Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 119: Николай Цонов – „Маркетинг на спортни стоки. Потребители, стойностно предложение и ценности“

Episode 119 1920x1080 YT 1

В този епизод те срещаме с Николай Цонов – изпълнителен директор на най-големия търговец на спортни стоки в България, продаващ по над 2 000 000 артикула годишно и имащ над 700 000 посещения месечно на сайта си. Ще чуеш за потребителските пътеки и изживяването в спорта и маркетинга на спортни стоки. В епизода се покрива темата за избора на пост, за различните мотиватори и как един бизнес може да е за пример.
Ще ти е интересно да чуеш и визията и примерите на Николай Цонов за ползването на AI в маркетинга.

В епизода ще чуеш:

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. За историята на Sport Depot.
  3. Визия за развитие на бизнеса. Каква е спецификата на отделните пазари?
  4. За микса на продажби на компанията и за сегмента на спортните стоки.
  5. За спорта в живота на хората. За мета навиците, свързани със спорта.
  6. Какви са социалните мотиватори при спорта? На какво спортът учи хората?
  7. Как хората откриват своя спорт? Ролята на личностния профил при избора на спорт.
  8. Спортът, разказан през житейски ситуации в различна среда.
  9. Какъв тип хора като ниво на напредналост какъв тип продукти купуват?
  10. Как потребителите откриват разликата между отделните продукти? Как представяме като бизнес разликата в класовете на продуктите?
  11. За ролята на комуникацията и консултацията към потребителите – за болките, които хората не осъзнават.
  12. За клъстерите микромоменти в спортните стоки – как се управлява клъстера I Need Some Ideas. Как работи асортиментът в този клъстър?
  13. За брандовете и тенденцията за engaging brands. Ролята на изживяването в търговията.
  14. За емоционалните мотиватори и за каузите, които брандът Sport Depot подкрепя.
  15. За отговорността на един бизнес да е пример в индустрията си.
  16. Историята на едно мотивиращо видео, което е впечатлило маркетинг екипа на Nike.
  17. Как Sport Depot подкрепят училищата? Как се създават успешни публично-частни партньорства?
  18. За посланията към младите хора, които са за пример.
  19. За бизнес модела на Sport 2000, от което е част Sport Depot.
  20. Защо онлайн магазинът на Sport Depot е водещ в групата на Sport 2000 и има месечен трафик над 700 000 души?
  21. За програмата за лоялност и плановете за развитието ѝ.
  22. За връзката на онлайн магазин и физически магазини и как се управлява клиентското изживяване.
  23. За ролята на AI в бъдеще и конкретно как компанията ползва AI за специфични продукти. За ролята на хората и контекста.
  24. Предизвикателствата на маркетинга чрез ситуациите при маркетинг на бельо.
  25. Защо ресурси от Николай Цонов?
  26. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/nikolay-tzonov-49a6a834/
https://www.sportdepot.bg
https://xplora.academy/moduli
https://xplora.bg/content-marketing/kakvo-e-messy-middle/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-34/
https://www.campaignlive.co.uk/article/why-cosabella-replaced-its-agency-ai-will-go-back-humans/1427323
https://locus-publishing.com/?s=маркетинг+4.0
https://xplora.bg/news/human-digital-i-izmervane-na-realni-rezultati/

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂