Strategy development

КАКВО ВЛИЯНИЕ ОКАЗВА COVID 19 В GOOGLE ADS РЕЗУЛТАТИТЕ НА 21 ИНДУСТРИИ
TrendsStrategy development

Анализ: какво влияние оказва COVID-19 в Google Ads резултатите на 21 индустрии

Излишно е да казваме, че COVID-19 оказва безпрецедентно влияние върху бизнеса и поведението на потребителите в глобален мащаб. Съвсем очаквано е, че икономическата несигурност дава своето отражение и върху маркетинговите кампании в цял свят, докато организациите се...

Прочети още

И ЧЕК ЛИСТИ ЗА МАРКЕТИНГ ЕКИПИ ПО ВРЕМЕ НА
TrendsAgency lifeStrategy development

Съвети и чек листи за маркетинг екипи по време на …

Всички сме чували, че "криза" на китайски се състои от два йероглифа. Единият означава "опасност", а другият "благоприятна възможност". Целта ни в тази статия е да дадем конкретни подходи за маркетинг екипите по време на коронавирус кризата относно: таргет...

Прочети още

INSPECT TOOL ИЛИ КАК ДА ШПИОНИРАШ FACEBOOK КАМПАНИЯТА СИ С НЯКОЛКО КЛИКА
Strategy developmentSocial Media Marketing

Inspect tool или как да шпионираш Facebook кампанията си с няколко клика?

Когато оптимизираме рекламните си кампании е изключително важно да разполагаме с качествени данни, за да можем да вземем информирани решения. В тази статия ще ви разкажем за един инструмент на Facebook, който значително улеснява този процес -  Inspect Tool....

Прочети още

PR A.K.A POSITIONING DIGITAL РЪКА ЗА РЪКА
Strategy development

PR (a.k.a. positioning) & Digital – ръка за ръка

Сигурно сте срещали реклама в интернет, която гласи: “Инвестирай 100 лв. във facebook и ще изкараш 1 000 лв”. Това звучи прекрасно, нали? Е, заради това и хората са измислили фразата click bait („примамка за кликания“), т.е. “хванали сте се на въдичката”.  За...

Прочети още

ДА СЪЗДАДЕМ LEAD GENERATION КАМПАНИЯ ВЪВ FACEBOOK И КАК ДА Я УПРАВЛЯВАМЕ
Strategy development

Как да създадем Lead Generation кампания във Facebook и как да я управляваме

3 идеи, 2 примера и 1 нещо, за което да помислите Lead Generation кампаниите са много бърз и лесен начин за събирането на данни за потребителите. Само с няколко стъпки може да стигнете до полезната за вас информация. В тази “бърза” статия ще откриете полезни...

Прочети още

КОМПАНИЯТА ДА ОТЧЕТЕ ДЕЙСТВИЯТА И НУЖДИТЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ВСЯКА ФАЗА
Strategy development

Как компанията да отчете действията и нуждите на потребителите на всяка фаза

В статията Петте фази на съвременната потребителска пътека подробно разгледахме отделните фази, представени в Маркетинг 4.0 на Филип Котлър. В статията можете да намерите и много конкретни примери както за подходи, така и за конкретни кампании. Макар вече остарял,...

Прочети още