IT и технологии

Технологичните компании имат значителна нужда от дигитален маркетинг - техните таргет потребители в лицето на текущи и потенциални служители, партньори и разбира се, клиенти са активни в дигиталната среда. А това изисква IT и инженеринговите компании да имат и да представят правилното съдържание и интеракции за всяка една от тези аудитории.

Ongoing Projects

Current Clients

Професионалисти

% human

Какви резултати можете да постигате

Секторът на технологиите в момента има редица предизвикателства, като дигиталният маркетинг не е панацеята за тези предизвикателства, но с правилния подход може да помогне за постигане на значими резултати:

IT Icon 1

Генериране на интерес към услугите на компанията, както и на Marketing Qualified Leads

IT Icon 2

Позициониране на компанията като предпочитан работодател и създаване на оптимална потребителска пътека

IT Icon 3

Проучване и анализ на добрите и успешни практики, както и на дигиталните стратегии на конкурентите

IT Icon 4

Тестване и валидиране на конкретни аудитории и на начина, по който те извличат стойност, след което възможност за бързо скалиране

Какъв опит имаме с дигитален маркетинг за ИТ и технологични компании?

При правилния подход marketing qualified leads са много близо до sales qualified leads, но зад това стои много сериозна работа на нашия екип и на маркетинг и търговския екип на клиентите ни – много контекстуално поведение на потребителите, много тестове и валидиране, специално подбрано съдържание и постоянно следене на разходите за един lead.

Имаме значителен опит с B2B компании – от интегрирани дигитални кампании, през lead generation кампании, до развитие на канали като LinkedIn и фирмен блог. Много наши клиенти, които участват или организират събития, ползват и услугите ни по планиране и организиране на уебинари, създаване на лендинг страници, follow-up имейл вълни и т.н.

Най-търсените услуги за дигитален маркетинг на IT и tech компании на база опита ни са:

 

  • Стратегия за дигитален маркетинг, включително и проучване и анализ на конкурентите
  • Планиране и реализиране на кампании
  • Създаване и развитие на фирмени профили в социалните мрежи
  • Обучения за Employer Branding
  • Създаване на бизнес сайтове и лендинг страници
  • Управление на рекламата
  • Създаване на съдържание – видеа, блог постове, инфографики, testimonials и др.
опит имате

КОЛКО ДОБРИ СТЕ В B2B МАРКЕТИНГА?

Можеш да видиш сред текущите ни клиенти логата на HeleCloud, Bosch, Job Board на DEV.BG, Schneider Electric, Tek Experts и други. За тях оказваме различни услуги – от обучения, през микро до мащабни онлайн събития и целогодишни кампании за lead generation в канали като Quora, LinkedIn и Twitter, до позициониране като предпочитан работодател и съдействие при recruitment процеса.

Ето и няколко подбрани от нас статии, които сме написали на база на опита и фокуса ни с компании от технологичния сектор:

 

успешни истории

VIESSMANN ОБРАЗОВА Case Study carousel

Как Viessmann образова целия сегмент за това какво са термопомпи и какви са техните цени

Някои проекти ни превръщат в майстори сладкари, други ни учат как да използваме “GG” в ежедневна комуникация. Има проекти, които ни помагат лесно да намираме “out of the box” пространството и такива, в които повече работим за влизането в границите на кутията. Работата с Viessmann беше по малко от всичко, но най-вече сбъдна една голяма на всички ни мечта – да бъдем магьосници и да управляваме сезоните. И преди да ни предложите да размахаме пръчка и да кажем “Акцио, лято” нека ви разкажем още малко за спецификата на тази конкретна “магия”.

Прочети още

VIESSMANN как спечелихме сребро Case Study carousel

Как спечелихме сребро за Effective Use of Data от IAB Mixx Awards

Дойде време и да ви представим нашето case study за Viessmann и да ви разкажем как успяхме да популяризираме термопомпите като продукт в България. Вижте какви подходи използвахме, за да достигнем до над 27 000 потребителя и как разпределихме работата във времето.

Прочети още

Fintrade УСПЕШНИ B2B МАРКЕТИНГ ПРАКТИКИ Case Study carousel

Успешни B2B маркетинг практики, съчетаващи употребата на социалните мрежи със силата на Google

През 2016 г. започнахме работа с нашия клиент Fintrade – небанкова, финансова институция, специализирана в областта на бизнес кредитирането. Както при всеки B2B клиент и тук, в началото на съвместната ни работа, имахме сериозни предизвикателства, които се изразяваха в това да проучим пазара, да дефинираме правилните таргет аудитории и да изберем подходящите дигитални канали, чрез които да достигнем до тях.

Прочети още

Acera Case Study carousel

Когато инвестицията в Google реклама носи ROI в размер рекламния бюджет за година и половина напред

Бизнес моделът на агенцията ни е да имаме продължителни отношения с клиентите – навлизаме в детайлите на бизнес и маркетинг нуждите им, след което стартираме с услуги, които ще добавят най-голяма стойност в кратки срокове. Ако се справим добре, знаем, че ще имаме дългосрочен бизнес с този клиент и заедно ще развиваме и надграждаме дигиталната му екосистема.

Прочети още