Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 107: Димитър Илиев – „Добрите практики за програми за лоялност“

Димитър Илиев по образование е дизайнер, по призвание е съпруг и баща на чудесен 2-годишен приключенец. Работи в Lidl България от 2010 като част от екип маркетинг и реклама, а от 2021 година отговаря за приложението Lidl Plus – лоялната програма на Lidl.
Като един от главните персонажи зад апликацията, Димитър оценява ежедневната работата с платформата за лоялност като чудесна възможност да се доближи до клиентите на Lidl и да опита да разбере по-добре нуждите им.

В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:

  1. Кой е Димитър Илиев?
  2. Какво е Lidl+?
  3. Какви са предизвикателствата при стартиране на едно такова приложение в началото и каква е разликата с текущото ползване на приложението?
  4. Какъв тип игровизации се използват в него?
  5. Какви са най-често ползваните модули от приложението?
  6. Какво успяват да проследят като поведение на потребителите?
  7. Какво са очаквали да има по-голям интерес и имат желание да подобрят в потребителското преживяване/ и ползване?
  8. Откъде идват най-много нови регистрации?
  9. Има ли някакви интересни моменти, в които са видели, че приложението става масово? Кое помогна да стане такова?

Ресурси:

https://www.lidl.bg/
https://www.lidl.bg/c/lidl-plus/s10021179
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2020/10/14/4126620_lidl_bulgariia_s_mobilno_prilojenie_za_loialnost/
https://www.24chasa.bg/biznes/article/9121544

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂