Блог

Xplora Sept 1200x628 03
Digital и лично

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – ЙОАНА

Привет! 🙂 Казвам се Йоана, на 20 години съм и уча “Реклама” в НБУ. Отделно от университета, често се включвам в различни програми и организации, както и ходя по събития и фестивали, защото вярвам, че са прекрасна възможност да обогатявам себе си и да разширявам възгледите си.

Прочети още

Xplora Sept 1200x628 02
Google Ads & Analytics

Какво е Conversion Modeling?

Тъй като залезът на бисквитките се очертава на технологичния хоризонт, рекламодателите търсят алтернативи за запълване на празнините от данни. Една такава възможност е внедряването на машинно обучение в аналитичното отчитане, каквото се наблюдава в моделираните...

Прочети още

image2
SEO

9-те най-ефективни Off-page SEO стратегии

Въведение във външната оптимизация (Off-Page SEO) Външната оптимизация (Off-page SEO) се отнася до всички действия, извършвани извън вашия уебсайт, за подобряване на неговата видимост и авторитет в очите на търсачките. Докато вътрешната оптимизация (on-page SEO) се...

Прочети още

Xplora Aug KV
Content MarketingCreative approachVisual Content Development

Каква е ролята на ключовата визия?

В маркетинг средите често използваме термина “ключова визия” (key visual - KV). В настоящата статия искаме да ти разкажем повече какво представлява тази визия и какво я прави толкова специална. Също така сме подготвили няколко примера, както от нашата практика, така и глобални такива. Е, да започваме.

Прочети още

Yoana 1200x628 NoLogo
Superhumans

Пламъкът на страстта, който никога не изгасва

Представяме ти Йоана - най-новият superhuman, присъединяващ се към Content Marketing & Creative екипа ни. Нейното нестихващо желание да учи и твори, да среща нови хора и да задава въпроси я отвежда при нас, където открива златната среда, в която да развие потенциала си.

Прочети още

Kamelia 1200x628
Superhumans

Ками и вечното търсене

Представяме ти Камелия, която е най-новото попълнение в Content & Creative екипа на Xplora. Ками е позитивна и целенасочена личност, която стана част от екипа ни с огромно желание и в последния възможен момент - именно така се случват повечето хубави неща в живота ѝ.

Прочети още

Xplora June AI
News

Какви бяха новостите, представени на Google I/O 2023?

Google I/O е ежегодна developer конференция на Google, в която компанията показва последните си технологии и продукти.Тази година събитието се проведе през май месец и беше изключително вълнуващо. Фокусът бе изцяло насочен към иновации, базирани на изкуствен интелект, които ще бъдат на разположение на програмисти и потребители и ще им дадат възможност да надникнат в бъдещето на технологиите.

Прочети още

Xplora blogpost June 01 1200х628 01
B2BInfluencer marketing

B2B инфлуенсър маркетинг: Важните неща, които трябва да знаем

Много мениджъри може би все още си спомнят дните, когато търговските представители са се появявали без предупреждение в офиса с куфарче с мостри и са се опитвали да продават стоките си. Много от тези търговски представители са изнасяли добри речи. Те са познавали предимствата на продуктите си и без усилие са разказвали как с тяхна помощ ще увеличите продажбите и ще намалите разходите.

Прочети още

STEPPS модел
Social Media MarketingContent MarketingInfluencer marketing

Моделът STEPPS в социалните мрежи – защо най-добрите използват именно него?

Как мога да подобря дигиталното присъствие на бранда или продукта, който предлагам? Как мога да създавам по-успешно съдържание и да грабна вниманието на своите потребители? Ако често си задаваш тези въпроси и все още не си открил отговори, тази статия идва тъкмо навреме.

Прочети още

Xplora May Article04 1200x628
Strategy developmentSocial Media Marketing

Какво е visual storytelling и 5 съвета как да го правим по вълнуващ начин

Терминът visual storytelling е доста нашумял напоследък в маркетинг средите, но в същността си идеята е стара почти колкото света. В следващите редове сме събрали 5 съвета как да разкажете визуално историята си по вълнуващ начин и сме ви показали няколко примера от нашата практика.

Прочети още