superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Britanica Park School
“Може би от първата стъпка “Research” реших, че колкото и да казваха в нашия Indoor маркетинг, че ще се справим, имахме нужда от професионалисти. При нас не подхождаме по типично българския начин “Дай ми някоя фирма за дограма или за реклама” – реших, че сам ще си направя проучването и така стигнах до вас. Особено съм щастлив, че когато звъннах на телефона ми вдигна ти (Георги Малчев). Буквално с три изречения се разбрахме и си направихме среща. Да, наистина сроковете бяха невъзможни, но наистина се справихте не чудесно, а блестящо.”
Това ни сподели Любомир Лалов, който е собственик и управител на езикови школи Britanica и Britanica Park School. От видеото ще научиш какво прави центрове Britanica уникални, както и с какво работата им с нас е улеснила достигането им до точните аудитории и позиционирането им в дигиталните мрежи.