Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 118: Ани Великанова – „Еволюцията на медиите, storytelling чрез native съдържание и premium реклама“

В този епизод те срещаме с Ани Великанова – едно от най-разпознаваемите лица за позициониране и реклама в премиум онлайн медии. Ани е директор продажби в Investor Media Group. Ще чуеш много за трендовете и за работещите подходи за позициониране в премиум медии. Ще ти е интересно да разбереш как да работиш успешно с медиите, така че да получиш най-много стойност чрез съдържанието в тях.

В епизода ще чуеш:

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. Защо ще говорим за storytelling в дигитална среда – чрез медии и по принцип?
  3. Какво е портфолиото на Investor Media Group и как помага интеграцията на принт издание, телевизия и онлайн медия, както и събития?
  4. Какво се е променило в динамиката на медийната среда? Какви са предизвикателствата?
  5. Какво ни дават онлайн медиите като стойност?
  6. Какви са тенденциите в медийното потребление от потребители? Какво не харесват потребителите и е cringe за тях?
  7. Какви са очакванията към медиите и как това променя възприятието в информацията от тях?
  8. Какво е “характерът” на една медия?
  9. За колаборациите между бранд и медия – специфика на каналите и подход при storytelling.
  10. Как двете страни да работят заедно и какво точно да синхронизират?
  11. Защо медиите са ревниви по отношение на съдържанието? Защо е добре брандовете да говорят от първо лице с реални истории?
  12. Примери за кампании и съдържание в медийна група.
  13. За събитията като точка на контакт за B2B аудитории. За силата на интеракциите по време на събитие на живо.
  14. Как новите поколения консумират информация? За ролята на ангажиращите брандове.
  15. За AI и storytelling в новата ситуация. Какви експерименти правят медиите? Как медиите могат да използват AI в цялостния процес?
  16. Подходящи формати за storytelling в медиите. Какво да делегираме на медии, какво да възложим на агенция?
  17. Как да подходим при планирането на дигиталния бюджет – съвети от търговския директор в медийна група?
  18. Какво се включва една годишна стратегия в една медия?
  19. Как да използвате програматик рекламата в премиум медиите? Може ли креативността във форматите да попречи на крайния резултат?
  20. Какви метрики да следим – какъв микс на рекламата? За ролята на интеракциите.
  21. Дали Ани Великанова препоръчва конкретни рекламни формати?
  22. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/anivelikanova/?originalSubdomain=bg
https://reklama.investor.bg/uploads/File/IMG_SALES_PRES_2023_BG.pdf
https://investormediapro.bg
https://www.bloombergtv.bg/c/49-podkast

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂