежа. А още повече го бива да създава свои.
3 вида съдържание за успешен YouTube канал
Едва ли ще изненадаме някого, като кажем, че YouTube е една от най-популярните мрежи, в която потребителите гледат видеа и слушат музика ежедневно. Многото и разнообразно съдържание, което предлага, както и всичките ѝ функции, са само част от факторите, които я превръщат в любима за потребителите по цял свят.
Performance max наръчник 2023: Всичко, което трябва да знаеш за новата автоматизирана кампания на Google
Свидетели сме колко бързо се променя поведението на потребителите, начинът, по който вземат решение за покупка и множеството устройства, канали и платформи, които използват в процеса.
DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – КАТИ
Казвам се Катерина или накратко - Кат, Кате, Катюша. Завършила съм Португалска филология в Софийския университет. Обичам да бъда на път и да откривам нови неща за себе си и света около мен. Вярвам в истинското приятелство и се старая да бъда честен човек.
Топ 10 практики за това как да привлечеш желаните служители чрез EVP
През последната година се забелязва значителен ръст на компании, които искат да обновят и разширят своите стойностни предложения за служители (EVP). В тази статия споделяме с теб каква е причината това да се случи и ще те запознаем с тенденциите в EVP сферата през 2022 г.
[2022] Основни GA4 настройки, които да не пропускаш – част 2
Ако все още не си преминал към Google Analytics 4, силно ти препоръчваме да го направиш в най-скоро време, за да започнеш да събираш данни в новата платформа. В противен случай, не би могъл да запазиш хронологията на важните си исторически данни за бъдещи справки.
DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – ВИКИ
Привет! Казвам се Виктория и съм на 19 години. Живея в София и Червен бряг (и във влака между двете локации), като в момента следвам “Връзки с обществеността” в Софийския университет. Обичам хората, котките и книгите, да се радвам на изкуството и да споделям красиви залези и безцелни разходки с любимите си хора.
Слънчевото момиче Катерина
Представяме ти Катерина, която се старае да обича живота такъв, какъвто е, защото неуморно търси и открива смисъл в него. Вярва, че хората трябва да бъдат честни със себе си и в отношенията помежду си. Тя е страхотна в намирането на работещи идеи и творчески решения за всяка задача.
За търсенето, откриването и малките моменти. 🌟
Ето, че дойде моментът да те запознаем с 19-годишната Вики, която освен че след успешно преминат стаж се присъедини официално към нашия Content & Creative екип, стана и най-младия SuperHUMAN на агенцията. Тя здраво стои зад вярването си, че в търсенето човек може най-добре да открие себе си и точно тази философия я доведе в Xplora.