Xplore Marketing – Еп. 118: Ани Великанова – „Еволюцията на медиите, storytelling чрез native съдържание и premium реклама“
В този епизод те срещаме с Ани Великанова – едно от най-разпознаваемите лица за позициониране и реклама в премиум онлайн медии. Ани е директор продажби в Investor Media Group. Ще чуеш много за трендовете и за работещите подходи за позициониране в премиум медии. Ще ти е интересно да разбереш как да работиш успешно с медиите, така че да получиш най-много стойност чрез съдържанието в тях.
В епизода ще чуеш:
- За какво ще говорим в епизода?
- Защо ще говорим за storytelling в дигитална среда – чрез медии и по принцип?
- Какво е портфолиото на Investor Media Group и как помага интеграцията на принт издание, телевизия и онлайн медия, както и събития?
- Какво се е променило в динамиката на медийната среда? Какви са предизвикателствата?
- Какво ни дават онлайн медиите като стойност?
- Какви са тенденциите в медийното потребление от потребители? Какво не харесват потребителите и е cringe за тях?
- Какви са очакванията към медиите и как това променя възприятието в информацията от тях?
- Какво е “характерът” на една медия?
- За колаборациите между бранд и медия – специфика на каналите и подход при storytelling.
- Как двете страни да работят заедно и какво точно да синхронизират?
- Защо медиите са ревниви по отношение на съдържанието? Защо е добре брандовете да говорят от първо лице с реални истории?
- Примери за кампании и съдържание в медийна група.
- За събитията като точка на контакт за B2B аудитории. За силата на интеракциите по време на събитие на живо.
- Как новите поколения консумират информация? За ролята на ангажиращите брандове.
- За AI и storytelling в новата ситуация. Какви експерименти правят медиите? Как медиите могат да използват AI в цялостния процес?
- Подходящи формати за storytelling в медиите. Какво да делегираме на медии, какво да възложим на агенция?
- Как да подходим при планирането на дигиталния бюджет – съвети от търговския директор в медийна група?
- Какво се включва една годишна стратегия в една медия?
- Как да използвате програматик рекламата в премиум медиите? Може ли креативността във форматите да попречи на крайния резултат?
- Какви метрики да следим – какъв микс на рекламата? За ролята на интеракциите.
- Дали Ани Великанова препоръчва конкретни рекламни формати?
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/anivelikanova/?originalSubdomain=bg
https://reklama.investor.bg/uploads/File/IMG_SALES_PRES_2023_BG.pdf
https://investormediapro.bg
https://www.bloombergtv.bg/c/49-podkast
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂