Лого, визитки, бранд палитра

Да ти се доверят да направиш логото и бранд палитрата е признак на голямо доверие. Екипът ни има опит в създаването на редица визуални активи, в т.ч. лога, бранд палитри, визитки.

През какъв процес минавате при създаването на логата?

Логото трябва да “говори” – за компанията или за бранда, за типа клиенти, за стойностното предложение, както и да показва професионализъм. Логото трябва да може да живее във всички канали, в които компанията ще присъства.

Процесът, през който минаваме, е:

1

Опознаване на клиента, неговия бизнес и целта на логото чрез въпросник

2

Проучване на конкуренцията и релевантни добри примери

3

Скициране

6

Създаване на цветови варианти

5

Избор на лого, корекции и изпипване на детайлите

4

Оформяне на няколко предложения