Дигитален маркетинг за компании, предлагащи обучения

Образователните услуги имат редица специфики, включително и в дигиталния маркетинг. Като всяка една услуга – докато не я получиш, не знаеш какво качество ще бъде и дали наистина е най-добрата за теб. Но има и специфики, свързани с това да се разкажат елементите на стойностното предложение на образователната организация или фирма:

 

  • Методика на преподаване
  • Инфраструктура – физическа и/или онлайн
  • Преподаватели
  • Успех на обучаваните и други

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

Как помагаме на компании, предлагащи обучения с дититален маркетинг?

Сред най-големите предизвикателства при дигиталния маркетинг на обучителни услуги и свързаните с тях услуги сме иденфицирали и валидирали:

     

    icon 1

    Проучване и анализ на конкурентите

    icon 2

    Придвижване на потребителите по потребителската пътека по начин да изживеят как и каква стойност ще получат

    icon 3

    Оптимално вплитане на офлайн и онлайн точките на контакт при образователни услуги

    icon 4

    Скалиране на успешните канали и формати

    Опитът ни показва, че най-търсените услуги за дигитален маркетинг на education и edtech, са:

     

    • Стратегия за дигитален маркетинг
    • Проучване и анализ на конкурентите
    • Планиране и реализиране на кампании за нова учебна година
    • Маркетинг на нова образователна услуга – специалност, език, направление
    • Маркетинг на нова локация
    • Управление на performance marketing рекламата с цел записвания, посещения на формати тип “отворени врати” или уебинари
    • Създаване на съдържание по отделните фази – awareness, appeal, ask, act, advocate

    Какъв опит имаме в дигиталния маркетинг с компании, предлагащи обучения?

    Най-вероятно си попадал на съдържание или си бил част от фуниите, които сме изградили за цялостната програма по дигитален маркетинг на Xplora Academy, както и за отделните модули от нея.

    Имаме значителен опит в дигиталния маркетинг на образователни и обучителни услуги. Ето само няколко примера:

     

    • Образователен център АДВАНС – за набиране на нови курсисти
    • Програма Fulbright – детайлно обучение по дигитален маркетинг с фокус на конкретни таргет групи и потребителските пътеки за тях
    • BRITANICA Park School – популяризиране на ново училище и осигуряване на запитвания
    • УАСГ – лендинг страници, онлайн събития и кандидатстудентски кампании
    • МВБУ – лендинг страници и кандидатстудентски кампании
    текущи клиенти 1