superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти –
Fulbright Bulgaria
Обучението на екипа на Fulbright Bulgaria беше едно от най-мащабните, които водихме през тази година. В рамките на общо 30 часа лекции представихме необходимата информация, която да даде разбиране в дълбочина за симбиозата между различните канали в digital, както и немалко best practices, примери и съвети. Когато след края на курса си поговорихме с Лира Константинова, координатор на обучение по дигитален маркетинг, Комисия “Фулбрайт”, тя ни сподели много полезна обратна връзка, сред която и думите от следващите редове:
“По съвет на приятели се обърнах към Георги Малчев, за да подготви за нас обучение, което да покрива най-важните аспекти от дигиталния маркетинг днес. Нашият екип се нуждаеше от насоки как да усъвършенстваме дейността си по отношение на социалните медии, как да достигнем до повече хора и да ги запознаем с мисията на комисията. Всички във “Фулбрайт” имахме известна представа какво представлява онлайн присъствието на дадена организация, но много голяма част от спецификата на добрия маркетинг ни беше непозната. Лошото беше, че тъй като никой от нас не се е занимавал професионално с маркетинг и няма образование, свързано с тази област, ние не можехме да кажем и точно от какво имаме нужда, тоест оставихме на специалистите от Xplora да решат как да структурират обучението и какво да включат.
Още от първия учебен час с Георги и Ленко разбрахме, че сме попаднали на правилните хора – започнахме с невероятно интересна презентация, която ни вдъхнови веднага след урока да си поръчаме и закупим цялата литература, препоръчана от преподавателите и да се захванем наистина да учим.
Програмата на цялото обучение беше подготвена така, че да получим отговор на всички най-важни за нас въпроси – оформяне на сайта, присъствие в социалните медии, основни маркетинг стратегии, подходящи за нашата организация.
При нас обучението беше присъствено и екипът ни с нетърпение очакваше да се срещне с лекторите – благодарни сме на Георги, Ленко, Кати, Даниел, Георги,Рая, Ангел, Джули, които с толкова подробности ни представиха света на маркетинга.
Всички преподаватели са невероятни специалисти и страхотни инструктори. Бих искала да отбележа, че сме възхитени от тяхното уважение и готовност да помогнат на учениците. Изключително важно е, че след обучението можехме да се свържем с всеки един от преподавателите, да зададем конкретен въпрос и да получим веднага отговор как да постъпим.
По отношение на логистиката – като координатор мога да кажа, че всички от Xplora са стриктни и отговорни хора. Винаги учебните часове започваха навреме, програмата се спазваше абсолютно точно, след уроците веднага намирахме необходимата информация, качена в нашата виртуална папка.
Препоръчвам на всеки, който се интересува да подобри дейността на организацията, в която работи, да се обърне към Xplora и да се запише за обучение.”
Ако думите на Лира са те убедили, че можеш да ни се довериш, но искаш да знаеш какъв друг опит имате в сферата, може да прочетеш статията ни на тема съвместни обучения на търговски и маркетинг екипи по дигитален маркетинг. На следващ етап знаем, че би се интересувал от процеса по провеждане на подобен курс, обхвата му и как можеш да се свържеш с нас – всичко това ще откриеш в страницата ни за корпоративни обучения.