Реклама в TikTok
Когато говорим за назряващи тенденции в дигиталния свят и по-конкретно социалните мрежи, трудно бихме могли да подминем TikTok. Платформата има над 1,5 милиарда активни потребители месечно в глобален мащаб. Това със сигурност превръща TikTok в “апетитна” хапка за всеки, който търси позициониране пред голяма аудитория и иска да яхне вълната, преди да е достигнала най-високата си точка. Ето и малко статистика за платформата:
- Приложението има над 4 милиарда изтегляния в App Store и Google Play.
- TikТok е сред най-популярните приложения по брой месечни активни потребители глобално.
- TikTok се използва в над 170 държави.
- Около 60% от всички потребители на платформата са на възраст под 30 години.
- Над 50% от криейтърите са участвали поне в едно хаштаг предизвикателство. А 40% съобщават, че се включват редовно.
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
Какъв опит имаме в рекламата в TikTok?
Тази опция е налична за ограничен брой компании, а ние я предлагаме към наши клиенти. Резултатите, които постигаме са отлични – и нерядко са по-добри от останалите социалните мрежи. Една от главните цели, поради които наши клиенти избират TikTok, е изграждането на разпознаваемост (awareness) за бранда и услугата/продукта.
Голямо предимство на платформата са възможностите, които тя предлага на аудиторията активно да се ангажира и идентифицира с бранда и неговото стойностно предложение под формата на игри и предизвикателства. Това също заема голяма част от типа рекламиране, което осъществяваме в платформата – активизиране на аудиторията чрез създаване на ангажиращи предизвикателства. Тук работещ формат е т.нар. Branded Hashtag Challenge.
Към всяка една целева кампания препоръчваме да бъдат включени и отделни кампании, които да поддържат интереса към вече ангажираните с бранда потребители (ремаркетинг), а също и кампании за създаване на интересно и оригинално съдържание, с което да се изгради имиджът и т.нар. глас на бранда.
Защо реклама в TikTok?
С над половината от потребителите си под 30-годишна възраст TikTok уверено може да бъде определен като платформа на младото поколение. Това го прави доста подходящ за младежки брандове и бизнеси, които се опитват да достигнат аудиторията си.
Ето и част от предимствата, които тази сравнително нова платформа може да предложи:
Голямо органично достигане до потребители
Работа с инфлуенсъри
Какви услуги включва рекламата в TikTok?
Рекламна стратегия
Медия план и бюджетиране
Услуга по управление на рекламата
Доклади и отчети
Какви стъпки включва рекламата в TikTok?
Избор на подходящ тип рекламни формати спрямо стратегията на кампанията
Разпределение на бюджет между различните типове формати
Проучване и анализ на бизнеса, продукта, конкурентите и клиентите
Следене и анализ на поведението на потребителите и оптимизация на кампаниите
Изграждане на рекламни послания и визии за всеки етап от потребителската пътека на потребителите
Създаване на подходящи таргет аудитории