Google Ads & Analytics

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628 1
Google Ads & Analytics

[2022] Основни GA4 настройки, които да не пропускаш – част 2

Ако все още не си преминал към Google Analytics 4, силно ти препоръчваме да го направиш в най-скоро време, за да започнеш да събираш данни в новата платформа. В противен случай, не би могъл да запазиш хронологията на важните си исторически данни за бъдещи справки.

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

Основни GA4 настройки, които да не пропускаш – част 1

След като Google обяви, че Universal Analytics официално ще отпадне на 1 юли 2023 г., списъкът ти със задачи вероятно включва поне основна настройка на Google Analytics 4 (GA4). В тази връзка препоръчваме да преминеш към GА4 възможно най-скоро, за да натрупаш необходимите исторически данни, преди Universal Analytics да спре да обработва новите посещения.

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

Надгради докладите си в GA4 с Custom dimensions/metrics

Ако искаш да се възползваш от пълния потенциал на GA4 и да получаваш данни отвъд общите (стандартни), трябва да персонализираш събирането им. Това може да се постигне чрез една от възможните функции на GA4, а именно - създаване на Custom dimensions и Custom...

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

7 основни разлики между GA4 и Universal Analytics

Както вече знаеш, на 1 юли 2023 г. Universal Analytics спира да събира данни и това ще бъде възможно единствено чрез Google Analytics 4. За да подпомогнем процеса на по-плавен преход, в тази статия сме откроили едни от най-съществените разлики, които се наблюдават...

Прочети още

Xplora Oct Blogpost 01
Google Ads & Analytics

Увеличи YouTube последователите си чрез новия тип конверсия – Youtube Channel Subscriptions

Вече имаш възможността да увеличиш последователите на YouTube канала си, като се възползваш от една от най-новите функции в Google Ads, а именно оптимизацията за увеличаване на последователите на YouTube канала като конверсия във Video Action кампаниите си (VAC)....

Прочети още

Xplora Sept Article 1200x628 2
Google Ads & Analytics

Performance Max отключва нова функция за oптимизaция и придобиване на нови клиенти

Performance Max (PMax) се откроява като иновативен и автоматизиран вид кампания в Google. В тази връзка в началото на годината Google направи голяма крачка, добавяйки Smart Shopping и Local кампаниите към PMax, като от септември 2022 г. тези рекламни активности...

Прочети още