Ралица има богат опит - преминала е през телеком, консултантска фирма, дистрибуторска компания, а отскоро отговаря за развитието на ключови услуги в SOpharmacy. Има голям опит като ментор в 9 Academy, както и на стартъпи и скалиращи компании.
Xplore Marketing Podcast
Даниел Марков е част от Xplora почти от самото начало на агенцията, където започва като стажант. В момента е Team Lead в Google Performance екипа на Xplora, който се състои от 15 човека. Преподава реклама и дигитален маркетинг в НБУ и МВБУ.
Савина Николова (Сави), която всички асоциираме със “Савини” като бранд за сладоледи и печива, споделя своята история на експерт и предприемач в тази област.
Йордан Дъбов е създател на бранда DABOV Specialty Coffee. От 2013 г. е единственият българин член на дегустаторското жури на уникалния международен конкурс за най-добрите кафета в световен мащаб – Cup Of Excellence.
Христо има огромен опит в продажбите в ecommerce marketplaces, и в частност - в Amazon. Компанията Hyperzon вече е от 40 души, има два офиса, голямо снимачно студио и е помогнала на десетки други компании за успешните им продажби в Amazon.
Габи и Стойчо Пампови развиват семейна пивоварна Rhombus от 2016 година в Пазарджик. Всички продукти са локални и експериментират с различни вкусове - над 100 вида бира до момента.
Юлиан е създател и директор анализи в BluePoint (BluePo!nt) - компания с над 27 години опит в маркетинговите изследвания. Той е част от журито на Effie Awards - награди за ефективност на маркетинг кампании от 11 години. Сред клиентите на компанията са УниКредит Булбанк, Econt, Primex, Address и други.
Мира е един страхотен професионалист, който говори в епизода от името на Brand Marketing Manager в добре познатия на широката публика бранд - eMAG. Тя е специалист по маркетинг и комуникации, запален по социална отговорност с над 14 години опит в корпоративния свят.
Радост стартира като блогър - Радостна мама, след което през годините работи активно с нано и микро инфлуенсъри. Сега, под бранда Радостна, още участва в кампании като инфлуенсър, но големият акцент е работата на брандовете с инфлуенсърите и на инфлуенсърите с брандовете.