Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 94: Рая Цветкова „Добри практики на LIDL за Employer Branding“

В този епизод ще откриеш не само много приложими подходи за employer branding, но и много детайлни показатели и стойности – какви хора, какви действия, колко въпроса, колко често. Рая, мениджър Работодателска марка в Lidl България, споделя приложими съвети как да планирате и реализирате дейностите по управление на работодателската марка за различни аудитории – стажанти, потенциали служители, новоназначени хора в екипа, дългогодишни служители.

Представяме ти един от най-наситените в подходи и примери епизоди на подкаста в областта на HR Marketing. Ще научиш и за майсторските класове Storytelling за HR Marketing и Потребителска пътека за HR Marketing на Xplora Academy.

В епизода ще чуеш:

  1. За многостранния опит на Рая и как той ѝ помага при управление на работодателската марка.
  2. За employer branding – какви комуникационни усилия и умения изисква.
  3. Как employer branding-ът влияе на поведението на кандидатите за работа?
  4. Какви данни ни трябват за успешно развитие на работодателска марка?
  5. За предположения за employee value proposition и какво споделят служителите като реални нужди и желания.
  6. Дали да са анонимни анкетите и как да вземем контекст все пак за потребителите?
  7. За важността на обученията и какви обучения – специализирани или по-генерални.
  8. За трите типа “скъпи сигнали”, които един работодател може да даде с примери от Lidl България.
  9. Как се прави успешна стажантска програма – как се прилага дизайн мислене, прототипиране на програмата и как се осигурява даването на търсената стойност.
  10. Дали стажантските програми в България са достатъчно добри?
  11. Как да направим общност сред стажантите ни?
  12. Как да работим с ученици на модела на практиканти?
  13. Как можем да въвлечем младите хора да създадат сторителинг за компанията ни като работодател?
  14. Как да работим с общностите на българи в чужбина?
  15. Работи ли Viber като канал за ангажиране на потенциални служители?
  16. Кое звено носи отговорност и кои участват в работодателската марка?
  17. Как да приоритизираме при комуникирането на работодателската марка – кога е мащабна инициатива, кога – кампания, а кога – тактическа комуникация?
  18. Как да развиваме елементи от работодателската марка? Какво и кога да питаме участниците?
  19. Кои са най-популярните придобивки в Lidl България и как те се комуникират?
  20. Какво се измерва за успешното развитие на работодателска марка? Коя е основната метрика? Какви са микроцелите?
  21. Как Рая дефинира целите на employer branding и какъв тип съдържание да създаваме?
  22. За какво да внимаваме като възможна греша, когато мислим за WOW или много креативна кампания?
  23. Кои са трудните за запълване позиции на служители? Как можем да планираме и запълваме тези позиции?
  24. За ролята на партньорите в employer branding и recruitment. Как да идентифицираме регионални партньори?
  25. Ресурсите, които Рая препоръчва за управление на работодателска марка. Как да обучите алгоритмите на LinkedIn да работят за вас?
  26. Какво да си вземете от епизода.

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/raiatzvetkova
https://jobs.lidl.bg
https://www.facebook.com/BookTalksEvent/
https://xplora.bg/content-marketing/kak-da-razbirate-po-dobre-nuzhdite-na-auditoriya/
https://jobs.lidl.bg/uchenitsi-i-studenti/internship
https://xplora.academy/masterclass-hr-marketing-storytelling
https://xplora.bg/strategy-development/5-fazi-na-savremenna-potrebitelska-pateka/
https://xplora.bg/employer-branding/
https://business.linkedin.com/talent-solutions/resources
https://hbr.org/
https://councils.forbes.com/blog/tag/forbes-human-resources-council
https://www.linkedin.com/company/lidlbulgaria/

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂