Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 90: Борислав Колибаров „Маркетингът на сапунта мара“

В този епизод ще откриеш много приложими подходи и детайлни примери за успешен маркетинг на онлайн магазини. Сапунта мара: брандът, който дава възможност на всеки да усмихне семейство и приятели чрез забавните си сапуни, които са познати вероятно на всеки потребител в България. Ще научиш и много полезни ресурси за онлайн маркетинг, маркетинг на съдържанието, лендинг страници и имейл маркетинг. Боби е лектор в модул Успешен маркетинг в дигиталната ера на Xplora Academy.

Представяме ти епизод за маркетинга, ценностите и социалната отговорност. И разбира се – много приложими маркетинг подходи и съвети в този контекст. 🤩

В епизода ще чуеш:

  1. За опита на Боби в маркетинга.
  2. За агенция MarmaLAB и фокуса към eCommerce.
  3. За Сапунта Мара – защо е толкова успешна концепцията. За изпипването на детайлите
  4. За идеята за сапуни по повод, за град, за име…
  5. Дали изкуственият интелект ще убие креативността? За какво да ползваме изкуствения интелект?
  6. За избора на партньори в бизнеса и маркетинга.
  7. На каква платформа е изграден Сапунта мара онлайн магазинът?
  8. За първите дни и продажби на сапуни на Сапунта мара онлайн.
  9. Кои са основните видове продавани сапуни – зодии, градове…
  10. За стълбицата на стойност на продуктите и конкретни user stories.
  11. За основните аудитории и клиенти на бранда.
  12. За B2B продажбите на компанията. За каналите на дистрибуция.
  13. За traction и кога идва време за монетизация.
  14. Интересни примери за грешки при планиране на онлайн магазини от Боби и от Жоро.
  15. Как се прави Conversion Rate Optimization за онлайн магазини – трите основни неща, които включва?
  16. Модел, който Жоро и в Xplora прилагат и е много приложим за онлайн магазини.
  17. Пример за допълване на модела на Ozonе.bg за ваучери за подарък. Още примери за нужда от подобрение на потребителската пътека.
  18. За разликата в поведението на потребителите във физически и в онлайн магазин. Какво купуват хората?
  19. Как потребителите изживяват стойностното предложение на един онлайн магазин? Разликата в поведението на потребителите във физически и в онлайн магазин. Какво купуват хората?
  20. Как е планиран имейл маркетингът на онлайн магазина? Какви email flows са настроени?
  21. Примери за грешно планиране на онлайн магазин на база предположения или липса на информация за реално поведение в даден канал. Защо да разсъждаваме само на база лични впечатления и предразсъдъци е опасно?
  22. Подход на заслужените награди при онлайн търговията.
  23. За отстъпките в онлайн магазините. За отстъпките за обем.
  24. Съветите на Боби как да трупате знания в маркетинга. Защо той избира да чете неща, които развиват креативността и мисленето на ниво критично мислене?
  25. Препоръки за добри практики за лендинг страници.
  26. Препоръки за добри практики за email flow.
  27. Съвети на Боби и Жоро как да научавате повече приложими знания.

 

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/bkolibarov/
https://sapuntamara.shop
https://marmalab.ageСапунта Мараncy
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-77/
https://xplora.academy/modules/kursove-uspeshen-marketing-v-digitalnata-era
https://www.ted.com/talks/matt_ridley_when_ideas_have_sex
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-22/
https://www.ozone.bg/product/psihologiya-za-vseki-den-silata-na-navitsite/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-87/
https://xplora.academy/marketing-konsultacii-za-biznesi
https://www.linkedin.com/pulse/за-маркетинг-предположенията-georgi-malchev/?trk=pulse-article
https://www.ozone.bg/product/kolektsiya-vavedenie-v-marketinga-marketingovo-pozitsionirane/
https://www.masterhack.bg/home
https://www.lapa.ninja
https://reallygoodemails.com

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂