Google Ads & Analytics

НОВ НАЧИН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ В GOOGLE ADS
NewsGoogle Ads & Analytics

Анонс! Нов начин за използване на ключовите думи в Google Ads

Google прехвърля най-доброто от Broad Match Modifier (BMM) в Phrase Match Google обявиха официално, че считано от юли 2021, използването на един от типовете на съвпадението на ключовите думи, Broad Match Modifier, се преустановява. Нещо, с което голяма част от...

Прочети още

ДА ИНСТАЛИРАМЕ GOOGLE ANALYTICS 4
Google Ads & Analytics

Как да инсталираме Google Analytics 4?

В средата октомври 2020 г., Google обявиха официалното стартиране на Google Analytics 4 - най-новата версия на основния за много от нас инструмент за анализ. Ден след стартирането анонсирахме промените, като ги нарекохме “Една от най-големите промени в Google...

Прочети още

ЕДНА ОТ НАЙ ГОЛЕМИТЕ ПРОМЕНИ В GOOGLE ANALYTICS Е ФАКТ. ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С GOOGLE ANALYTICS 4
NewsGoogle Ads & Analytics

[АНОНС] Една от най-големите промени в Google Analytics е факт. Запознайте се с Google Analytics 4!

снимка: Googlе Една от най-значимите промени при анализa на данни от уеб сайтове и мобилни приложения от десетилетие насам, вече е факт. В сряда (14.10.2020) официално беше обявенa новата версия на един от най-известните инструменти за анализ на онлайн...

Прочети още

GOOGLE DISCOVERY НОВ ФОРМАТ ЗА РЕКЛАМА КОЙТО ДА ЗАПОЧНЕШ ДА ИЗПОЛЗВАШ ОЩЕ ДНЕС
Google Ads & Analytics

Google‌ ‌Discovery‌ ‌-‌ ‌нов‌ ‌формат‌ ‌за‌ ‌реклама,‌ ‌който‌ ‌да‌ ‌ започнеш‌ ‌да‌ ‌използваш‌ ‌още‌ ‌днес!‌ ‌

През май 2019 Google анонсира Discovery Ads и по-късно през годината форматът започна да навлиза постепенно в практиката, а от април 2020 вече е достъпен за всички рекламодатели. Това значи, че бизнесите в световен мащаб ще могат да разширят своя обхват, като...

Прочети още

GOOGLE ВЪВЕЖДА ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ВЕРИФИКАЦИЯ НА ИДЕНТИЧНОСТТА ЗА ВСИЧКИ РЕКЛАМОДАТЕЛИ
Google Ads & Analytics

Google въвежда задължителна верификация на идентичността за всички рекламодатели

На 23.04 в пост в официалния си блог Google обяви, че ще изисква от всички Google Ads рекламодатели документация за потвърждаване на тяхната идентичност и географската локация на техния бизнес. Решението продължава стартиралата през 2018 година в САЩ...

Прочети още

30 ПРИЧИНИ ПОРАДИ КОИТО GOOGLE SEARCH РЕКЛАМАТА ВИ НЕ СЕ ПОКАЗВА СРЕД РЕЗУЛТАТИТЕ ПРИ ТЪРСЕНЕ В GOOGLE
Google Ads & Analytics

30 причини, поради които Google Search рекламата Ви не се показва сред резултатите при търсене в Google

Щом четете тази статия, вероятно вече ви се е случвало да се питате каква е причината да не виждате вашите Google Search реклами сред резултатите при търсене. Неприятна ситуация, зад която могат да се крият редица обяснения. Подготвили сме ви списък...

Прочети още