Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

SuperHuman кампании, разказани от нашите клиенти – ресторант “Лазур” и ресторант Kobo bar & dinner

Xplora CaseStudy Testimonal KOBO Inner

“Ресторантите са място, което е свързано с преживявания и срещи с хора. Тоест, не просто място, където сядаш да се храниш. Съответно се създават спомени там.

Като малки брандове, социалните мрежи са основното място, на което комуникираме и е важно дейностите там да се случват и да бъдат стратегически, да следват конкретни цели.

Основното нещо, което и в момента продължаваме да тестваме, са различните таргет аудитории, до които достигаме. Ние сегментираме, разбира се, по географска характеристика, тъй като и двата бранда са много локални и местни, но и по поведение. Всъщност тук е по-интересно тестването, когато се пробват различни групи. Правим look a like аудитории и прозренията от тях са много любопитни.”

Това са част от думите, които Георги Лазаров, Social Media Manager на брандовете ресторант “Лазур” и Kobo bar & dinner сподели във видео интервюто си с нас.

Какви други теми обсъдихме с него и какви са WOW моментите при работата му с нас – виж в нашето Superвидеo! 🙂