Лого, визитки, бранд палитра
Да ти се доверят да направиш логото и бранд палитрата е признак на голямо доверие. Екипът ни има опит в създаването на редица визуални активи, в т.ч. лога, бранд палитри, визитки.
През какъв процес минавате при създаването на логата?
Логото трябва да “говори” – за компанията или за бранда, за типа клиенти, за стойностното предложение, както и да показва професионализъм. Логото трябва да може да живее във всички канали, в които компанията ще присъства.
Процесът, през който минаваме, е:
Опознаване на клиента, неговия бизнес и целта на логото чрез въпросник
Проучване на конкуренцията и релевантни добри примери
Скициране
Създаване на цветови варианти
Избор на лого, корекции и изпипване на детайлите
Оформяне на няколко предложения