Стратегия, кампании и съдържание в Twitter (X)
Текущи проекта
Текущи клиенти
Професионалисти
% human
За кои брандове е подходящо присъствието в Twitter (X)?
Компаниите, които вземат решение да поддържат своето присъствие в тази социална платформа, трябва:
да са готови да експериментират със съдържанието си в Twitter (X), като включват в него ангажиращи вниманието снимки, гифчета, кратки видеа и линкове;
Какви услуги включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в Twitter (X)?
- Проучване на трендовете
- Стратегия на съдържанието
- Постинг план
- Планиране на отделни кампании и интегрирането им в общата стратегия
- Доклад и отчети
- Проследяване на конкурентни брандове
- Оптимизиране на планираното съдържание и активности на всеки месец, тримесечие и година
Какви стъпки включва създаването на стратегии, кампании и съдържание в Twitter (X)?
Стъпките за създаване на стратегии, кампании и съдържание за Twitter (X) се определят от дългосрочната цел, която компанията е заложила да се постигне чрез активностите. Ако задачата пред нас е да създадем общност около бранда, то бихме преминали през следните стъпки:
Определяне на релевантни и интересни теми на комуникация
Създаване на уникален tone of voice и тестване как се възприема от аудиторията
Залагане на ключови метрики, които да проследят успешността на съдържанието
Тестване на нови формати и оптимизиране на тяхното ползване, докато не се достигне оптималната им ефективност
Прилагане на доказани подходи в създаването на съдържание за платформата за постигане на добри начални резултати