Xplore Marketing Podcast

Xplore Marketing Еп. 69: Даниел Марков “Нови формати и промени в Google Ads”

Xplore Marketing Еп. 69: Даниел Марков “Нови формати и промени в Google Ads”

Даниел Марков е част от Xplora почти от самото начало на агенцията, където започва като стажант. В момента е Team Lead в Google Performance екипа на Xplora, който се състои от 15 човека. Преподава реклама и дигитален маркетинг в НБУ и МВБУ.
Xplore Marketing Еп. 66: Христо Араклиев “Подходи за успешни продажби в Amazon”

Xplore Marketing Еп. 66: Христо Араклиев “Подходи за успешни продажби в Amazon”

Христо има огромен опит в продажбите в ecommerce marketplaces, и в частност - в Amazon. Компанията Hyperzon вече е от 40 души, има два офиса, голямо снимачно студио и е помогнала на десетки други компании за успешните им продажби в Amazon.
Xplore Marketing Еп. 64: Юлиан Добрев “Как да правим маркетинг проучвания”

Xplore Marketing Еп. 64: Юлиан Добрев “Как да правим маркетинг проучвания”

Юлиан е създател и директор анализи в BluePoint (BluePo!nt) - компания с над 27 години опит в маркетинговите изследвания. Той е част от журито на Effie Awards - награди за ефективност на маркетинг кампании от 11 години. Сред клиентите на компанията са УниКредит Булбанк, Econt, Primex, Address и други.
Xplore Marketing – Еп. 63: Мирослава Станева “Ролята на бранда в рекламата”

Xplore Marketing – Еп. 63: Мирослава Станева “Ролята на бранда в рекламата”

Мира е един страхотен професионалист, който говори в епизода от името на Brand Marketing Manager в добре познатия на широката публика бранд - eMAG. Тя е специалист по маркетинг и комуникации, запален по социална отговорност с над 14 години опит в корпоративния свят.
Xplore Marketing – Еп. 62: Радостина Христова “Съвети за успешен инфлуенсър маркетинг”

Xplore Marketing – Еп. 62: Радостина Христова “Съвети за успешен инфлуенсър маркетинг”

Радост стартира като блогър - Радостна мама, след което през годините работи активно с нано и микро инфлуенсъри. Сега, под бранда Радостна, още участва в кампании като инфлуенсър, но големият акцент е работата на брандовете с инфлуенсърите и на инфлуенсърите с брандовете.