Реклама в TikTok

Когато говорим за назряващи тенденции в дигиталния свят и по-конкретно социалните мрежи, трудно бихме могли да подминем TikTok. Платформата има над 1,5 милиарда активни потребители месечно в глобален мащаб. Това със сигурност превръща TikTok в “апетитна” хапка за всеки, който търси позициониране пред голяма аудитория и иска да яхне вълната, преди да е достигнала най-високата си точка. Ето и малко статистика за платформата:

 
  • Приложението има над 4 милиарда изтегляния в App Store и Google Play.
  • TikТok е сред най-популярните приложения по брой месечни активни потребители глобално.
  • TikTok се използва в над 170 държави.
  • Около 60% от всички потребители на платформата са на възраст под 30 години.
  • Над 50% от криейтърите са участвали поне в едно хаштаг предизвикателство. А 40% съобщават, че се включват редовно.

Текущи проекта

Текущи клиенти

Професионалисти

% human

ОПИТ ИМАМЕ В РЕКЛАМАТА В TIKTOK

Какъв опит имаме в рекламата в TikTok?

Тази опция е налична за ограничен брой компании, а ние я предлагаме към наши клиенти. Резултатите, които постигаме са отлични – и нерядко са по-добри от останалите социалните мрежи. Една от главните цели, поради които наши клиенти избират TikTok, е изграждането на разпознаваемост (awareness) за бранда и услугата/продукта.

Голямо предимство на платформата са възможностите, които тя предлага на аудиторията активно да се ангажира и идентифицира с бранда и неговото стойностно предложение под формата на игри и предизвикателства. Това също заема голяма част от типа рекламиране, което осъществяваме в платформата – активизиране на аудиторията чрез създаване на ангажиращи предизвикателства. Тук работещ формат е т.нар. Branded Hashtag Challenge.

Към всяка една целева кампания препоръчваме да бъдат включени и отделни кампании, които да поддържат интереса към вече ангажираните с бранда потребители (ремаркетинг), а също и кампании за създаване на интересно и оригинално съдържание, с което да се изгради имиджът и т.нар. глас на бранда.

Защо реклама в TikTok?

С над половината от потребителите си под 30-годишна възраст TikTok уверено може да бъде определен като платформа на младото поколение. Това го прави доста подходящ за младежки брандове и бизнеси, които се опитват да достигнат аудиторията си.

Ето и част от предимствата, които тази сравнително нова платформа може да предложи:

Голямо органично достигане до потребители

Платформата цени високо интересното и оригинално съдържание. Ако проучите добре тенденциите и ги посрещнете с достатъчно креативно решение, то шансът да създадете viral content е много по-голям тук поради по-високата ангажираност на публиката.

Работа с инфлуенсъри

TikTok дава възможност за работа както с микроинфлуенсъри, така и с такива, които имат десетки хиляди последователи. Предимството да заложите на инфлуенсърите тук пред други канали е по-високата ангажираност на потребителите.

Какви услуги включва рекламата в TikTok?

Управлението на рекламата в TikTok включва няколко етапа, които ние разглеждаме като отделни услуги:

Рекламна стратегия

Определяне на цели на кампания, подходящи типове реклама и формати за изпълнението им.

Медия план и бюджетиране

Планиране на различните типове реклама, разпределението им в периода на кампанията и естимиране на очаквани резултати.

Услуга по управление на рекламата

Създаване на бизнес акаунт, рекламен акаунт, TikTok пиксел, настройка на динамична ремаркетинг кампания, различни типове аудитории спрямо целите на кампаниите и други услуги, свързани с изпълнението им.

Доклади и отчети

Междинни репорти и финален отчет, обобщаващ цялостното представяне на кампанията. Детайлно анализиране на постигнатите цели, изкарване на основни изводи от кампанията и препоръки за следващи активации.
услуги включва рекламата във Facebook

Какви стъпки включва рекламата в TikTok?

1

Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията

2

Разпределение на бюджет между различните типове формати

3

Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите

6

Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите

5

Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите

4

Създаване на подходящи таргет аудитории

Основните типове реклама в TikTok

In-Feed Ads

In-Feed Ads са рекламни видеа с дължина до 60 секунди, които се показват между видео клиповете във фийда на потребителя. При тези реклами е необходимо посланието и призивът ви за действие да се съдържа в първите 3 до 5 секунди.

Brand Takeover Ads

Това са реклами на цял екран, които се показват веднага след като потребителят отвори приложението. Това ги прави ангажиращи и винаги забележими и не могат да бъдат пропуснати от потребителите (non-skippable ads). Високата цена на този формат се обуславя и от факта, че всеки потребител може да види само по една такава реклама на ден, което я прави по-запомняща се.

TopView Ads

TopView Ads са разновидност на Brand Takeover Ads. И ако те са първото нещо, което се визуализира на екрана на потребителя в приложението, то TopView Ads са първите реклами, които се показват най-отгоре във фийда на потребителите. Могат да бъдат видеа до 60 секунди, които се възпроизвеждат автоматично и са със звук.

Branded Effects Ads

TikTok предлага възможността брандовете да създават свои собствени филтри и ефекти, които потребителите след това да могат да използват в своите видеа. По този начин аудиторията се ангажира с бранда и става неин посланик, използвайки филтрите при създаването на съдържание . Създаването на крейтивно видео, което да бъде запомнено от потребителите е бонуси може да ги накара да го изгледат до край и дори да го превъртят отново.

Branded Hashtag Challenge

Това е уникален видео формат, който към момента съществува само в TikTok. Всеки бранд може да създаде хаштаг предизвикателство и да го популяризира с помощта на Branded Hashtag Challenge, като си плати за това. Другите опции включват работа с инфлуенсъри.