Xplore Marketing Еп. 93: Тихомир Станев „Маркетинг на застрахователни услуги“
В този епизод ще откриеш много приложими подходи за маркетинг на услуги, в частност на застрахователни услуги. Ще чуеш много за това как работи индустрията, как изглежда стойностното предложение, какви канали и защо се ползват. А ако не си активен в създаването на стойност чрез съдържание в LinkedIn – Тишо Станев ще те вдъхнови със своите ежедневни постове със застрахователни съвети. Той вече има над 7 000 последователи на база на избрания от него подход.
Представяме ти епизод, който ще ти е полезен, ако искаш да усетиш в разказите на Тишо какво означава да даваш стойност и как да правиш успешен маркетинг и продажби във високо конкурентна индустрия.
В епизода ще чуеш:
- За Тишо и пътя му в застраховането.
- Двете основни направления в застраховането.
- Какво означава индустрия с обратна математика – в случая как работи “ако…”?
- Защо “изнасянето” на риска е ключово и в основата на застраховането – на примера на гражданската отговорност?
- За влиянието на сигналите и статистиката. Каква е ролята на самоучастието в застраховането?
- Какво съдържание създава Тишо в LinkedIn с конкретни примери – за емоциите и в частност болката на потребителите, и желанието да научим нещо, което може да ни е полезно.
- Четирите начина, по които хората научават, и как това може да се използва за маркетинг на услуги в конкретна индустрия?
- Колко детайлна информация да предоставяме?
- Трите типа скъпи за даване сигнали – за важността на репутацията и как тя влияе в поведението на потребителите.
- За специфичен продукт като здравно застраховане – кога и как започва да се развива. Какви са таргет компаниите и потребители?
- Какво питат потребителите, когато не знаят или вече са започнати с продукта допълнително здравно застраховане?
- За специфичните видове застраховки – едни от най-интересните примери от практиката на Тишо Станев като застрахователен брокер.
- Историите като част от маркетинга на съдържание. Защо Тишо Станев на всеки нови 1 000 последователи в LinkedIn споделя и по една своя лична история? (Тишо има над 7 000 последователи)
- Кой е най-важният въпрос при личните услуги?
- За нуждата от последователност при създаване на съдържание, и в частност в LinkedIn. Защо няма продажбени постове в съдържанието на Тишо Станев в LinkedIn?
- За общите условия, дребния шрифт, предизвикателствата в застрахователната индустрия.
- Защо петък е ден за хумор в LinkedIn профила?
- Какво е метафората за “кораба-майка” и как тя ни помага в житейски план?
- Какво правят актюерите и каква е тяхната роля?
- Какви са стълбовете на съдържание и подтемите в LinkedIn бюлетина?
- Как да задаваме контекст в постовете ни – още в първото изречение? Контекстът е полезен за хората и за алгоритмите.
- Как да захранваме правилно алгоритмите на Linkedin? За ролята на experience в EEAT модела (double EAT)?
- Препоръчани ресурси от Тишо Станев.
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/tihomir-stanev-insurance-broker/
https://ttins.eu
https://www.linkedin.com/pulse/кога-стартирате-explore-и-exploit-в-маркетинга-живота-georgi-malchev/
https://xplora.academy/kurs-povedenie-na-potrebitelite
https://xplora.academy/masterclass-hr-marketing-storytelling
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-51/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-23/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-51/
https://iztok-zapad.eu/vliyanieto-psihologiya-na-ubezhdavaneto
https://iztok-zapad.eu/printsipi
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-57/