Xplore Marketing – Еп. 151: Кристин Радоилова – “Създаването на брънч заведение и вкусни и качествени продукти”

В този епизод те срещаме с Кристин Радоилова, стартирала в областта на рекламата, след което открива своята страст към канелените рулца. Mалко по-късно създава и брънч заведение с минималистичен дизайн и с акцент на качествените продукти. Ще чуеш много на тема откриване, тестване и управление на малките моменти, които ако са добре управлявани – дават много стойност на потребителите. И позволяват да развиеш точните аудитории за своя бизнес.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода с Кристин – как започва кариерният ѝ път и какво е мястото на маркетинга и рекламата в него.
  2. За една пазарна ниша, открита след много пътувания до Амстердам, но и за многото опити за създаване на качествени канелени рулца.
  3. За името на компанията Y Dough.
  4. За локацията в квартал “Иван Вазов” – как тя помага на компанията със своята “закътаност”.
  5. За неочакваните открития при откриването на обекта – локация, малък асортимент, желанието на хората да останат в пекарната и да направят снимка.
  6. За точките на контакт на един бизнес по примера на огледална табела.
  7. Какво съдържание на Y Dough харесват потребителите?
  8. За продуктовия асортимент – как лоялните потребители помагат?
  9. За потребителските ситуации, разказано през брой закупени канелени рулца. Едно, четири за различните вкусове или за целия офис.
  10. За сезонността в бизнеса.
  11. За делничните хора и за тези в почивните дни. Защо сряда е толкова силен ден? Защо асортиментът се сменя на две седмици?
  12. За опашките при производството. Дали Кристин да поеме по занаятчийския път или да произвежда колкото е търсенето от клиентите?
  13. За сбъдната мечта за място, което предлага минималистична обстановка, отваря рано и предлага закуска и обяд с качествени продукти.
  14. За “лошата шега” на големите очаквания преди откриването на Sabale. Какво е различното в развитието на Y Dough?
  15. За правилните партньори при стартирането и развитието на бизнеса.
  16. За предизвикателствата пред концепцията на заведението. Как се управляват точките на контакт в Sabale?
  17. Колко различни са Sabale и Y Dough? За дребните детайли като insights (прозрения), на които Кристин държи.
  18. За калориите в канелените рулца – какво хората знаят и какво не знаят? За indulgence моментите от “кухнята”.
  19. За личния елемент при обслужването на клиентите.
  20. За опашките и кои хора са склонни да чакат в waiting list.
  21. Какви трендове следи Кристин? За семпло сервирана храна и по-хубави продукти. Вдъхновение от Instagram профилите от скандинавските държави.
  22. Кои подкасти препоръчва гостът? Три отлични предложения за бизнес и маркетинг.
  23. Какво да си вземете от епизода? Как да сме верни на себе си?

Ресурси

Kristin Radoilova Instagram
Ydough Rolls Instagram
Xplore Marketing Podcast – Episode 121
NBU Course Information
Sabale Sofia Instagram
Steven Bartlett – Diary of a CEO
Diary of a CEO – Spotify
Mixergy

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂