Blog

Гейм, Сет и… Боби

Боби е най-новият Social Media Monster в отбора.

Read More

Елена, но не от Троя, а от Xplora

Това е Елена. Всъщност няма нищо общо с пустинята или пък с древна Троя, така че предпочита да я наричат просто Ели.

Read More

Калина, която е родена под щастлива звезда

Калина е от хората, които не само вярват, но са и напълно сигурни, че са родени под щастлива звезда.

Read More

Как да планираме дължината на дигиталната си рекламна кампания?

Независимо дали сте в позицията на клиент или агенция, със сигурност при планирането на една кампания, не малко пъти сте се изправяли пред въпроса „Колко време да продължи?“

Read More

Защо е необходимо да имате инсталиран (Enhanced) Ecommerce tracking на своя онлайн магазин?

Имате онлайн магазин, който тепърва прохожда и искате да го развиете?

Read More

6 нови функции в Google Ads, които вече използвахме през 2019

Осъзнавате ли, че близо ⅓ от годината вече измина, а вие още не сте правили никакви важни промени в своя Google Ads account? В застой сте? С тази статия ще ви помогнем да се поразмърдате с 6 нови настройки в Google Аds, които ще ви помогнат да подобрите резултатите на своите кампании.

Read More

Кои са новите супер яки и полезни метрики на Facebook

Представяме ви списък с метрики, които от 30 април вече няма да присъстват в опциите за анализ на Facebook, но за сметка на това Facebook ни представя и техни по-добри версии.

Read More

КАК ДА ИЗПЪКНЕШ С ПРАВИЛНОТО СЪДЪРЖАНИЕ

Разбери как да създадеш съдържание, което да привлече вниманието на аудитори

Read More

Съживяването на една рисунка

За поредна година векторните илюстрации придобиват все по-голяма популярност в дигиталната среда. Ако си решил да се захванеш с нещо подобно, нашият дизайн екип ще ти сподели как нещата се случват при нас.

Read More

Facebook пуска нови 230 емотиконки

В световен мащаб днес дневно се изпращат около 5 милиарда емотиконки и то само по Facebook Messenger. Общуването ни online отдавна изглежда немислимо без иконките, с които изразяваме емоция и даваме яснота на другия с какво настроение пишем дадено съобщение.

Read More

Мадлен - между редовете, по покривите и обратно в играта

Мадлен е новият superHUMAN в Social Media отбора. Обича сарказма, edgy шегичките и самоиронията. Също така - всичките си 30 деца от школата ѝ по street dance. Писането и танците са нейният начин да създава по-приятни реалности. Суперсилата ѝ е да носи няколко дини под една мишница и никога да не ги изпуска. (Тук всички плюем в пазва против уроки!)

Read More

Процесът, който цели да даде стойност на клиента и да осигури спокойствието на екипа при работа

В следващите 3.5 минути ще се постараем да ви разкажем за нашия успешен процес и работа.

Read More

Портфолио за графичен дизайнер в 10 стъпки

Разгледай нашите 10 съвета и стигни до края, за да разбереш какво никога не трябва да забравяш!

Read More

7 приложения, с които да вдигнеш LEVEL-а на визиите в социалните мрежи

Социалните мрежи са най-горещият #trend в последните години, който преобрази живота ни в много аспекти. Свикнахме да skip-ваме, да scroll-ваме и да избягваме да четем дълго и разточително съдържание, предпочитайки да се наслаждаваме на креативни визии, които ни казва всичко без думи. Все по-ясно осъзнаваме колко по-трудно е да впишеш цяла една идея в едно едничко изображение или кратко видео, отколкото да го опишеш в няколко реда, които е доста вероятно да останат непрочетени.

Read More

5 идеи за Facebook маркетинг, които да приложиш през 2019 г.

Facebook е социалната мрежа, генерираща най-много нови промени и ъпдейти всяка година. Тя е почти като жив организъм, който интуитивно еволюира и се напасва към новия ритъм на живот и развитието, което и ние хората претърпяваме в общуването помежду си

Read More

Как да предпазим профилите си във Facebook?

Несъмнено 2018-та година беше историческа за социалната мрежа Facebook и ще се помни като годината на големите пробиви в сигурността.

Read More

Запознайте се със Сиси - щипка усмивка, лъжичка любов и шепа мечти

Новото ни SuperHuman човече крие щастие в душата и не се страхува да говори с непознати. Казва се Сиси и е на 23 г. Завършила е бакалавър „Медии и журналистика“, а съвсем скоро ще защитава и магистърска теза по „Рекламен мениджмънт“.

Read More

Да се пазим ли от #10YearChallenge?

Facebook знае къде пътуваме, къде и с кого живеем, кои заведения посещаваме, кои са най-близките ни хора, как пазаруваме, какви политически пристрастия споделяме и какво е цялостното ни поведение онлайн.

Read More

Запознайте се с Джули - нашата бунтарка със сериозни принципи

Запознайте се с Джули. Тя е просто устроен човек, който вярва, че всяко същество е тук, за да бъде щастливо и да има свободата да го направи, стига да не пречи на останалите.

Read More

5 съвета как landing страниците да са ефективни още на ниво дизайн

Спорът “креативност срещу ефективност” е вечен и в следващите няколко минути ни се иска да поговорим защо е важно дизайнът да е и ефективен, освен креативен.

Read More

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами - Част Втора

Хората си представят Facebook рекламата, като един голям търг, в който логично има, както победители, така и губещи.

Read More

Криптомнезия - всичко ново е добре забравено старо

В книгата си “Човекът и неговите символи” Юнг разказва интересен пример за илюзия на паметта: В “Тъй рече Заратустра” Фридрих Ницше включва почти буквално разказ за инцидент, който е присъствал в книга, публикувана около 1835 година - половин век преди да го опише Ницше.

Read More

Facebook вече разчита и текста в изображенията

Тъй като потребителите в социалните мрежи взаимодействат все повече чрез визуално съдържание, на социалните платформи се налага да разработят начини за разчитане и класифициране както на изображенията, така и на видео съдържанието.

Read More

Как да започнем да използваме in-market for search ads?

Едно от по-новите oръжия в арсенала на “PPC машините” е вече с нас от няколко месеца. Името му е in-market for search ads. In-market таргетирането е добре познато на всички, които се занимават с реклама в Google екосистемата. Сега обаче, в комбинация с добре подбрани ключови думи, in-market аудиториите имат потенциала да направят search кампаниите ни още по-успешни.

Read More

Славея е следващият superHUMAN в Social екипа

Славея е новото попълнение в Social екипа на Xplora.

Read More

Черен ли е петъкът за цените на рекламата във Facebook?

Черният петък или направо да си го кажем уикенд вече се превърна в ежегодно събитие, което се отразява на цялостното поведение на потребителите.

Read More

8 съвета как да подготвите кампаниите си за Черен Петък в последния момент

С напредването на ноември, някъде в периода между все по-популярния и у нас Хелоуин и вълнението за наближаващите Коледни и Новогодишни празници, все по-често започва да се говори за “Черния петък”.

Read More

Human Digital и измерване на реални резултати

Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София

Read More

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами - Част първа

Част първа

Read More

В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите

Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и визуализиране на рекламите.

Read More

15-те най-забавни търсения в Google. Част I

Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на PPC-тата, която всъщност е креативна, аналитична, доста често и мно-о-о-го забавна.

Read More

Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш

Днес ще ви запознаем с Катерина, новият член на Social Media Perfomance екипа!

Read More

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение.

Read More

Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си

Неди е трудна за описване в няколко думи.

Read More

[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics - Cross Device отчитане

2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора?

Read More

Xplora Monster Factory отваря врати

Xplora Monster Factory е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи, които движат дигиталната революция.

Read More

Как използването на експерименти в Google Ads ще направи кампаниите ви по-успешни?

Множеството възможности, които Google Ads предлага на рекламодателите към днешна дата, често правят избора на подход и стратегия при използване на платформата трудна задача.

Read More

Първи стъпки във Facebook рекламата

Създаването на реклама във Facebook се разделя на 3 основни стъпки.

Read More

На стоп из цяла Европа, за да стигне до нас

Това е Симона. Тя е усмивки, трапчинки и огън, заразяващи с оптимизъм... когато се е наспала.

Read More

YouTube Placements кампании в AdWords

Рекламата в YouTube може да има непосредствено и осезаемо въздействие върху вашия бизнес.

Read More

YouTube Placements кампании в AdWords

Рекламата в YouTube може да има непосредствено и осезаемо въздействие върху вашия бизнес.

Read More

33 причини да се кефим, че работим в Xplora

На 20 юли започна 33-тият месец от създаването на агенцията ни, затова се опитахме да ви споделим 33 причини да се кефим на това къде работим.

Read More

Кой сега е номер 1 или три важни критерия за класиране на постовете в Instagram

Повечето от вас вероятно си спомнят големия ъпдейт на Instagram през март 2016 г.

Read More

Имаме си нов Social Media Monster. ЙЕЙ!

А това е Ели!

Read More

Запознайте се с Боби - дизайнер по професия, квантов физик по душа

Боби е на 27 г. и не обича да пише за себе си. Но се опитва. Ето сега ни е обещал и ще го направи.

Read More

5 + 1 причини да преминете в “синия” АdWords интерфейс за постоянно

Да, новата визия на Google AdWords e с нас вече повече от година. Затова ще го наричамe “синия” интерфейс. Драстичната промяна във визията и различната подредба на елементите продължават да са основните причини някои от нас все още да използват добрата стара версия.

Read More

Усмивката, от която се нуждаем

Коя е Моника?

Read More

Защо и как Google Analytics събира лични данни по смисъла на GDPR?

В последните няколко седмици след проведени десетки разговори с клиенти установихме, че много от брандовете, които имат уебсайт, не са наясно какви cookies (бисквитки) имат инсталирани на сайта, как те работят, каква информция събират и как това, че събират тези cookies, се отразява на тяхната политика и подготовка спрямо GDPR.

Read More

Да ни дойдат повече като Ачо!

Запознайте се с Ачо - най-новото попълнение в Social екипа ни.

Read More

Promotion Extensions в Google Adwords - перфектното допълнение към вашите e-commerce кампании

С постепенното навлизане на изцяло променения Google Adwords интерфейс навлязоха и много функционалности, които имат за цел да повишат ефективността на рекламите ни.

Read More

Тайната на щастливия суперчовек

Новата загадъчна дизайнерска персона в нашия офис е Нани и дори без да предполага от 14-годишна иска да стане графичен дизайнер.

Read More

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Read More

Празнуваме 24 месеца с 24-ти superHUMAN в екипа си!

Това е Деян. Роден e на 24-ти март и започна стаж при нас през юли, пак на 24-ти! Много 24-ки!

Read More

Топ 5 най-често допускани грешки при брифиране на агенция

Каква е началната точка на всеки проект, по който работи агенцията? Ще ви подскажем - това е основата, върху която ще се постави началото на изграждането му.

Read More

17 рекламни формата на Facebook, които няма да можете да ползвате от 15 септември

С цел постигане на по-добри резултати с Facebook реклама, компанията излезе със становище, обявявайки премахване на възможността за спонсориране на 17 типа съдържание. Според тях те се използват рядко и не са пряко обвързани с постигането на целите на бизнеса, a по-скоро с цел социална ангажираност.

Read More

Защо се наблюдават разминавания между резултатите от Facebook и Google Analytics

Сигурно на много от вас им се е случвало да наблюдават разминавания в отчитаните резултати от различните платформи.

Read More

Digitalk - два workshop-а, две супер приложими концепции

Подзаглавие: Google Workshop - добавете междинна стъпка с много силен intent

Read More

Мястото на щастието

Според древно поверие, всеки път, когато вменяваш щастие, по един кичур от косата ти се накъдря и видимо се подмладяваш.

Read More

Къде се дяна Яна?

През пролетта на не така далечната 2016 година Яна дойде на интервю за стаж при нас, а ние си я харесахме.

Read More

Да даваме ли награди на стойност над 30 лева и как?

Или как НАП помага за подобряването на механиката на игровизациите в интернет ;)

Read More

Късметът на Social екипа от баницата - Деси ;)

Това е Десислава. Тя се гордее с прекрасното си семейство и е истински благодарна както за него, така и за страхотните си приятели и котка, на име Моника Кънева.

Read More

Имаме си зайче - Рая, нашият Facebook Advertising Specialist

Рая е студентка четвърти курс, специалност Маркетинг в УНСС. Започна при нас като стажант. След това бързо ни показа, че ни харесва много. Беше взаимно и затова я поканихме да остане за постоянно. А и само за месец тя се превърна в superHuman в създаването на рекламни кампании във Facebook.

Read More

Mihaela is on board. And she will rock with her positive and can-do approach

Our new PM on board ;)

Read More

Human digital trainings

This is how we do it

Read More

500 unique visitors within a single day to our website from a not boosted Facebook post

There is nothing like a great blog post to drive traffic to a small B2B company website.

Read More

Xplora is looking for 3 superHUMANS

Apply now

Read More

Watch out – Google Partner on board!

We’re glad to announce that Xplora is now a proud Google Partner agency

Read More

Hello...it's us you are looking for ;)

Meet Sneji and Betty

Read More

Say hello to Rali

Our new team member

Read More

Are you ready for Martina

Meet our new team member

Read More

Sorry veggies, we have fresh meat

Meet our new interns and their great personalities

Read More

Our three new members

Our three new members

Read More

Are lookalike audiences valuable?

Are lookalike audiences valuable?

Read More

Get better understanding of your audience

Get better understanding of your audience

Read More

Xplora in Capital Weekly

Xplora in Capital Weekly

Read More