Content Marketing

МАРКЕТИНГ В ЕРАТА НА МАРКЕТИНГ 4.0
Content Marketing

Контент маркетинг в ерата на Маркетинг 4.0

Няма как тази книга, насочена към Маркетинг 4.0 и към човешките аспекти на маркетинга в дигиталната ера, да не включи контент маркетинг и фактора Еха! Тази статия допълва концепциите и примерите по отношение на статиите за първа част на книгата Петте фази на...

Прочети още

ДА ИЗПЪКНЕШ С ПРАВИЛНОТО СЪДЪРЖАНИЕ
Content Marketing

КАК ДА ИЗПЪКНЕШ С ПРАВИЛНОТО СЪДЪРЖАНИЕ

Намери аудиторията си и какво е важно за нея Няма логика в това да се опитваме да се харесаме на всички. Времето, парите и енергията, които инвестираш в своите идеи, трябва да бъдат насочени към определени хора. За да постигнеш това: Задай ясно своята бранд цел и...

Прочети още

5 ИДЕИ ЗА FACEBOOK МАРКЕТИНГ КОИТО ДА ПРИЛОЖИШ ПРЕЗ 2019 Г.
Content Marketing

5 идеи за Facebook маркетинг, които да приложиш през 2019 г.

5 идеи за Facebook маркетинг, които да приложиш през 2019 г. Facebook е социалната мрежа, генерираща най-много нови промени и ъпдейти всяка година. Тя е почти като жив организъм, който интуитивно еволюира и се напасва към новия ритъм на живот и развитието, което и...

Прочети още

12 НАЧИНА ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛЕН МАРКЕТИНГ ПРИ FACEBOOK РЕКЛАМИ ЧАСТ ВТОРА
Content Marketing

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами – Част Втора

Дойде време да продължим започнатото. В предния блог пост си говорихме за любопитство, вълнение, щастие, по-добро бъдеще и накрая...FCK...хубава работа. А, споменахме и FOMO! Днес се завръщаме с нови 6 начина за прилагане на емоционален маркетинг при...

Прочети още

12 НАЧИНА ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЕМОЦИОНАЛЕН МАРКЕТИНГ ПРИ FACEBOOK РЕКЛАМИ ЧАСТ ПЪРВА
Content Marketing

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами – Част първа

Хората си представят Facebook рекламата, като един голям търг, в който логично има както победители, така и губещи. Победители бихме могли да наречем успешните рекламни кампании или съдържание, което определено е направило впечатление на потребителите и видимо се...

Прочети още

ДАВАМЕ ЛИ НАГРАДИ НА СТОЙНОСТ НАД 30 ЛЕВА И КАК
Content Marketing

Да даваме ли награди на стойност над 30 лева и как?

Или как НАП помага за подобряването на механиката на игровизациите в интернет 😉 Сигурно вече сте се убедили в силата на игровизациите (геймификациите) като подход за ангажиране на потребителите. Вече виждате такива всеки ден - дали става дума за игра с...

Прочети още