Xplore Marketing – Еп. 102: Тони Карабашев и Жоро – “Kак да прилагате подходите на импровизационния театър в маркетинга?”

Наслади се на епизод, в който ще чуеш много практически подходи, както и “в реално време” прилагането им от Тони Карабашев, актьор в импровизационен театър, и Жоро Малчев, който от над 10 години репетира в непрофесионална група под ръководството на Тони. Тони е сред гост лекторите в безплатния курс Поведение на потребителите в Цялостната програма по дигитален маркетинг на Xplora Academy.

Приготви се да се забавляваш много, но и да научиш много приложими подходи. Няма да имаш търпение да тестваш и приложиш принципите, подходите и техниките от импровизационния театър в своя маркетинг и разбира се – лични комуникации 🤩

В епизода ще чуеш:

  1. Какви полезни и какви неполезни неща ще разбереш в този епизод на подкаста?
  2. За опита на Тони в импровизационния театър.
  3. За комуникацията и взаимодействията, към които е насочен Improvisational theatre.
  4. За разликата между възрастните и децата.
  5. Какво представлява импровизационният театър?
  6. За принципите в импровизационния театър. Защо винаги търсим ентусиазъм? Как “да играем играта”?
  7. Хората искат да са успешни и как можем да даваме търсения напредък – в маркетинга и в живота чрез подходите на импровизационния театър.
  8. Как рамките ни помагат да импровизираме по-добре? Правилата могат да дават свобода.
  9. За активното слушане и за принципа “Да, и …”. Да си готов за промяна на база на активното слушане.
  10. Трудно ли е да спрем мислите си и да чуем другия в комуникацията?
  11. Какво означава “и” в комуникацията и как можем да добавим посока и да надградим?
  12. Защо търсим промяната и защо именно тя е интересна за аудиторията?
  13. За “събитията” от театрална гледна точка – какво и защо променя историята.
  14. Импровизацията е вдъхновението от средата и промяната, която ще настъпи.
  15. За сигналите в маркетинга и в комуникациите.
  16. За опитите и грешките като начин да научаваме. В идеалния случай – в контролирана среда. За важността на фокуса какво ще тестваме в маркетинга и в комуникациите.
  17. За “смяна” като подход за успешна импровизация. Импровизация в реално време.
  18. За силата на предложенията, които даваме как да продължи историята чрез конкретика.
  19. За трите начина да придвижваме история – емоция, описание или действие.
  20. Как да избираме емоциите в нашата рекламна комуникация?
  21. За житейските ситуации и как емоциите влияят на решенията и поведенията на хората. Пример за конкретика за средата.
  22. Как да придвижваме историята с описание и как с действие?
  23. Трите ключови въпроса: Какво казва героят? Какво прави героят? Какво казват другите за героя?
  24. Как отделните поколения възприемат комуникациите? Как взаимодействат със света? За емоционалната интелигентност.
  25. Пример в реално време за нуждата от контекст и за силните предложения как да продължи историята.
  26. Пример за ключова функционалност в Instagram, която използва контекст и извлича силни сигнали.
  27. За оценяването на предложението за развитие на историята по скалата 1 до 10. Пример с кампания на клиент на Xplora във фармацевтичния сектор.
  28. Каква следва да е промяната при развитието на историята? Пример с real time съдържание за Aladin Foods и Ozone.
  29. Детайлна история за Subway в световен мащаб за реакция на комуникационна криза и как е приложено защо хората ползват социалните мрежи.
  30. За статусите в маркетинга и как се използват в импровизационния театър. Как да използваме статусите в отношенията клиент и бранд? Примери.
  31. Как възприятието за статуси влияе на реакциите на хората и потребителите?
  32. Кои са най-търсените обучения за комуникационни умения, на база на опита на Тони Карабашев като обучител?
  33. Какво да си вземете от епизода? Как можете да тествате – като гледате или репетирате импровизационен театър.
  34. История по дума – една от най-лесните импровизационни игри. Комуникационните принципи и подходи, на които ни учи.

Ресурси:

https://www.facebook.com/toni.karabashev
https://hahahaimpro.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-50/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-62/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-64/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-37/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-12/
https://xplora.academy/cqlostna-programa-po-digitalen-marketing
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-35/
https://xplora.bg/trends/predimstva-na-savremennite-obucheniya-po-digitalen-marketing/
https://www.linkedin.com/pulse/обещанията-в-маркетинга-а-екзекуцията-georgi-malchev

 

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂