Case Studies

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Какво да направим, когато по-големите ни пререждат на опашката за дюнерите?

Каква беше ситуацията, когато клиентът дойде при нас? Всички знаем кои са aladinfoods, затова може да си позволим да пропуснем частта с увода. Щом четете това, знаете кои сме ние и с какво се занимаваме. Вече може би нареждате пъзела защо се срещнахме и искахме да работим заедно. А липсващото парче е онлайн магазинът, откъдето може да се поръча храна за вкъщи.
Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.
ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

ФОРУМ БРЕМЕННОСТ И ДЕТСКОТО ЗДРАВЕ

Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor. Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.
Medix Alvina Deluxe Perfume

Medix Alvina Deluxe Perfume

Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати: Домакини, които обожават да мият съдове; Деца, които постоянно се цапат; Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност; Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях. В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.
Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти „Съюзник“

Когато промяната в първоначалната концепция може да се окаже най-добрият ти „Съюзник“

Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.
Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Как постигнаxме впечатляващ reach във Facebook чрез мини активация?

Каква беше целта? Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.
Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях.
Лятна кампания за потребители на Черноморието

Лятна кампания за потребители на Черноморието

Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.
Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема.