Дигитален маркетинг за компании, предлагащи обучения
Образователните услуги имат редица специфики, включително и в дигиталния маркетинг. Като всяка една услуга – докато не я получиш, не знаеш какво качество ще бъде и дали наистина е най-добрата за теб. Но има и специфики, свързани с това да се разкажат елементите на стойностното предложение на образователната организация или фирма:
- Методика на преподаване
- Инфраструктура – физическа и/или онлайн
- Преподаватели
- Успех на обучаваните и други
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Как помагаме на компании, предлагащи обучения с дититален маркетинг?
Сред най-големите предизвикателства при дигиталния маркетинг на обучителни услуги и свързаните с тях услуги сме иденфицирали и валидирали:
Проучване и анализ на конкурентите
Придвижване на потребителите по потребителската пътека по начин да изживеят как и каква стойност ще получат
Оптимално вплитане на офлайн и онлайн точките на контакт при образователни услуги
Скалиране на успешните канали и формати
Опитът ни показва, че най-търсените услуги за дигитален маркетинг на education и edtech, са:
- Стратегия за дигитален маркетинг
- Проучване и анализ на конкурентите
- Планиране и реализиране на кампании за нова учебна година
- Маркетинг на нова образователна услуга – специалност, език, направление
- Маркетинг на нова локация
- Управление на performance marketing рекламата с цел записвания, посещения на формати тип “отворени врати” или уебинари
- Създаване на съдържание по отделните фази – awareness, appeal, ask, act, advocate
Какъв опит имаме в дигиталния маркетинг с компании, предлагащи обучения?
Най-вероятно си попадал на съдържание или си бил част от фуниите, които сме изградили за цялостната програма по дигитален маркетинг на Xplora Academy, както и за отделните модули от нея.
Имаме значителен опит в дигиталния маркетинг на образователни и обучителни услуги. Ето само няколко примера:
- Образователен център АДВАНС – за набиране на нови курсисти
- Програма Fulbright – детайлно обучение по дигитален маркетинг с фокус на конкретни таргет групи и потребителските пътеки за тях
- BRITANICA Park School – популяризиране на ново училище и осигуряване на запитвания
- УАСГ – лендинг страници, онлайн събития и кандидатстудентски кампании
- МВБУ – лендинг страници и кандидатстудентски кампании