Xplore Marketing – Еп. 127: Борис Биволарски – „Рекламните стратегии на Oh!Good“
Борис Биволарски е съосновател на българския бранд за веган протеинови продукти Oh!Good. Вдъхновен от страстта към здравословния и активен начин на живот, брандът предлага разнообразие от вкусни и пълноценни продукти, подходящи за всеки, който търси баланса в ежедневието.
Фокусът на Борис е върху изграждането и позиционирането на бранда, маркетинговата му стратегия, както и разработката и подобряването на продуктите.
Борис има 12+ години опит в развиването на маркетинг и бизнес стратегии на локални и глобални пазари. Работил е в дълбочина в целия спектър на бранд и маркетинг комуникациите – онлайн и офлайн, чрез разработването на 360 кампании, изграждане на бранд и осъществяване на ребрандинг.
В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:
- Каква е ролята на сайта и на социалните мрежи. За какви цели ги използват от Oh!Good?
- Каква е ролята на събитията и присъствието им като бранд там?
- Как разпределят тежестите откъм приоритет между търговски и маркетинг инвестиции? Кое има водещо значение, кое е подпомагащо?
- Разчитат ли на инфлуенсъри и известни личности?
- Ползват ли newsletter маркетинг и на какви теми обичат да говорят с аудиторията?
- Имат ли switcher-и, анализират ли тяхното поведение и каква е тактиката към тях?
- Как измерват Awareness ефективността?
- Има ли влияние върху другите точки на продажби към техния eCommerce?
- Какви подходи са искали да пробват и никога не остава време или бюджет?
- Кои са любимите ресурси на Борис?
Ресурси:
Повече за Oh!Good – https://ohgood.bg/
Повече и за абонатите на Xplorе marketing Podcast – промо код за 10% отстъпка – OHXPLOREMARKETING
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂