Blog

Facebook вече разчита и текста в изображенията

Тъй като потребителите в социалните мрежи взаимодействат все повече чрез визуално съдържание, на социалните платформи се налага да разработят начини за разчитане и класифициране както на изображенията, така и на видео съдържанието.

Read More

Как да започнем да използваме in-market for search ads?

Едно от по-новите oръжия в арсенала на “PPC машините” е вече с нас от няколко месеца. Името му е in-market for search ads. In-market таргетирането е добре познато на всички, които се занимават с реклама в Google екосистемата. Сега обаче, в комбинация с добре подбрани ключови думи, in-market аудиториите имат потенциала да направят search кампаниите ни още по-успешни.

Read More

Славея е следващият superHUMAN в Social екипа

Славея е новото попълнение в Social екипа на Xplora.

Read More

Черен ли е петъкът за цените на рекламата във Facebook?

Черният петък или направо да си го кажем уикенд вече се превърна в ежегодно събитие, което се отразява на цялостното поведение на потребителите.

Read More

8 съвета как да подготвите кампаниите си за Черен Петък в последния момент

С напредването на ноември, някъде в периода между все по-популярния и у нас Хелоуин и вълнението за наближаващите Коледни и Новогодишни празници, все по-често започва да се говори за “Черния петък”.

Read More

Human Digital и измерване на реални резултати

Какво казаха Facebook на първата конференция за компанията в София

Read More

12 начина за прилагане на емоционален маркетинг при Facebook реклами - Част първа

Част първа

Read More

В какво се крие силата на RLSA и как да я отключите

Начинът, по който се класират и визуализират Search резултатите в Google постоянно се променя - от обновяване на алгоритмите през включване на различни формати (Google Maps, Google my Business, Shopping, Youtube) до обновяване на начина на таргетиране и визуализиране на рекламите.

Read More

15-те най-забавни търсения в Google. Част I

Понякога работата на PPC (Pay-Per-Click) специалистите изисква голяма концентрация и повишено внимание — цифри, бюджети, сметки… Все едно си счетоводител! Ама да не се оплакваме много, много, защото това е една микроскопична част от цялостната работа на PPC-тата, която всъщност е креативна, аналитична, доста често и мно-о-о-го забавна.

Read More

Катето е като Escape стая, от която не искаш да избягаш

Днес ще ви запознаем с Катерина, новият член на Social Media Perfomance екипа!

Read More

3 причини да имате реклама на бранд ключови думи в Google Search

Изграждането на рекламна стратегия за Google Search е комплексен процес, съпътстван от множество проучвания, валидиране на хипотези и анализиране на потребителското поведение.

Read More

Неделина не се дели от усмивката си, от принципите си, от отговорностите си

Неди е трудна за описване в няколко думи.

Read More

[FIRST LOOK] Нов отчет в Google Analytics - Cross Device отчитане

2018 година. Всичко около нас е “smart” - телефони, часовници, телевизори, гривни, коли, хора?

Read More

Xplora Monster Factory отваря врати

Xplora Monster Factory е най-естественият начин да намериш superHUMAN частта в себе си, без да се подлагаш на древни сеанси с предишното си “аз”, медитация в търсене на връзка с вътрешните си чакри или други необикновени подходи, които движат дигиталната революция.

Read More

Как използването на експерименти в Google Ads ще направи кампаниите ви по-успешни?

Множеството възможности, които Google Ads предлага на рекламодателите към днешна дата, често правят избора на подход и стратегия при използване на платформата трудна задача.

Read More

Първи стъпки във Facebook рекламата

Създаването на реклама във Facebook се разделя на 3 основни стъпки.

Read More

На стоп из цяла Европа, за да стигне до нас

Това е Симона. Тя е усмивки, трапчинки и огън, заразяващи с оптимизъм... когато се е наспала.

Read More

YouTube Placements кампании в AdWords

Рекламата в YouTube може да има непосредствено и осезаемо въздействие върху вашия бизнес.

Read More

YouTube Placements кампании в AdWords

Рекламата в YouTube може да има непосредствено и осезаемо въздействие върху вашия бизнес.

Read More

33 причини да се кефим, че работим в Xplora

На 20 юли започна 33-тият месец от създаването на агенцията ни, затова се опитахме да ви споделим 33 причини да се кефим на това къде работим.

Read More

Кой сега е номер 1 или три важни критерия за класиране на постовете в Instagram

Повечето от вас вероятно си спомнят големия ъпдейт на Instagram през март 2016 г.

Read More

Имаме си нов Social Media Monster. ЙЕЙ!

А това е Ели!

Read More

Запознайте се с Боби - дизайнер по професия, квантов физик по душа

Боби е на 27 г. и не обича да пише за себе си. Но се опитва. Ето сега ни е обещал и ще го направи.

Read More

5 + 1 причини да преминете в “синия” АdWords интерфейс за постоянно

Да, новата визия на Google AdWords e с нас вече повече от година. Затова ще го наричамe “синия” интерфейс. Драстичната промяна във визията и различната подредба на елементите продължават да са основните причини някои от нас все още да използват добрата стара версия.

Read More

Усмивката, от която се нуждаем

Коя е Моника?

Read More

Защо и как Google Analytics събира лични данни по смисъла на GDPR?

В последните няколко седмици след проведени десетки разговори с клиенти установихме, че много от брандовете, които имат уебсайт, не са наясно какви cookies (бисквитки) имат инсталирани на сайта, как те работят, каква информция събират и как това, че събират тези cookies, се отразява на тяхната политика и подготовка спрямо GDPR.

Read More

Да ни дойдат повече като Ачо!

Запознайте се с Ачо - най-новото попълнение в Social екипа ни.

Read More

Promotion Extensions в Google Adwords - перфектното допълнение към вашите e-commerce кампании

С постепенното навлизане на изцяло променения Google Adwords интерфейс навлязоха и много функционалности, които имат за цел да повишат ефективността на рекламите ни.

Read More

Тайната на щастливия суперчовек

Новата загадъчна дизайнерска персона в нашия офис е Нани и дори без да предполага от 14-годишна иска да стане графичен дизайнер.

Read More

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Лили е следващата Google Adwords машина в екипа

Read More

Празнуваме 24 месеца с 24-ти superHUMAN в екипа си!

Това е Деян. Роден e на 24-ти март и започна стаж при нас през юли, пак на 24-ти! Много 24-ки!

Read More

Топ 5 най-често допускани грешки при брифиране на агенция

Каква е началната точка на всеки проект, по който работи агенцията? Ще ви подскажем - това е основата, върху която ще се постави началото на изграждането му.

Read More

17 рекламни формата на Facebook, които няма да можете да ползвате от 15 септември

С цел постигане на по-добри резултати с Facebook реклама, компанията излезе със становище, обявявайки премахване на възможността за спонсориране на 17 типа съдържание. Според тях те се използват рядко и не са пряко обвързани с постигането на целите на бизнеса, a по-скоро с цел социална ангажираност.

Read More

Защо се наблюдават разминавания между резултатите от Facebook и Google Analytics

Сигурно на много от вас им се е случвало да наблюдават разминавания в отчитаните резултати от различните платформи.

Read More

Digitalk - два workshop-а, две супер приложими концепции

Подзаглавие: Google Workshop - добавете междинна стъпка с много силен intent

Read More

Мястото на щастието

Според древно поверие, всеки път, когато вменяваш щастие, по един кичур от косата ти се накъдря и видимо се подмладяваш.

Read More

Къде се дяна Яна?

През пролетта на не така далечната 2016 година Яна дойде на интервю за стаж при нас, а ние си я харесахме.

Read More

Да даваме ли награди на стойност над 30 лева и как?

Или как НАП помага за подобряването на механиката на игровизациите в интернет ;)

Read More

Късметът на Social екипа от баницата - Деси ;)

Това е Десислава. Тя се гордее с прекрасното си семейство и е истински благодарна както за него, така и за страхотните си приятели и котка, на име Моника Кънева.

Read More

Имаме си зайче - Рая, нашият Facebook Advertising Specialist

Рая е студентка четвърти курс, специалност Маркетинг в УНСС. Започна при нас като стажант. След това бързо ни показа, че ни харесва много. Беше взаимно и затова я поканихме да остане за постоянно. А и само за месец тя се превърна в superHuman в създаването на рекламни кампании във Facebook.

Read More

Mihaela is on board. And she will rock with her positive and can-do approach

Our new PM on board ;)

Read More

Human digital trainings

This is how we do it

Read More

500 unique visitors within a single day to our website from a not boosted Facebook post

There is nothing like a great blog post to drive traffic to a small B2B company website.

Read More

Xplora is looking for 3 superHUMANS

Apply now

Read More

Watch out – Google Partner on board!

We’re glad to announce that Xplora is now a proud Google Partner agency

Read More

Hello...it's us you are looking for ;)

Meet Sneji and Betty

Read More

Say hello to Rali

Our new team member

Read More

Are you ready for Martina

Meet our new team member

Read More

Sorry veggies, we have fresh meat

Meet our new interns and their great personalities

Read More

Our three new members

Our three new members

Read More

Are lookalike audiences valuable?

Are lookalike audiences valuable?

Read More

Get better understanding of your audience

Get better understanding of your audience

Read More

Xplora in Capital Weekly

Xplora in Capital Weekly

Read More