Блог
Какво трябва да знаем за Instagram collabs между инфлуенсъри и брандове?
Instagram е платформа, която постоянно подобрява функционалностите си, обвързани с потребителското изживяване. Много от тях са насочени към content creator-ите и им помага за по-доброто им позициониране и резултати. Instagram колаборациите са точно такава...
Каква е разликата между инфлуенсър, лидер на мнение и създател на съдържание?
Инфлуенсър кампаниите са обобщение за работата на брандовете с инфлуенсъри, лидери на мнение, известни личности или създатели на съдържание. Разликата между тези вече не толкова нови професии обаче остава загадка за мнозина. Затова в тази статия ще ти разкажем...
Как да кандидатстваме за графичен дизайнер
Когато за пръв път дойде моментът да кандидатстваме за работа, за всеки настъпват малък шок и много въпроси. Как да представя проектите си? Какво да сложа в портфолиото си? Колко голямо да го направя? Как да убедя работодателите, че си заслужавам? Нужно ли ми е...
6 когнитивни пристрастия, които ще променят твоята маркетинг стратегия – част 1
Като човешки същества ние сме склонни да вярваме, че благодарение на рационалността, която притежаваме, успяваме да взимаме възможно най-логичните решения. Истината е, че човешкият мозък е невероятно сложен и съществуват десетки когнитивни пристрастия (cognitive...
АНИ – НОВИЯТ НИ DESIGN FREAK
Тя е хаотична творческа натура. Търси онзи свободен живот, в който правиш това, което обичаш и никога не ти е скучно. Бяха ѝ нужни цели четири години дизайнстване, докато дойде при нас. Както и пет години банково дело в гимназията, за да разбере, че книги по 300...
Лори, която вярва, че рекламата и изкуството вървят ръка за ръка
Лора или Лори, както я наричаме всички в Xplora е новото ни слънчево попълнение в PM екипа. Любовта ѝ към разказването на истории, бизнеса и творчеството, намират перфектния кроспойнт в дигиталния маркетинг. Лори вярва, че рекламата и изкуството вървят ръка за...
Момчето, което винаги намира позитивната страна на нещата
Юлиан е едно от най-младите попълнение в отбора на Xplora - едва на 21 г. Но той вече е сигурен, че иска да покори света на социалните мрежи и рекламата. Обича да развива креативното си мислене и не го е страх от непознатото. Казва, че е готов е да се впуска в...
Запознайте се с Ради, новия член на performance екипа на Xplora
Днес ще ви запознаем с Ради, новото попълнение на Social Media Performance екипа на Xplora. Той е човек, който обича да открива нови неща и да съчетава изкуството с работата. Често може да го срещнете да дава нови идеи, които може да са или много полезни или...
Момчето, което открива златната среда между маркетинга и баскетбола или известен още като Алекс
Днес ще те запознаем с Александър – част от Social Media Performance екипа на Xplora. Той се определя като решителен и отговорен човек, който обича предизвикателствата и му харесва да бъде трудно. Обича спорта, планините, да чете, животните и най-вече приятелите и...
Условие за успешен маркетинг – валидиране на маркетинг предположенията
Всичко в маркетинга е предположения Докато не ги валидираш с реално поведение на потребителите Успешният маркетинг означава правилните хора да правят желани от тях неща по печеливш за компанията начин. А това означава, че маркетингът, а в нашата дигитална ера - и...
Пет функции в Google ads, които заслужават повече внимание
Вземи повече от Google ads платформата с функционалности, които могат да останат скрити за хората с по-малко опит. Разбери повече за Insights менюто, placements доклада и други полезни Google ads тайни Ако активно работиш с Google ads от поне няколко месеца,...
За Веси, която не искаше да има скучна работа… и попадна в Xplora! 🙂
Днес ви запознаваме с Веси - последното попълнение в Content екипа на Xplora. Тя е първото изцяло remote човече в компанията. Макар и да живее в Пловдив, Веси избира да работи за Xplora - най-накрая намира мястото, където чувства, че пасва… дори и отдалеч. На пръв...