Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 5 – “Защо е важно да има интегрираност между маркетинг и търговския екип”

В епизод 5 на Xplore Marketing на гости ни е лъчезарната Милена, която заема позиция на Manager Sales Service в световния лидер на отоплителни тела – Viessmann. Освен че Милена е в компанията от самото откриване на българския офис през 2007 г., тя ръководи и работата по маркетинг кампаниите, в които и ние като агенция сме въвлечени от вече над 4 години.

Ето някои от въпросите, които обсъждаме:

❓Как си комуникират двата екипа и в какви ситуации?
❓Как да валидираме хипотеза, която правилно да се подаде от търговския екип и да се потвърди от маркетинг екипа (и обратно)?
❓Какво вълнува търговския екип от маркетинг гледна точка и защо той има друг фокус върху маркетинг съобщенията?
❓Как маркетинг информацията помага на търговския екип да е по-успешен? И обратното?
❓Как с маркетинг канал можем да открием потенциал за нова услуга и възможност за надграждане на стойностното ни предложение?

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂