Xplore Marketing – Еп. 12 – „Как се организира най-голямата конференция за презентационни умения?“
В епизод 12 на Xplore Marketing Жоро и Борис Христов от 356labs говорят за презентационните умения. Първо, как се прави от нулата най-голямото в света събитие по темата – Present to Succeed, а след това – хакове за по-добро онлайн и хибридно презентиране.
Дали конференцията е успешна? 3200 участници от 50 държави. Но как се измерва дали една онлайн конференция е успешна? Борис споделя, че за двудневната конференция (от която вторият ден е бил събота) средното време на гледане е 12 часа. Което означава, че хората са пропуснали под 2 часа от конференцията.
Дали Борис дава ценни съвети как да сте успешни в онлайн и хибридни срещи? Гарантирано! Съветите са много практични. И отчитат спецификата в момента. Бъдете хиперреалисти – хората са по 8 и повече часа пред екран и отнема секунди да се разсеят. А когато са на присъствена или онлайн конференция – нужно е само за малко презентиращият да изпусне динамиката и хората почти веднага ще прескочат на друг дигитален екран, за да свършат нещо друго.
В първата част на подкаста Борис и Жоро обсъждат:
- Upstream marketing страните на конференцията – какви хора и защо биха извлекли стойност? И че именно текущите клиенти на 356labs са показали, че има нужда от подобна конференция.
- Колко много маркетинг предлоложения са се оказали грешни. И с примери – колко много Hotjar е помогнал да се избегнат значителни грешки.
- Добрите практики при организиране на онлайн събития. И колко важно е да сме хиперреалисти.
- Как трябва да даваш стойност, но и да придвиждаваш потребителите по маркетинг фунията? Една от грешките в downstream marketing е била опцията да свалиш презентациите, но без изискване да оставиш своя имейл.
- Дали усилието за тематични канали и стаи в Clubhouse с лектори на конференцията си е заслужавало?
- Различните аудитории и как се работи с тях – лектори, B2C, B2B. И разбира се, колко са различни тези аудитории.
- Разликата между обявени намерения и реално поведение на потребителите.
- Колко е важно да има early value predictor, т.нар. ранен индикатор за висока стойност на конкретни потребители, по аудитории.
В епизода поставяме фокус и върху “хаковете” за онлайн и хибридно презентиране.
- Подготовка на резолюция на екран и на визуални материали и елементи – снимки, видеа, шрифтове
- Динамиката в презентациите по модела на Netflix
- Визията чрез глас и картина по време на презентирането
Линкове към източници:
https://356labs.com
https://www.presenttosucceed.com
https://forbesbulgaria.com/2020/08/13/целуни-слабата-комуникация-за-сбогом/
https://xplora.bg/news/digitalk-2017 https://www.capital.bg/biznes/media_i_reklama/2021/12/08/4288219_suveti_za_uspeshen_digitalen_marketing_ot_praktici/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://adworldconference.com
https://www.canvasgeneration.com/canvas/event-canvas/