Блог
Основни GA4 настройки, които да не пропускаш – част 1
След като Google обяви, че Universal Analytics официално ще отпадне на 1 юли 2023 г., списъкът ти със задачи вероятно включва поне основна настройка на Google Analytics 4 (GA4). В тази връзка препоръчваме да преминеш към GА4 възможно най-скоро, за да натрупаш необходимите исторически данни, преди Universal Analytics да спре да обработва новите посещения.
Надгради докладите си в GA4 с Custom dimensions/metrics
Ако искаш да се възползваш от пълния потенциал на GA4 и да получаваш данни отвъд общите (стандартни), трябва да персонализираш събирането им. Това може да се постигне чрез една от възможните функции на GA4, а именно - създаване на Custom dimensions и Custom...
7 основни разлики между GA4 и Universal Analytics
Както вече знаеш, на 1 юли 2023 г. Universal Analytics спира да събира данни и това ще бъде възможно единствено чрез Google Analytics 4. За да подпомогнем процеса на по-плавен преход, в тази статия сме откроили едни от най-съществените разлики, които се наблюдават...
DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – Вики, Мими и Христо
Разкажи ни малко за себе си? - Казвам се Викториа, с "-а", и с две думи мога да се определя като конфликтно противоречие. Най-малкото от четири деца съм, а пораснах най-много. 10 години бях състезател по лека атлетика, а паралелно с това се дипломирах като...
Това, което е за теб, все някога ще те намери – запознайте се с Мария №4
Да, още една една Мария се присъединява към Xplorа семейството ни. След успешно преминат стаж тя нямаше търпение да продължи да се развива в сферата на дигиталния маркетинг и вече е част от Social Media Performance екипа ни.
За процесите, детайлите и морето с Нели
Днес ще те запознаем с Нелина - новото попълнение в Social Media Performance екипа на Xplora. Въпреки каменистия старт в сферата на маркетинга, продължава да харесва динамиката в това поприще. Някъде между всичките анализи, които превърта в ума си, намира време за...
Сиси – момичето, което обича живота, хората и случайностите
Запознай се с новото попълнение на нашия Web Master екип - Сиси и научи защо тя е избрала Xplora. Научи повече за нашия нов superHUMAN сега ➤
Маркетинг план за скалиране на дигиталния маркетинг
Какво включва маркетинг плана на компания, чийто маркетинг е основан на lead generation? Как изглежда маркетинг планирането на компания в сектор, в който трябва да се формира търсене на конкретни решения? Избрахме да ти разкажем за скалирането на дигиталния...
Увеличи YouTube последователите си чрез новия тип конверсия – Youtube Channel Subscriptions
Вече имаш възможността да увеличиш последователите на YouTube канала си, като се възползваш от една от най-новите функции в Google Ads, а именно оптимизацията за увеличаване на последователите на YouTube канала като конверсия във Video Action кампаниите си (VAC)....
Там, където creative-ът среща performance-а
Кристин започва кариерата си в дигиталния маркетинг след Facebook пост, който пуска до своите приятели в мрежата. Афектирана след поредното интервю, в което се оказва, че липсата на опит е казус и няма как да ѝ се доверят, тя взема съдбата в свои ръце и пише...
Когато вярваш, че всичко най-хубаво тепърва предстои и попаднеш в Xplora
Днес ще те запознаем с Христо, новото попълнение в Google Performance екипа ни. Той описва себе си като човек на света. Животът му преминава през различни градове в България, а от 2015 г. живее по различно време в Лондон, Глазгоу и Единбург. Казва, че най-доброто...
Digital и лично с нашите superHUMAN стажанти – Ани
Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Анна, но не помня кога последно някой ме е наричал така, затова се обръщам само на Ани. В момента уча специалност “Връзки с обществеността” в СУ, която ме открехна към света на комуникациите и маркетинга - и затова си я...