Human Digital АГЕНЦИЯ
ОПРЕДЕЛЯМЕ, ДОСТИГАМЕ, АНГАЖИРАМЕ И РАЗВИВАМЕ ЛОЯЛНОСТ С ВАЖНИТЕ ЗА ВАС АУДИТОРИИ
Изградихме репутацията, че правим клиентите си успешни в постигането на бизнес и маркетинг целите им.
Изпълняваме и наша отговорност е да създаваме и споделяме добри практики, които развиват сферата на дигиталния маркетинг в България.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
КАКВО ПРАВИМ…
Performance marketing и реклама
Xplora е с performance marketing ДНК – това означава, че каквото и да правим, то следва да има реално отражение с конкретно поведение на потребителите. Затова планираме детайлно потребителските пътеки и търсим действия, които са най-близо до релевантната конверсия за съответния бизнес или бранд.
социални мрежи
Имаме репутацията, че развиваме успешно социалните мрежи на клиентите ни. Как го постигаме? Като говорим на реални хора, предлагаме им съдържание и взаимодействия, съобразени с канала и със състоянието на съответните групи потребители.
Визуални решения
Трябва да предложим оптималните визуални елементи на потребителите, за да извлекат реална полза, преминавайки по планираната потребителска пътека. Всичко е подчинено на съгласуваните бизнес и маркетинг цели – ключова визия, сайт, лендинг страница, видеа, банери, интерактивни елементи, форми за участие и други.
Стратегия и планиране
Дигиталният маркетинг вече е маркетинг в дигиталната ера. А това означава, че носим отговорност да покрием всички аспекти на маркетинга. От следване на тенденциите, анализ на реалните нужди и поведението на потребителите, наблюдаване на конкуренцията, през тестване и валидиране на аудитории, продукти и услуги, до реални продажби и управление на заинтересованите аудитории. Имаме репутацията за детайлно планиране и безупречно изпълнение.
кЛИЕНТИТЕ ЗА НАС
superHUMAN ПОРТФОЛИО
Xplora в Clutch
Clutch e място, в което може да прочетете верифицирани детайлни мнения от конкретен клиент на агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora. Ще откриете бизнес и маркетинг целите, подхода за избор на дигитална агенция, обхватите, времето на съвместна работа и разбира се – резултатите.