Case Studies
Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.
Представяме ви нашето case study във връзка с едно от най-големите събития на Investor.
Петият пореден “Форум бременност и детско здраве” е един от най-големите и най-разпознаваеми форуми от този характер, който тази година успя да събере близо 2000 гости общо в двата дни.
Всички сме се сблъсквали с клишетата, използвани в рекламите на почистващи и перилни препарати:
Домакини, които обожават да мият съдове;
Деца, които постоянно се цапат;
Омекотители, които те пренасят в паралелна реалност;
Кампанията за Medix Alvina Deluxe Perfume целеше да избяга от тях.
В редовете по-долу можете да разберете на какъв подход решихме да заложим, как го реализирахме и до какво доведе той.
Или как навременният анализ на резултатите отново ни напомни, че няма универсални решения, които да работят във всеки канал, и какво направихме с тази информация
Миналото лято клиентът ни Fintrade стартира нова комуникационна платформа – “Съюзник”. Разработването на изцяло нова лендинг страница и смяната досегашните послания и визия с нови доведе до спад в резултатите. Conversion rate в основните им комуникационни канали Google Search и Facebook отчете спад с над 50% още в първите дни на кампанията.
Каква беше целта?
Да реализираме 60 000 Reach във Facebook на основна таргет аудитория чрез миниактивация, която да популяризира бранда ZooMall по забавен и интригуващ начин. За целта избрахме да реализираме миниигра във feed-a на страницата при наличието на оптимален бюджет.
През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях.
Клиентът ни Валмарк дойде при нас с предизвикателството да повишим разпознаваемостта и продажбите на Белиема от Иделин през лятото – един от силните сезони за продукта. Стратегията ни беше да дадем качествено съдържание плюс сегментирано таргетиране, с което да достигнем до точните потребители в точния момент.
Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема.
Клиентът ни IUVO GROUP OŰ Estonia се обърна към нас с голямо предизивикателство – представяне на нова за България възможност за инвестиции – peer-to-peer.
ЗАДАНИЕТО
Целта на кампанията беше представяне на платформата пред най-релевантната аудитория, събиране на достатъчен брой leads от заинтересовани таргет потребители и създаване на очаквания за следващата фаза.