Каузи и доброволчество
Светът се променя с примера ни, не с мнението ни. Убедени сме, че ценностите се проявяват в действията и затова много вярваме в storydoing пред storytelling. От самото си създаване Xplora застава зад ценностите, че от всеки от нас зависи светът да е едно по-добро място.
Избрахме тук да разкажем за инициативата “Предай нататък”, която помага на възрастни хора и хора в нужда. Тя е стартирана от Ваня Ананиева и езикови училища “Интелект” и вече пет години използва принципът #PayForward #ПредайНататък, като увлича все повече хора да помогнат с време, с внимание или с дарение. Лично сме посетили всички домове и всеки път знаем конкретно от какво те имат нужда. От 2020 г. инициативата вече е фондация с управители Ваня Ананиева и Жоро Малчев. В момента фондацията помага на 13 дома за възрастни хора в България и променя средата за над 1000 души - възрастните хора и тези, които се грижат за тях. За нас е чест и привилегия, че много от клиентите и партньорите на Експлора участват в инициативата и правят света едно по-добро място. Повече можеш да намериш на сайта на Фондация Предай Нататък
На какви каузи помагаме?
Можеш да прочетеш статията на Жоро, управляващ съдружник в Xplora, за “Капачки за бъдеще”. Не само ще видиш как хора от екипа подкрепят каузата, но и ще намериш бизнес и маркетинг анализ на
инициативата „Капачки за бъдеще“.
Хора от агенцията водят работилници на коледните инициативи на “Предай нататък” и самите те участват активно в работилниците и в надписването на поименни картички за всеки от възрастните хора.
През годините сме помагали на “Промяната”, фондация “П.У.Л.С.”, “Има начин” и други инициативи. При възможност осигуряваме преференциални условия за услуги и обучения по дигитален маркетинг на фондации с нестопанска цел. Често сме лектори и ментори на събития на неправителствени организации или на форуми за подобрение на средата, в която живеем.
КАК КАУЗИТЕ СЕ ВПИСВАТ В КУЛТУРАТА НА XPLORA?
А още по-страхотно е да изберем за коледни подаръци шалове, изплетени с каузата на
„Изплети топлина“.
Доброволчеството като част от културата на Xplora?
Ключова част от Employee Value Proposition (EVP или още – стойностно предложение за служителите) са ценностите, зад които заставаме. Всеки може и е за пример – стажантите, служителите, мениджърите, съдружниците – как с действията си правим света едно по-добро място.