SuperHuman кампании, разказани от нашите клиенти –
Spectro IMA
“За по-малко от година заедно успяхме да увеличим оборотите с близо 300% ръст спрямо оборотите от предходната година и заявявам, че това беше само за загрявка! Най-доброто тепърва предстои!
Предизвикателство беше общо за нас и вас как точно да позиционираме бранда Spectro IMA. Нашата задача беше сложна, тъй като в този стил на комуникация за такъв тип услуга масово е прието да бъде по-стерилна – медицина, бялата престилка и т.н. Което е нещо нормално и очаквано, но в крайна сметка моята цел беше да достигнем до максимално много хора.
Изкарахме собствениците на Spectro IMA от зоната на комфорта, вървим по острието на провокацията, което дава своите резултати. Смело мога да твърдя, че ние даваме послание, че науката е секси. Науката е новото секси! Та с този подход много бързо станахме популярни в средите, а в крайна сметка това е целта.”
WOW моменти, предизвикателства и успехи – всичко това може да видиш във видео интервюто ни с Габриела Михалева, Мениджър бизнес развитие в медицински център Spectro IMA, Институт по медицинска естетика.
Superклиент, с който определено работата никога не е скучна!