Google Ads & Analytics

ЗА ВАШИЯ GOOGLE MY BUSINESS ПРОФИЛ В УСЛОВИЯТА НА COVID 19
Google Ads & Analytics

Грижа за вашия Google My Business профил в условията на COVID-19

COVID-19 засегна всички нас, налагайки промени в начина, по който работим и се забавляваме; в начина, по който бизнесът упражнява своята дейност и предлага продуктите и услугите си. Във време, когато интернет е сред основните източници на информация за по-голямата...

Прочети още

15 ГРЕШКИ ПРИ ПЪРВОНАЧАЛНА НАСТРОЙКА НА GOOGLE ANALYTICS ЧАСТ 2
Google Ads & Analytics

15 грешки при първоначална настройка на Google Analytics [част 2]

След като в първата част на статията се спряхме на някои базисни Google Analytics настройки, като опцията за изключване на бот трафика от вашите репорти, важността на използване на utm тагове и на свързването на Google Analytics и Google Ads, време е да...

Прочети още

15 ГРЕШКИ ПРИ ПЪРВОНАЧАЛНА НАСТРОЙКА НА GOOGLE ANALYTICS ЧАСТ 1
Google Ads & Analytics

15 грешки при първоначална настройка на Google Analytics

Няма спор, че Google Analytics е ключов инструмент при анализ на резултатите от дигиталните ни (а и не само) активности и начина, по който потребителите взаимодействат с нашия сайт. Дори на пръв поглед първоначалната настройка на Google Analytics да звучи лесна и...

Прочети още

ДА ОТКРИЕТЕ ВАШИТЕ ТАРГЕТ ПОТРЕБИТЕЛИ ЧРЕЗ СЕГМЕНТАЦИЯ В GOOGLE ANALYTICS
Google Ads & Analytics

Как да откриете вашите таргет потребители чрез сегментация в Google Analytics

Всеки ден сме заливани с повече маркетингови съобщения, отколкото можем да се справим. В резултат на това всички развиваме механизми за игнорирането на нежелани опити да ни спечелят вниманието. Много търговци се опитват да достигнат до твърде широк сегмент от...

Прочети още

ДА ПОЛУЧАВАТЕ ЗАПИТВАНИЯ ЧРЕЗ GOOGLE ADS БЕЗ ДА Е НЕОБХОДИМО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА ПОСЕЩАВАТ САЙТА ВИ
Google Ads & Analytics

[Ново] Как да получавате запитвания чрез Google Ads, без да е необходимо потребителите да посещават сайта ви?

New Lead form extension за Google ads Една от най-често поставяните цели пред всеки PPC / Google Ads специалист е да генерира максимално много качествени запитвания от потенциални клиенти за предлаганите от неговите клиенти продукти или услуги.Обикновено това се...

Прочети още

GOOGLE ОФИЦИАЛНО ПУСНА НАЙ НОВИЯ СИ РЕКЛАМЕН ФОРМАТ GALLERY ADS
NewsGoogle Ads & Analytics

Google официално пусна най-новия си рекламен формат “Gallery Ads”

Отпускарски месец, но не и за Google…“Търсачката-гигант” обяви новия си рекламен формат “Gallery Ads” още през май по време на конференцията Google Marketing Live като ново решение, което да отговори на очакването на нетърпеливите потребители.Според първоначалната...

Прочети още