superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти

Viessmann
Viessmann inner

“Като основно предизвикателство при нас е, ние сме B2B компания, тоест не извършваме продажби към крайните клиенти, а към фирми специалисти в бранша, които изграждат инсталациите в домовете на хората или в предприятия, производства и т.н. И за нас беше важно да достигнем до крайните клиенти като директна комуникация. Така, че този кръг на доверие искахме да изградим и затова дигиталният маркетинг с всичките му канали е едно, първо директно и работещо средство, освен това и резултатите са ясни и измерими. И това, което успяхме да направим заедно с вас и дефакто ръста в този процес и ръста на клиентите, които ние консултираме директно скочи в пъти.”

Това ни сподели Милена Петрова, която отговаря за sales service и маркетинг във Viessmann България. Във видеото можеш да разбереш защо за B2B компания е важно да комуникира с крайните си потребители и какво им носи този подход. А ако искаш да научиш повече за резултатите, които постигнахме заедно с Viessmann през последните 3 години можеш да погледнеш тук .

А за резултатите, които постигнахме заедно с Viessmann през последните 3 години говорим в подробните case studies: 
Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB MIXX Awards 
Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Ако искаш да гледаш свежи видеа и case-study-та от нас, запиши се за YouTube канала ни 🙂

superHUMAN ИСТОРИИ

Image Item

SUPERHUMAN КАМПАНИИ, РАЗКАЗАНИ ОТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ - aladin foods

“Валидирахме и страшно много предположения, които са свързани с поведението на нашите потребители, които до този момент чрез офлайн маркетинга бяха единствено и само точно това - предположения. Благодарение на статистиките, които са абсолютно ясни и видими, ние успяхме да научим в детайл какви са мотивите на потребителите да бъдат наши клиенти, кои са силните ни страни според тях, кои са слабите ни страни и къде трябва да се подобрим. Смятам, че това е нещо, което дава ужасяващо много стойност на цялата съвместна работа и можем да градим много на тази основа.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Tavex Злато & Валута

“Ние си мислехме едно, вие ни казахте, че трябва да се случи друго. В крайна сметка си променихме мнението и с вашата помощ успяхме да разберем, че нашите хипотези и практики, които реализираме офлайн в офисите си, нямат нищо общо с начина, по който хората се опитват да ни достъпят онлайн. Ако не беше работата ни с вас, сигурно все още щяхме да се лутаме за how-to-tips в интернет.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - TESY

“Опитваме се да реализираме един хибриден модел чрез офлайн и онлайн взаимодействия с потребителите. Топ приоритет е да се диференцираме като марка на глобално ниво, като това го правим чрез дигиталния маркетинг, като персонализираме подходите си, за да можем наистина да даваме стойност на потребителите. За нас е важно клиентът да не извършва само едно действие спрямо бранда, само един лайк, само една покупка. Искаме нашите клиенти да са дългосрочни, да имаме застъпници, посланици на марката.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Schneider Electric

“Основното предизвикателство е да достигнем до нашите таргет групи, защото те са много специфични, обособени, но и тесни. Например - електропроектанти, електроинсталатори, енергетици в заводи, facility мениджъри. Групи, които не могат да се дефинират само по демография или по друг конкретен критерий, който съществува в дигитална среда. Ние трябва да намерим начина да достигнем до тях. ”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Tombou

“Почти всички разговори с агенции, които съм имал са започнали с въпроса какъв е бюджета. Самото установяване на контакт с агенцията Xplora не се въртеше около бюджета. Отношението, което показа агенцията Xplora, беше wow факторът за нас. Вие отделихте достатъчно време да анализирате нашия продукт, ние да ви го обясним, но благодарение на това съвместно време, което отделихме, отношението, което имате към нас и продукта ни, ни дава възможността да имаме доверие, че когато поискаме нещо да се прави, то се прави от хора, които познава продукта и работят с нас. А не просто има едни пари, които трябва да се изхарчат, и каквото трябва ще го направим. Това отношение беше много по-различно от стандартното, което досега съм виждал. ”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Mexon

“Огромното предизвикателство, което се изправя пред нас, е широкообхватната аудитория, която трябва да облъчим, тъй като продуктите са с доста широк таргет на потребление. Това означава да намерим и да съберем хората с различни интереси, с различни възрастови групи, да показваме неща, които да са им интересни, за да можем да ги ангажираме и да ги държим постоянно на страницата, така че да стават все по-големи фенове на марките. Това е едното предизвикателство. Другото, ако мога да го нарека предизвикателство, са постоянно променящите се формати и изисквания, които налагат социалните мрежи, към които постоянно трябва да се адаптираме. Вие ни държите в час с всичко, но доста често трябва да отреагираме on-going на някоя кампания, за да можем да не я спираме и да продължаваме по начина, по който искаме.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - UACG

“Всъщност основното, което и ние сме се стремяли да постигнем, е да се погледнем с очите на кандидат-студентите, да видим какво е това, което привлича кандидат-студентите, за да дойдат да следват при нас. С дигиталния маркетинг, прилагането на дигиталния маркетинг ние успяхме всъщност да усетим мащаба на покриването с информация на целия този сегмент “кандидат-студенти”. A иначе чрез стандартните кампании, които се провеждат еднопосочно (ние говорим или ние пишем), провеждаме мероприятия в зала или пускаме имейли, след което нямаме представа колко хора са го прочели и колко хора са го разбрали. Чрез дигиталния маркетинг ние имахме обратната връзка да разберем и до колко хора е достигнало, и колко хора са го прочели, и колко хора са изгледали рекламите ни от край до край. Това не е никак малко като информация.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Viessmann

“Като основно предизвикателство при нас е, ние сме B2B компания, тоест не извършваме продажби към крайните клиенти, а към фирми специалисти в бранша, които изграждат инсталациите в домовете на хората или в предприятия, производства и т.н. И за нас беше важно да достигнем до крайните клиенти като директна комуникация. Така, че този кръг на доверие искахме да изградим и затова дигиталният маркетинг с всичките му канали е едно, първо директно и работещо средство, освен това и резултатите са ясни и измерими. И това, което успяхме да направим заедно с вас и дефакто ръста в този процес и ръста на клиентите, които ние консултираме директно скочи в пъти.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Wienerberger

“Но това, което ми направи много силно впечатление още при първата кампания е, че за нас всъщност работят адски много хора, които са много задълбочени в своята работа и буквално за всеки един отделен канал имаме отделен човек, който само седи и по цял ден там се рови и оптимизира и едва ли не съпреживява кампанията на всички нива и всъщност цялата тази страст и отдаденост, която видях във всички в екипа, тази задълбочена експертиза, която намирам на всяко едно ниво най-много ме впечатли и просто ми потвърди, че наистина изборът ни е бил правилен, защото ние самите като фирма сме много отдадени на работата си и имаме тази страст и по някакъв начин се получи химия.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Danone

“Нашето партньорство с Xplora е базирано на много дълги години и през този период всъщност, ние взаимно се развивахме, взаимно ставахме по-добри. Това, което смея да кажа е, че много по-ефективно днес правим именно много по-целенасочено си слагаме основните показатели, които искаме да постигнем от дадена кампания. Много внимателно последователно ги следим и съответно резултатът, който се случва накрая на кампанията, тъй като той преживява различни подобрения през през целия процес е много по-добър.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Metropolitan

“И това, което ние положихме като основи в началото и което всеки трябва да направи е да изгради първо своята стратегия за своя бизнес, целите, които иска да постигне с дигиталния маркетинг, да си попълни добре брифа, който вие изпращате, но не просто да го попълни, а да помисли нещата, да положи цели, да планира, да мисли кампанийно и винаги да следва този път… И всъщност това е нещо, с което и вие ни помогнахте - да видим тази посока на движение и да си я следваме, нещата да се случат много по-обмислено.”

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Hype Software

“Реално над 50% от нашите клиенти, които сме вкaрали през тази година, са благодарение на дигиталния маркетинг и аз въобще не смятам това нещо да приключва като дейност. За нас е важно постоянно да се присъства, да се напомня на хората за нас - предполагам, това е важно за всеки един бранд. Разбира се, както казах отначало, ние просто направихме кампания, с която искахме да възбудим интереса на хората към нашия продукт, но в крайна сметка успяхме да вкараме и доста клиенти, което е чудесно”.

Image Item

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти - Britanica Park School

“Може би от първата стъпка “Research” реших, че колкото и да казваха в нашия Indoor маркетинг, че ще се справим, имахме нужда от професионалисти. При нас не подхождаме по типично българския начин “Дай ми някоя фирма за дограма или за реклама” - реших, че сам ще си направя проучването и така стигнах до вас. Особено съм щастлив, че когато звъннах на телефона ми вдигна ти (Георги Малчев). Буквално с три изречения се разбрахме и си направихме среща. Да, наистина сроковете бяха невъзможни, но наистина се справихте не чудесно, а блестящо.”

Image Item

superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти - Fulbright Bulgaria

Обучението на екипа на Fulbright Bulgaria беше едно от най-мащабните, които водихме през тази година. В рамките на общо 30 часа лекции представихме необходимата информация, която да даде разбиране в дълбочина за симбиозата между различните канали в digital, както и немалко best practices, примери и съвети. Когато след края на курса си поговорихме с Лира Константинова, координатор на обучение по дигитален маркетинг, Комисия “Фулбрайт”, тя ни сподели много полезна обратна връзка, сред която и думите от следващите редове:

Image Item

superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти - Forbes България

“Тази промяна, която ние направихме, всъщност вече дава доста резултати. Добри резултати. Имаме изключителен ръст на онлайн читателите на нашия сайт. За миналия месец мисля, че са 70 хиляди уникални посещения, което за сайт, който е стартирал през месец март, разбирате, е много добър резултат. Част от причината за това е вашето предложение, което ние приехме - да стартираме издаването на онлайн бюлетин, седмичен бюлетин, чрез който нашите читатели да стигат до интересните за тях материали в онлайн изданието ни. По този начин да подсилим онлайн изданието. Това стана с по-бързи темпове, отколкото си представяхме. Ние в момента имаме близо 6 хиляди потребители на нашия онлайн бюлетин и те постоянно се увеличават.“