Xplore Marketing – Еп. 198: Таня Терзийска – “ “Избачкан” успешен формат на събития“

В този епизод Георги Малчев разговаря с Таня Терзийска – предприемач, консултант за личен брандинг и съорганизатор на BookTalks. Таня разказва историята на формата – от стартирането му като маркетингов канал за coworking пространство, през оцеляването по време на COVID и възраждането му през 2023 г., до превръщането му в устойчива общност за четящи и активни хора. В епизода ще чуете как се “избачква” нов формат, който съчетава знание, нетуъркинг и забавление. Ще научите как хората могат да бъдат увлечени да дойдат на платено събитие, но и да станат лоялни участници в общност.

📌 Основни теми в епизода

  • Как се ражда BookTalks и защо започва като маркетинг решение за coworking пространство.
  • Формулата: резюме на бизнес и личностни книги, съчетано със споделяне на опит от лектори.
  • Партньорства и ключови колаборации
  • Предизвикателства, онлайн формати и бърнаут моментът.
  • Възраждането на BookTalks през 2023 г. и възстановяване на аудиторията.
  • Networking елементите – карти тип „лексикон“, викторини, “паспорт” със стикери.
  • Допълнителни формати – Open Mic за развитие на презентационни умения, BookTalks Community, book брънчове.
  • Личният бранд и ролята на LinkedIn.
  • Тенденции – трудности при изграждането на връзки от младите поколения и необходимостта от повече четящи деца.
  • Какво работи – видимост, последователност и взаимна стойност.

🕒 Какво ще чуете в епизода?

  1. Въведение и представяне на Таня Терзийска и BookTalks
  2. Кой е таргетът и каква стойност носи събитието
  3. Първото издание с 14 души и началната подкрепа
  4. Партньорства: Orange и ролята на аудиокнигите
  5. COVID удря BookTalks – пропуснати събития и опити за онлайн формат
  6. Личният бърнаут и затварянето на coworking пространството
  7. Възраждането през 2023 г. – първи 60 продадени билета
  8. Идеята, че ученето може да бъде забавно – викторини и интерактивни елементи
  9. Стойността на контактите и изграждането на мрежа
  10. Нетуъркинг картите и как улесняват запознанствата
  11. Стената за снимки и личният бранд на участниците
  12. Паспорт със стикери и редовността на посетителите
  13. Как да изкушиш хората да дойдат на събитие
  14. Форматът Open Mic и развитието на презентационни умения
  15. BookTalks Community – онлайн клуб с абонамент
  16. Book brunch – размяна на книги и по-задълбочени разговори
  17. Включването на Никола, син на Таня и семейният принос
  18. Идея за детски BookTalks и предизвикателствата пред формата
  19. Шестият рожден ден в нов формат – дебат за Саймон Синек и събиране на детски книги
  20. Тенденции – трудности на младите да изграждат връзки, нужда от повече четящи деца
  21. Как LinkedIn помогна за възраждането на BookTalks – конкретни примери и подходи
  22. Видимост, последователност и взаимна стойност

📚 Полезни ресурси:

Linkedin профил
Booktalks
– Книги и автори:
„Атомни навици“ – Джеймс Клиър
„Мишел Обама: Becoming“ – Мишел Обама
„Мъжете са от Марс, жените са от Венера“ – Джон Грей
„Как да печелим приятели и да влияем на хората“ – Дейл Карнеги
„Скритият потенциал“ – Адам Грант
Книги на Саймън Синек – обсъждани критично и чрез дебат
Фондация „Детски книги“ – препоръки и ревюта за съвременни детски книги


Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за Spotify канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂